Pakastavedetty i40 sedan

Kadettaako?

Kävin vähän cruisailemassa. Kyllä muuten päät kääntyi!

30

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahingonilo ja

      sääli kuvastuivat katseista....

    • sedanisti

      Tänä päivänä sedanilla saa sääliviä katseita merkistä riippumatta. Ei siis syytä huoleen.

    • Jabbe_

      Upea peli kerta kaikkiaan! Ei muuta kuin lotto vetämään.

    • Emme ihmettele

      Onhan se menevän näköinen peli. Itse asiassa coupe peräti eikä sedan. Vähän toista kuin joku jokamiehen harmaa laatikko-oktaavia.

    • tbyeneyrnby

      Hehe hehe, persoonallinen korealainen auto????? Täällähän joku vetää sieniä ihan korillisen päivässä, kun pää on näin sekaisin.

      • Onhan näitä

        kuten Huihai Genesis. Ei toki ollenkaan niin perssoonallinen kuin Oktaavia.


    • Kattava analyysi

      Aloittaja sulla jäi S-kirjain pois välistä. Tarkoitit kai Pas-kasta vedetty ja sulla itellä pää kääntyilee kun salaa kateellisena kyyläät muiden hienoja Premium-autoja kuten BMW, MB ja Audi. Sitten harmistuneena poljet sitä Downsitzing dieseliäs kun premiumit menee menojaan isoilla diesel ja bensakoneilla..Kenelläkään autoja ymmärtävällä ei käänny pää perus metsäjätkän Hyundain ajaessa ohi

      • Nurkkahäpeä

        Itelläsi jäi T-kirjain pois välistä. Tarkoittaa Tuulilasi-lehteä, jonka viime numerossa kerrotaan kuinka Volsuryhmän autot ovat sitten koneittensa vuoksi tarkkailuluokalla. Ruma tilanne siellä.


    • palataan asiaan

      Käypä kokeilemassa selvinpäin uudemman kerran. Tule sitten kertomaan että johtuiko päiden kääntyminen ajotyylistäsi. Vai säälistä.

    • 120 km/h

      Pääsikö sillä 120 km/h??

    • osaatko sanoa ärrrrr

      Vähän vielä Avensista pas-kempi ja se on jos melko pas-ka silloin. "Koleassa tehty vähemmän kolea kaala."

    • sdfgko

      Ei kukaan täyspäinen ole kade sun huntaille saatika haaveile sellaisesta!
      Paska mikä paska köyhän auto.

    • Llorna

      Kävin koeajamassa piruuttaan i40 ja valehtelematta kyydin aikana alko stondaan paremmin kuin aikoihin - oon meinaan melkein impotentti
      Tässä on mun auto.

    • purkissa pask-aaa

      NUHAPUMPPU HJUNDAI JA KIA.. KERTOKAA YKSIKIN TEHOKKAAMPI TAI SPORTTISEMPI PERHEAUTO HJUNDAA/KIA TAI EDES TOJOTA SUOMEN MARKKINOILLA

    • Mb foreverr

      Parempi ajaa kun mun 2000vm mersu.
      Eivät vaa tahdo tätä vaihdossa, oli 160.000 ajettu kun ostin . Kytkin aika heikko kun meni pian ja pakoputki edestä asti. Joku jarruabs yksikkö lokarin takaa vaihdetiin kun oli hapettunu.Nyt ei olis ku 220.000 km alla. Tuskin koreankaakki näitä kilsoja kestäiskäään.

      • Kokemusta omaava

        Näille korealaisille ei tuollainen 220.000km ole matka eikä mikään. Ihan hyvin uskaltaa ostaa vaikka ykkösautoksi ja huolettomia, edullisia kilometrejä on vielä paljon edessä.
        Nimim. Kokemusta omaava


    • Huihai & Kiikutin

      Sulta varmaan roikkui poplarin helma ovesta, ei tuota muuten selitä mikään.

    • Premium life -89

      Huntaa ja nysä pili. On sulla hieno köyhän miehen talonpoikais elämä. Asuntolainaa ja pitää kaupan kassalla pennit laskea. Alla "upea" Huntai josta "kaikki ovat kateellisia".. Ikinä et ole päässyt hienompia autoja ilmeisesti ajamaan, merkkiliikkeissä koeajopyynnön esittäessäsi ovat vaan ohjanneet sinut takaisin Corollaasi tai siihen Hyundai koppuraan. Itse koeajelen premiumeita välillä ja itselläkin alla BMW 325i 2006.. No autoja annetaan minulle koeajoon ilomielin, no toisaalta KTM tutkinto kohta taskussa ja varma työpaikka ei tarvitse rahaa kerjätä torin reunalla.

      • Onhan se hienoa

        jos saa auton kaupasta koeajoon. Ei ne kyllä mielellään tuntia pidemmäksi ajaksi anna.


      • Reply: Premium life
        Onhan se hienoa kirjoitti:

        jos saa auton kaupasta koeajoon. Ei ne kyllä mielellään tuntia pidemmäksi ajaksi anna.

        Niin sitä luulee rahvas ja juntin näköinen jannu.. Itsellä viimeksi koeajossa auto 6 tuntia ja se on aika normi aika. En asu missään itähelsingissä, joten osoitetiedoilla ja olemuksella todellakin on väliä


      • Tekstin perusteella

        olet kyllä selvä amissälli eli et se penaalin terävin kynä. Kuvitteletteko pojanpulmuset todella ettei tekstienne perusteella paljastu yhtä jos toistakin iästänne ja älykkyydestänne.


    • BMW 320dA -09

      Se kyllä kumma että näillä tietynmerkin edustajilla (Skoda,Hyundai,KIA) on tarvetta todistella ja "leveillä" näillä "saavutuksillaan".Miksi? Vai onko tämä kenties todellakin teille sitten jotain super maagista,uuuusi auto,wauuu!
      Ainakin sellaiselta se tuntuu näin ulkopuolisen silmin.Vaii koitatteko kenties hakea muiden hyväksyntää uudelle oudolle tulokkaalle.Mene ja tiedä,sen kuitenkin tiedän,että en lähtisi kehumaan jollain Korean ihmeellä.Anteeksi vain.

    • kadettaa kyllä

      Ei mikään ihme. Kokonaan uusi malli ja upeasti muotoiltu, ei sitä samaa harmaata huttua, jonossa ei joka toinen kulkine ole samanlainen.

    • ei kiinnosta...

      Heh...ulkonäöllisesti kopioitu C5!
      Tosin C5.sta löytyy ajomukavuutta, vakiovarustelua, nykyaikaisia moottoreita ym. ym. mitä tuohon ei saa edes rahalla.

      • Eldanjajärvi

        C5 on jo vaan vanhentunut. Loputon määrä punaisia 7-segmentti numeronäyttöjä ei korvaa nykyaikaista ajotietokone/infokeskusta. Lisäksi huojuu kuin sahtivaari ja ovenpielet suhajaa.


    • S'WSW
    • Keke.
    • Premiumeissa

      Kia Optima on vaihtoehto joka huomataan.

    • Kia optimaattor

      "Kia Optima on vaihtoehto joka huomataan "

      ....tienpuolessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe