Olisiko hyviä yaoi-anime suosituksia? Toiveet olisivat:
1. Vaikka yaoi, niin sarja ei silti pääasiassa pyörisi näiden romanssien ympärillä, vaan ne olisivat enemmänkin sivujuonena. Sarjalla olisi sitten jokin muu pääjuoni siinä. Eli tyyliin että olisi anime aiheesta X, jonka päähenkilö (tai miksei vaikka vaan sivuhenkilökin ) sattuisi olemaan homo, jolla olisi joku pikkuromanssi jonkun tyypin kanssa.
2. Sarjaan sisältyisi usempi jakso. Ole ntörmännyt moneen yaoi-sarjaan jotka sisältävät vain jotain 2-5 jaksoa. Mielellään jaksoja saisi olla ~15 --->
Joihinkin OK yaoi sarjoihin olen tärmännyt, mutta niissä kaikissa on se huonopuoli että ne nimenomaan pyörii vain niiden romanssien ympärillä, ja usein ovat mielestäni liian pian "menneet suoraan asiaan"
AnimeNfo ja monet muut vastaavat sivut ovat tuttuja ja niiden kautta olen yrittänyt löytyöö hyviä, mutta ainakin toistaiseksi olen onnistunut aika heikosti. :/
Jokin hyvä yaoi?
5
300
Vastaukset
- Fujivara Yumi <__<
Tässä on muutama :)
:
-Sekai ichi hatsukoi
-Kirepapa
-Loveless
-Sukisyo
Noita olen ainakin itse kattonut ja hyviä oli^^
Sekai ichi hatsukoi oli mun lemppari ;) - sd
No kaikkien tuntema ja pelkäämä 'Boku no Pico'
- bokunobibbletoads
Tämä toistettu, tosin ei sitä kannata pelätä jos yaoista tykkää. Jatko-osiakin löytyy peräti kaksi. Mikäli taas Picot on liian neitiä ja heteroa omaan makuun on Boku no Sekuhara katsomisen arvoinen.
- yaoiotaku
Junjou romantica se on hyvä ja niin on loveless, sekaiichi hatsukoi, ikoku irkokoi romntana ja rosen maiden:kin
- ShionxNezumi
NO.6 on hyvä koska se ei keskity siihen romanssiin niin paljoon animessa meinaan on n. 11-12 jaksoa ja siinä nähdään kaksi pientä pusua.
Muuta ei tiedä... Free? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197