Tässä se nyt on, todiste siitä että selvänäkeminen ja ennustelu ovat huijausta.
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1481237
Kaikki osaavat ennustaa, katso vaikka.
6
187
Vastaukset
- vituvituvitu
Aivan, totta joka sana. pelkkää kusetusta tämä ennusteleminen ja selvänäkeminen.
- SinulleTorvi
Sinä soittelet torveasi ihan väärillä palstoilla! Saatkohan tuosta hölmöilystäsi oikein palkkaakin? Varmaan kirkko hyvittää?
Mene kuule omille palstoillesi hihhuilemaan, kun et näihin usko niin älä turhaan tule aina häiritsemään.
Kiitos.- Totuudentorvi
Soittelenpa hyvinkin täällä, sillä katsoppas mitä tämän keskustelupalstan otsikossa lukee.
"Uskotko ennustuksiin? Voiko tulevaisuutta tietää ennalta? Oletko käynyt ennustajalla? Yleistä keskustelua tulevaisuuteen katsomisesta."
Eli, myös minä ja kuka muu tahansa saa keskustella uskonko ennustuksiin, voiko tulevaisuutta tietää ennalta tai olenko kenties käynyt ennustajalla. Yleisestikin voi keskustella tulevaisuuteen katsomisesta.
Tämä on juurikin se minun palstani, siksi tänne kirjoittelenkin (hihhuloin kuten sinä asian esität).
Eli nou hätä, en minä täältä mihinkää häviä ;)
Ai niin, kukahan se täällä loppujen lopuksi hölmöilee...
Enkä muuten kuulu kirkkoon, niin tuskinpa maksaisivat minulle palkkaakaan.
Kiitos.
- tääonhyväjuttu
tää on hyvä juttu
- ylösylös
ylös ylös
- Lilli78
Minä ennustan että tästä aihealueesta kaikki olevat ihmiset eivät koskaan tule olemaan samaa mieltä. Miksi tapella kumpi puoli on "oikeassa", mihin se osuu, kun täytyy niin hanakasti puolustella omaa näkemystään? Yksi uskoo ja toinen ei, niin mitä sitten!!??
Naurettavaa jotenkin kun on seurannut näitä samoja kommentteja vuosikausia...
Linkki muuten ei avautunut enää, yritin katsoa sen, vaikka olen taipuvainen itsekin näkemään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682302Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2352238- 1201508
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj411289- 1321261
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73979Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102979Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77932