Sprinter 2.9td moottorilla

rintterillä ajamaan

Minkälaisia kokemuksia Sprintereistä 2.9td moottorilla? On ilmeisesti jonkin verran parempi vaihtoehto kuin LT 2.5tdi moottorilla, vai?

Korit taitaa ottaa ruostetta helposti...mitä muuta huonoa noissa on?

7

4953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl kyl

Korin ruoste on vika mutta ei alustassa. Muuten paras malli. Kevyesti ajaa miljoonan. Väyryses sama moottorimalli,

• rintterillä ajamaan

Entäpäs jos kyseisen moottorin perässä on automaattilaatikko? Olikos niin että sama automaattilaatikko on w124 ja "väyrysen" perässä...eli kovaa tekoa? Miksiköhän muuten tuota 3.0 (turbo)moottoria ei ole ymmärretty laittaa Sprintereihin vai onkohan sellaisiakin tehty, en ole ainakaan nähnyt. Mahtaisikohan sellaisen saada sopimaan konehuoneeseen.

Minkälainen rakenne muuten Sprinterissa on...siis meinaan että kun moottori näyttäisi olevan niin ahtaasti, niin miten sitä moottoria pystyy huoltamaan? Otetaanko se koko kone sieltä pois? (Ei sillä että sama ahtaus on kyllä muidenkin merkkien isoissa autoissa.)

• kyl kyl

6 sylinterinen 3litrainen vie enemmän dieseliä kun 5syl 2,9 ja työkoneille tärkeää vääntö alhaalta. Suoraruisku verrattuna esikammio. Kaksoismassavauhtipyörä on ongelma Sprintteris.

Spritterin kone on helppo nykäistä pois mutta öljyt voi vaihtaa ilman koneen irrottamista.

• 52352525

Miksi kaksoismassa on ongelma? Onko siihen jo valmiiksi korvaavaa "kovaa" tilalle?

Entäs tuo automaattilaatikko? Onko niiden kanssa ongelmia?

• kyl kyl

Kaksoismassa on aina ongelma ja erityisesti työkoneille. Cdi malleihin 4syl voi saada kiinteän mutta tais olla vain 240mm.

• rintterillä ajamaan

Entäs sitten uudemmat Sprinterit CDI-moottoreilla... Ovatko jo paljonkin epävarmempia pelejä?

Mikä syynä noihin h3lvetinmoisiin ruosteongelmiin. Ihan kuin ruostuisi ehjän maalipinnan alta päin.

• kyl kyl

Ruosteongelmaan en osaa sanoa vastausta. Taitaa olla ikuisuus kysymys tai sitten insinööri on tarkoittanut autot inhimillisiin oloihin ( lue: kesää talvea voi olla pelkkä t-paita päällä ja housutkin voi unohtaa)

Cdi moottorisella Sprintterillä ajo on kuin henkilöautolla mutta jos tulee vikaa niin pitää olla hieman kärryillä korkeapaineruiskutus tekniikasta ja niiden ongelmista, mihin saa helposti apua kun käy ko. automerkin harrastajafoorumilla.
      Tuon vanhemman suoraruiskun voi viedä huoltoon vaikka naapurin eläkeläismummolle jos itse osaa vain tankata dieseliä.

Jos itse ostaisin ekaa kertaa Sprintterin niin ottaisin mielummin harmaita hiuksia Cdi tekniikasta ja sitten kun ja jos tajuaisin ne niin taputtelisin itsenäni olkapäälle koska olen niin hyvin perillä autoista!!!

Minulle riittää suoraruisku kevytkuorma-auto kun ei ole rajoitinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe