että olen pahoillani viimekertaisesta,ja pyydän anteeksi,tiedän olen pelkuri,en uskalla kohdata sinua kasvotusten sanoakseni sen. Et ole ollenkaan sellainen millaiseksi sinua väitin,vaan olet todella kaunis,niin ulkoisesti kuin sisäisestikkin. Pirun perkele taisi vieressäni supsutella korvaani ikäviä asioita sinusta,saatoin myös olla hieman mustasukkainen.
Tiedäthän...
9
532
Vastaukset
- selviät siitä kyllä
Jos olet hänet haukkunut kasvokkain niin kyllä sun täytyy uskaltaa myös kasvokkain pyytää anteeksi. Siitä tulee itsellekin parempi olo. Täytyyhän kai asiat selvittää ennemmin tai myöhemmin. Jos toinen haukkuu mutta ei pyydä anteeksi voi toisella jäädä sellainen mielikuva että toinen ajattelee oikeasti rumasti. Ei ole tarkoitus saarnata. Kyllä pystyt kohtaamaan hänet, tsemppiä
- välimerkki*
Selkärankaisuus taitaa olla muun muassa sitä, että pystyy perustelemaan sanomisensa.
- - ? -
Miten hän voisi tietää jos sä kerrot sen hälle nimettömällä viestillä ?
Hyvät tavat ja selkäranka aloittajalla kateissa ?!! - 0L1V1a
Niin että siis sanoitko hänen olevan ruma ja sisältä homeessa vai kaunis kuin hominen kermakakku vai pilkkasitko hänen ajatuksen juoksuaan? ( pitäisikö tuo olla olla yhdyssana?
Oliko viimekerta palstalla vai tapahtuiko molemmat sekä täällä että kasvokkain tuolla muualla maailmassa, esim. luokkakavereiden läsnäollessa? :)- ed
No mutta oikeasti, mua hymyilyttää sun tosikkomaisuus ko. asioissa. *niin tosissaan* sen halveksunnan kanssa :) pai pai paitaressu. Tällä en tarkoita sitä ettetkö saisi olla, se on sun tapasi ja arvosi ja näin. Jos siis muka olet, mitä en usko ollenkaan vaan että se on vaan sitä sellasta itsensä puolustusta tms :) Mä vaan ajattelen että tai en mitään ajattele. Mä lähden nyt lapsen kanssa pyöräilemään.
Siis mulla on ikävä enkä tiedä mitä näiden asioiden kanssa pitäis tehdä:)
Ps. En luule että aloitus olisi sinulta. Sori jos taas luulin sua *pehmoksi*
- )):
Koskaanhan syy ei ole itsessä, oli kyse mistä hyvänsä, ketä lie aloittaja väittänyt ja miksi mutta syy on kuitenkin pirun perkeleen )):
- Surkea viesti
Miksi sä häntä sitten väitit tai mistä syytit ?
Huono homma kyllä ku uskaltaa syyttää ja väittää ties miksi mut muuhun sitten ei
uskallusta ookkaan. Eipä tunnu hyvältä tommonen. - ooksä oikeesti
sitä mieltä et tää on oikee anteekspyyntö ? sun on pakko olla miäs.
- En tiedä
Mitään ei voi tietää kun mitään ei puhutakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938