Kokemattomuudessa tein varmasti jotain väärin, tai annoin alkuihastuksen kaikota.
Vai oliko kaikki tarkoitettu menevän näin?
Olisin voinut kuvitella meidän hellänä, fiksuna, suloisena ja seksikkäänä parina, yhdessä.
Tein jotain väärin
16
653
Vastaukset
- ................
- kärsin nyt
Menen nukkumaan ja unissani voin olla missä tahansa...:)
- alku&loppu
Ainahan kuvitella voi ,mutta rohkeuttaa elää se kaikki.
- tuskin oot mut oleta
Tartteeko sun aina näsäviisastella, jos oot hän joka itkeskeli perään vuosien ajan.
- ihmeellistä& kummaa
tuskin oot mut oleta kirjoitti:
Tartteeko sun aina näsäviisastella, jos oot hän joka itkeskeli perään vuosien ajan.
Olen myös käyttäny & sanaa nimimerkin välissä. Ja olen ihan samaa mieltä ylläolevan kanssa tuosta rohkeudesta. Eikö ole aika epäoikeudenmukaista syyttää yhtä ihmistä viisastelusta. Et voi tietää kenen viestejä täällä on kun ihmiset kirjoittavat niin samalla tavalla.
- ed
ihmeellistä& kummaa kirjoitti:
Olen myös käyttäny & sanaa nimimerkin välissä. Ja olen ihan samaa mieltä ylläolevan kanssa tuosta rohkeudesta. Eikö ole aika epäoikeudenmukaista syyttää yhtä ihmistä viisastelusta. Et voi tietää kenen viestejä täällä on kun ihmiset kirjoittavat niin samalla tavalla.
Ei se sunkaa rohkeus näytä riittävän muuta, kun itkee töissä olevan "kullis" perään.
- ed jatkaa
ed kirjoitti:
Ei se sunkaa rohkeus näytä riittävän muuta, kun itkee töissä olevan "kullis" perään.
Niin ja vittuilee.
- kuka ihmeen sä?
ed jatkaa kirjoitti:
Niin ja vittuilee.
Oletko vähän sekaisin?
- ei kannata
syyllistää itseään, "syitä ja selityksiä" on olemassa lukemattomia.
epäilen, että sun ei kannata itseäsi niillä vaivata. - en unta saa
Et ole. Nuku hyvin. Minä en. Ehkä seuraavana yönä sitten jo toivottavasti.
- Love hurts
Ei kaipuussa ole mitään väärää.
- Keväthuumatar
Ei eilistä voi siirtää muuten kuin ajatuksissaan....
http://www.youtube.com/watch?v=95Qjxwh-OPw&feature=related - En osaa sanoa
Aina voi miettiä, mikä meni pieleen... tiedätköhän hänen kantaansa asiaan (oikeaa, ei palstoilta arvottua)?
- Teit väärin.
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
- petit luottamukseni
Niin minäkin, kerran. Mutta sitten...
- Secret
Tai sitten teit vain omaan tapaasi kaiken väärin! Tiedä, että välissämme on aina ollut tuhat asiaa, ja niin on taas! Anna olla, unohda ja luovuta. Niin teen minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461