Olisiko hyviä yaoi-anime suosituksia? Toiveet olisivat:
1. Vaikka yaoi, niin sarja ei silti pääasiassa pyörisi näiden romanssien ympärillä, vaan ne olisivat enemmänkin sivujuonena. Sarjalla olisi sitten jokin muu pääjuoni siinä. Eli tyyliin että olisi anime aiheesta X, jonka päähenkilö (tai miksei vaikka vaan sivuhenkilökin ) sattuisi olemaan homo, jolla olisi joku pikkuromanssi jonkun tyypin kanssa.
2. Sarjaan sisältyisi usempi jakso. Ole ntörmännyt moneen yaoi-sarjaan jotka sisältävät vain jotain 2-5 jaksoa. Mielellään jaksoja saisi olla ~15 --->
Joihinkin OK yaoi sarjoihin olen tärmännyt, mutta niissä kaikissa on se huonopuoli että ne nimenomaan pyörii vain niiden romanssien ympärillä, ja usein ovat mielestäni liian pian "menneet suoraan asiaan"
AnimeNfo ja monet muut vastaavat sivut ovat tuttuja ja niiden kautta olen yrittänyt löytyöö hyviä, mutta ainakin toistaiseksi olen onnistunut aika heikosti. :/
Jokin hyvä yaoi?
5
293
Vastaukset
- Fujivara Yumi <__<
Tässä on muutama :)
:
-Sekai ichi hatsukoi
-Kirepapa
-Loveless
-Sukisyo
Noita olen ainakin itse kattonut ja hyviä oli^^
Sekai ichi hatsukoi oli mun lemppari ;) - sd
No kaikkien tuntema ja pelkäämä 'Boku no Pico'
- bokunobibbletoads
Tämä toistettu, tosin ei sitä kannata pelätä jos yaoista tykkää. Jatko-osiakin löytyy peräti kaksi. Mikäli taas Picot on liian neitiä ja heteroa omaan makuun on Boku no Sekuhara katsomisen arvoinen.
- yaoiotaku
Junjou romantica se on hyvä ja niin on loveless, sekaiichi hatsukoi, ikoku irkokoi romntana ja rosen maiden:kin
- ShionxNezumi
NO.6 on hyvä koska se ei keskity siihen romanssiin niin paljoon animessa meinaan on n. 11-12 jaksoa ja siinä nähdään kaksi pientä pusua.
Muuta ei tiedä... Free? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1426743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142468Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471690Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891242- 711087
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63966