Olisiko hyviä yaoi-anime suosituksia? Toiveet olisivat:
1. Vaikka yaoi, niin sarja ei silti pääasiassa pyörisi näiden romanssien ympärillä, vaan ne olisivat enemmänkin sivujuonena. Sarjalla olisi sitten jokin muu pääjuoni siinä. Eli tyyliin että olisi anime aiheesta X, jonka päähenkilö (tai miksei vaikka vaan sivuhenkilökin ) sattuisi olemaan homo, jolla olisi joku pikkuromanssi jonkun tyypin kanssa.
2. Sarjaan sisältyisi usempi jakso. Ole ntörmännyt moneen yaoi-sarjaan jotka sisältävät vain jotain 2-5 jaksoa. Mielellään jaksoja saisi olla ~15 --->
Joihinkin OK yaoi sarjoihin olen tärmännyt, mutta niissä kaikissa on se huonopuoli että ne nimenomaan pyörii vain niiden romanssien ympärillä, ja usein ovat mielestäni liian pian "menneet suoraan asiaan"
AnimeNfo ja monet muut vastaavat sivut ovat tuttuja ja niiden kautta olen yrittänyt löytyöö hyviä, mutta ainakin toistaiseksi olen onnistunut aika heikosti. :/
Jokin hyvä yaoi?
5
319
Vastaukset
- Fujivara Yumi <__<
Tässä on muutama :)
:
-Sekai ichi hatsukoi
-Kirepapa
-Loveless
-Sukisyo
Noita olen ainakin itse kattonut ja hyviä oli^^
Sekai ichi hatsukoi oli mun lemppari ;) - sd
No kaikkien tuntema ja pelkäämä 'Boku no Pico'
- bokunobibbletoads
Tämä toistettu, tosin ei sitä kannata pelätä jos yaoista tykkää. Jatko-osiakin löytyy peräti kaksi. Mikäli taas Picot on liian neitiä ja heteroa omaan makuun on Boku no Sekuhara katsomisen arvoinen.
- yaoiotaku
Junjou romantica se on hyvä ja niin on loveless, sekaiichi hatsukoi, ikoku irkokoi romntana ja rosen maiden:kin
- ShionxNezumi
NO.6 on hyvä koska se ei keskity siihen romanssiin niin paljoon animessa meinaan on n. 11-12 jaksoa ja siinä nähdään kaksi pientä pusua.
Muuta ei tiedä... Free? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1564628Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M194256Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja973615Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v423059Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12463KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2461817Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka281487Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2571427Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1801334- 771291