Oisko H...u täällä?

utsii varattu n.

22

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps

Hannua ei ole näkynyt. Katso treffipalstalta.

• utsiva var. n.

En mä sieltä jaksa ettiä - siellä on niin paljon kaikenmaailman Hannuja:))))

• Utsiva var. n.

Tuskin on SE Hannu treffipalstoilla; mitäs Hän siellä oliskaan, mut ei Hän täälläkään oo, se on varmaankin niin varmaa kuin olla voi;):))))))

• mitä

Hannua etsit,jos olet itse varattu?hyi sua!

• on täällä

t. hullu

• keväthuumatar

Jaahas, vai on neroutesi päässyt irti;):) noh, nythän on kevät ja kaikki villiintyypi:)

• t. hullu
        keväthuumatar kirjoitti:

Jaahas, vai on neroutesi päässyt irti;):) noh, nythän on kevät ja kaikki villiintyypi:)

mä oon aina villiintynyt

• t. varattu n.
        t. hullu kirjoitti:

mä oon aina villiintynyt

:D sama täällä ja ikävilliys vielä tähän päälle, ei tätä kestä kukaan.....:DDDDD

• t, hullu

ai, kyllä mä kestän tän

• t. varattu n.

Jes, kestämme tämän "villiyden" ja "hulluuden":)))

Kevät keikkuen tulevi, ja kesän aloituskemut likenee vääjäämättömästi:)

• miten säkin muka

vielä mua jaksat...voi luoja :D

• Keväthuumatar

Eihän mun ole tarvinnutkaan jaksaa sua moneen kuukauteen enää;)

Elämä etenee kuitenkiin ilman suakin, vaan olis kyllä mukava nähdäkin ja tavata, jos suinkin mahdollista.............................????????????????????

• Keväthuumatar
        Keväthuumatar kirjoitti:

Eihän mun ole tarvinnutkaan jaksaa sua moneen kuukauteen enää;)

Elämä etenee kuitenkiin ilman suakin, vaan olis kyllä mukava nähdäkin ja tavata, jos suinkin mahdollista.............................????????????????????

http://www.youtube.com/watch?v=nDbTPhmyaBE&feature=related

• näkijä

• Keväthuumatar
        näkijä kirjoitti:

Hannu nukkuu onnellisena vakinaisystävänsä vieressä :)

No, varattuja voi käydä panemassa, kun ei ole muuta tekemistä :)))))

Jaavaisilleen,ja tätä varattua rv:aa ei niin vaan käydäkkään paneskelemassa joutessaan - siinä suhteessa pitää olla sitä kahden välistä sielujen "kemiaa" :))))

Haaveillahan voi vaikka mistä, se ei satuta ketään;)

• raaka arki
        Keväthuumatar kirjoitti:

Jaavaisilleen,ja tätä varattua rv:aa ei niin vaan käydäkkään paneskelemassa joutessaan - siinä suhteessa pitää olla sitä kahden välistä sielujen "kemiaa" :))))

Haaveillahan voi vaikka mistä, se ei satuta ketään;)

...paitsi ehkä haaveilijaa itseään, kun herää kylmään todellisuuteen

• yks sellainen-

mistäpäin Hannua etsit?

• fiksumpi nainen

Ja siinä todella taas joku yksinkertainen ja tyhmä Hannu lähdössä pettämään.
        Onnea vain teille molemmille! Olette todella ansainneet toisenne. Kaksi pettäjää, jonka kemiat kohtaavat...sanonko missä :)))) buahahahahahahaa...

• Keväthuumatar

Jaahas, kaipaatko sitten itse ketään naista, jota et ole ihan lähiaikoina tavannut?

Oletko kenties miettinyt, mitä naiselle mahtaa kuulua?????????

• Olisin toivonut

ettet luulisi aloitusta mun tekemäksi.

• Utsiva var. nainen
        fiksumpi nainen kirjoitti:

Ja siinä todella taas joku yksinkertainen ja tyhmä Hannu lähdössä pettämään.
        Onnea vain teille molemmille! Olette todella ansainneet toisenne. Kaksi pettäjää, jonka kemiat kohtaavat...sanonko missä :)))) buahahahahahahaa...

Hei "fiksumpi nainenko"?: Mistä nyt päättelet, että joku Hannu on pettämään menossa?

Voi.voi, kun maailmasi on pieni ja ahdas, ei kaikki tarkoita pettämistä, jos jotain ihmistä kaipaa, vaikka asianomaiset olisivatkin varattuina tahoillaan.

Juu, kun on vain ne yksinkertaiset lasit päässään, niin kuvittellaan, että kaikki on vain sitä ja samaa seksiä sananvarsinaisessa merkityksessään.

• ootte hakoteillä

H...u kyllästyi siihen, että kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissakin tilanteissa vihjailtiin h...un olevan kylmä ja pelkkiä valloituksia laskelmoiva tyyppi ja hankki itselleen semmoiset, viralliset paperit, joissa todetaan hänen olevan äärimmäisen myötäelävä persoona. Hän oli varautunut kiertämään niin monta huippukallontestikutistajaa, kunnes saisi ne paperit, mutta hänen omaksikin yllätykseksi puoltava lausunto irtosi heti ensimmäiseltä. Ei siis ole ihme, että huolestuneet naiset ovat aina helpottaneet murheitaan h...un kanssa. Tästä johtuu siis väärinkäsitys h...un todellisesta luonteesta: huolestuneita naisiahan maailmassa piisaa, koska naisen osa on aina ollut huolehtia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4304
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      292
      4178
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      166
      3696
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3583
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      99
      3180
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2497
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      37
      1900
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1793
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1783
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe