En tiedä kummejani

Huolestunut.....

Siis mul ei ole tietoa ketä mun kummit on! Jos kysyn isältä se sanoo "en ole varma kuka ne on" vittu ärsyttää ={. Oon yrittäny penkoo kaiken maailman kuvi! Mut ei siel oo ainuttakaan kuvaa mun ristiäisistä!

7

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siunausta

Jospa sinua ei ole ristitty. Etköhän sinä kuitenkin pärjää ilman näitä kummeja kun olet tuohnkin asti jo pärjännyt. Tärkeintä on että otat Raamatun tosissasi, sillä sehän kertoo että jokaisen pitää tehdä parannus ja antaa elämänsä Jeesukselle. Kastehetki ei vie ketään perille, vaan uskoontulo Jeesuksessa Kristuksessa.
      Siunausta.

• Mirkku

Käyppä kysymässä kirkkoherranvirastosta. Sinnehän ne laitetaan kirkon kansiin ja kirjoihin kuka on ollut kummina.

• Zzimbba

Sen seurakunnan kirkkoherranvirastosta, missä sinut on kastettu, löytyy kastekirja, johon on merkitty kastettavan, vanhempien, kummien ja kastajan tiedot. Kastetut löytyvät syntymäaikajärjestyksessä. sieltä löytyy myös alkuperäinen vanhempien täyttämä ilmoituslomake.

• kummitus

Mihinkäs nyt yhtäkkiä kummejasi tarvitset? Voi olla, etteivät ole kovin motivoituneita sinua auttamaan, kun ei tähänkään saakka ole ollut yhteyttä. Eli älä odota liikoja. Mutta tosiaan, seurakunnan kummit selviää kirkkoherranvirastosta.

• kummiton

Mä oon nähny kummien nimet vaan paperilla. koskaan en oo nähny...Et oli kummit tosi hyvät! En kyl oo kummeja kaivannutkaan.

• kummilapsi1

Minä tiedän kyllä kummini. Mutta kuinka ollakaan minä sain kummit jotka ei koskaan muitanut minua jouluna eikä syntymäpäivinä :(
      Lapsena pahoitin jopa mieleni kun sisaruksieni kummit muistivat aina!

Onko kummiudella oikeesti niin mitään merkitystä edes...

• Kirkonkirjat

Mene kirkkoherranvirastoon ja kysy. Saat tietää kastepäiväsi ja kummiesi nimet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7820
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4504
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3757
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3118
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2662
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2586
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2296
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2059
    Aihe