Liian monta. Mutta jotenkin tämä on ollut paras kaikista. Ymmärsin että en halua miestä, joka kilpailuttaa, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja notkuu täällä palstoilla haikailee varatun perään. Oikeastaan pitää sanoa TAI. En mitään noista. Totuus on yksinkertainen ja selkeä. Vapauttava kuin tuomio. Miestä joka unelmoi naisesta jota ei voi saada kun hänellä oli mahdollisuus saada minut. Ehkei se ole niin yksinkertaista. Ehkä hän välitti minustakin, mutta pointti on että toimiessaan niinkuin toimi hän ei kohdellut minua oikein. Hän ei arvostanut sitä mitä hänellä oli. Se on hyvin yksinkertaista, selkeää, vapauttavaa ja armotonta. Hän ei arvostanut, mitä hänellä oli.
Täällä on tullut vietettyä monta iltaa.
8
124
Vastaukset
- no just joo
mitennii iltaa ? Sähän päkellät noita turinoitas vuorokaudet läpeensä, nukkusit joskus..
- nainen myös
Mä olen aloittajan kanssa ihan samaa mieltä, nainen olen itsekin. Tuollaisia tyyppejä löytyy, jotkut ovat jopa itse varattuja ja aina vaan vokottelevat uusia naisia.
Tuntuu siltä että noille miehille kukaan nainen ei riitä, ei omien lasten äiti, ei miss maailma, ei kukaan.
Mä ainakin tykkään ihan toisenlaisista miehistä. Tuollainen käytös mitä aloittaja kuvaa on sitä pahinta mahdollista.- persoonat
kaikissa on jotain "vikaa",,mikäs vika sussa on vai ootko täydellinen nainen
- ap.
persoonat kirjoitti:
kaikissa on jotain "vikaa",,mikäs vika sussa on vai ootko täydellinen nainen
Ei. Nainen yllä puhuu sairaasta ihmisestä. Kuten minäkin. Hyvin sairaasta. Enkä puhu täällä. Vaan myös irl.
- ed
ap. kirjoitti:
Ei. Nainen yllä puhuu sairaasta ihmisestä. Kuten minäkin. Hyvin sairaasta. Enkä puhu täällä. Vaan myös irl.
häh,,yli ja ohi meni
- ap.
ed kirjoitti:
häh,,yli ja ohi meni
Ei tainnut mennä. Todella patologinen tapaus. Polttaa siltoja ja mä katson sivuava raunioita jotenkin rauhallisin mielin.
- ed
ap. kirjoitti:
Ei tainnut mennä. Todella patologinen tapaus. Polttaa siltoja ja mä katson sivuava raunioita jotenkin rauhallisin mielin.
mä en tunne tommosia tyyppejä, valitsen seurani tarkasti valikoiden...onneksi en tunne suakaan
- Asia Roger?
Honey, I would say You can kiss my glorious, victorious arse, but I just can' t stand the idea of You within 50 m distance. Bugg If ever I see You again I will do my best not to laugh my glorious, victorious arse off. Do You read me?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658