KUIN SALAMA TAIVAALTA

jalat alta veit

olen elänyt hyvin normaalia avioliitto elämää, ei ole kirpaissut mikään eikä kukaan sieltä syvältä,.
Ikä tehnyt tehtäviään olen arvellut, kiinnostus lakanannut kaikkeen vastakkaiseen..
MUTTA TÄNÄÄN, on pakko kertoa tämä tyystin outo juttu.
Tapasin naisen, työn merkeissä tavallaan ja sydämmeni kävi kierroksilla, en voinut olla ihastelematta hänen kauniita kasvojaan ja huomioon ottavaa luonnettaan, yritin niin pinnistää miksi hän heijastaa minulle jota tutun omaista signaalia...
Tämä nainen meni panssarini läpi, ihastuin täysin !!
Tunne oli voimakas jonka koin, tietäen että yhteistä meillä ei ole eikä tule olemaan ja että tunne on ainoastaan yksipuolista.
Mutta jukuvie, oli hieno kokemus saada kokea ihastuksen väreet kuin joskus nuoruudessa konsanaan.

21

2699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneksi olkoon

      Vanhemmat naiset ne vasta parhaita on, paranee vanhetessaan kuin viini;)

      Terveisin se toinen nainen

    • onneksi olkoon

      Ja niin minä tapasin hänet hänen työpaikallaan... Ja olen aivan hulluna häneen =) Olen siis nuorempi ja hän vanhempi;)

      Ja niin, onneksi olkoon vain sinullekin, on mahtava kokea niitä hienoja fiiliksiä ja vielä mahtavampi olisi kokea yhdessä hänen kanssaan;)

    • jalat alta veti..

      Heh heh, olemme kyllä suht samanikäisiä..
      Minulla ei riittäisi koskaan kantti ehdottaa hänelle yhtään mitään, punastelin kuin pikkupoika ihan normaali juttelustakin.
      Varmaan kyse on siitä kun se oikeanlaisen kohtaat, se vie jalat alta, sääli ettemme kohdanneet nuorempana(tosin ei hän varmaan ajattele minusta samoin).

    • 3+8

      Hih, tuntuu kuin minua yritettäisiin houkutella avautumaan :D

      Tarina on tuttu ja tunne huikea, itsekin hämmästelen, miten monille tätä tapahtuu. Ja olen nauttinut siitä tunteesta, jännä että sen vielä "vanhempanakin" voi kokea...

    • Tuttua tämä

      Tiedän tuon tunteen. Joku käy suoraan sydämeen. Se on ehkä sukulaissieluisuutta, kun joka on läheinen ensinäkemältä. Ehkä tuo toinen tunsi samoin? Energiakentät kun kulkee yleensä molempiin suuntiin, joten hän saattoi kokea saman värähtelyn kuin sinä. Se kaipuu jää lopulliseksi ja tulet lopun elämäsi muistamaan ne ihmiset, jotka ovat asettuneet sydämeesi. Niitä ei kohtaa montaa koko elinaikana, jotkut eivät koskaan yhtään, vaikka tyytyvät liittoon hyvän kumppanin kanssa.

      • mies lumossa

        Kauniista kasvoistakin ja ystävällisistä silmistä voi lumoutua!..Kauppareissulla vastapäisen kassan jonossa kaunis punatukkainen nainen kauniilla silmillän katsoi minua..ja hymyili.Menin sekaisin..en muistanut pankkikorttini pin.koodia..:) ja hyvä kun osasin autolleni takaisin..:P


    • Olen lukenut

      Olen lukenut, että ihminen on sisimmältään eläin. Hän tunnistaa lajitovereistaan potentiaalisen parittelukumppanin ja välille syntyy jännite välittömästi. Muualla voi olla sitten sitoumuksia jne. ja moraali estää luonnon tarkoituksen, mutta tunne jää.

      • Rosebud134

        Ihminen on osittain eläin, mutta jokin elementti tekee meistä tiedostavampia. Entä jos sielunystävä on sellainen jonka kanssa eläimellinen "kliks" toteutuu heti kohdalleen ja samoin se mentaalinen puoli, ymmärrys ja lämpö. eikö olisi mahtavaa olla sellaisen ihmisen kanssa elämänsä, vanhana ja harmaan muistella kuumia aikoja, rakkaus yhä sydämessä lujana. No joo taidan olla idealisti. Jaksan kuitenkin uskoa tähän lujasti!


      • IHMINEN928
        Rosebud134 kirjoitti:

        Ihminen on osittain eläin, mutta jokin elementti tekee meistä tiedostavampia. Entä jos sielunystävä on sellainen jonka kanssa eläimellinen "kliks" toteutuu heti kohdalleen ja samoin se mentaalinen puoli, ymmärrys ja lämpö. eikö olisi mahtavaa olla sellaisen ihmisen kanssa elämänsä, vanhana ja harmaan muistella kuumia aikoja, rakkaus yhä sydämessä lujana. No joo taidan olla idealisti. Jaksan kuitenkin uskoa tähän lujasti!

        Kyllä se ihminen on täysin eläin .. ei osittain. Eläin muiden joukossa. Biologian kurssilla opittua :-)


      • Ihminen sisältäkin

        Jaahas, tässä siis syy kaikille kullikalleille. Muut, me tavalliset immeiset, emme parittele jokaisen kanssa, joka vastaan kävelee. Emmekä siltikään, vaikka vastakkaisen sukupuolen kanssa olisi muun laista kanssakäymistä; puhetta, juttua, jopa silmäpeliä eli flirttiä. Lueskelepa uudestaan.


    • järki ja harkinta

      jättävät myös naisen kun jumalainen adonis ilmestyy paikalle.
      Silmät suurenee, henki salpautuu ja kaikki muukin järjellinen toiminta katoaa.

      Olen omakohtaisesti saanut kokea kuinka rakastuminen käy nopeammin kuin itsekään ehdit tiedostaa. Hän vain kävelee paikalle ja olet mennyttä.

      Tällainen tajunnan räjäyttävä tunne täytyy olla molemminpuolinen että se jatkuu ja kestää.

    • jalat alta veit...

      Hyvä etten ole kokemukseni kanssa yksin, eläköön se pieni ero.
      Tapasin tänään uudemman kerran tuon ihastukseni kohteen, HUH HUH !
      Olipas kiva jutella, tavallaan ihminen on minulle ventovieras mutta jotenkin juttu kulkee kuin ihmisen kanssa jonka olisin tuntenut aina, eikö ole ihmeellistä?
      Minä uskon tavallaan sielujen kumppanuuteen, tai pikemminkin että palapelin palaset sopivat toisiinsa kiinni kuin itsestään...
      Minä tulen tapaamaan työn merkeissä vielä kerran tämän ihastukseni, sitten se on ohi mutta aion nauttia viimeisestä kerrastakin täysin palkein, hänen seuransa luo jännitteen ja antaa hyvän olon.
      Mikäli tilanteemme olisi toinen, molemmat vapaita....mutta ei ehkä sittenkään rohkeuteni riittäisi aloitteeseen.
      Kuinka moni vastaavassa tilanteessa ryhtyy esittämään coolia ettei vastapuoli huomaisi että ilmassa on rakkautta , siitä kiinni jääminen olisi niin noloa..vai olisiko?

    • Eri mieltä

      Onko tunteminen noloa? Ei mun mielestä. Ei tarvi esittää coolia ja kylmää, sillä kyllä maailmassa pitää olla tilaa aidoille tunteille.

      • Mie

        Tunteminen on jaloa ja ah` niin elvyttävää, on ihanaa kun huomaa et vielä voi vaikka rakastua. Mikä oudointa en edes tunne tunteeni kohdetta.


    • Ikävä on

      Samankaltaisia tuntemuksia on ollut minullakin.. kuin tuntisi yhteenkuuluvuutta toisen kanssa? Sitä jännitettä jään kaipaamaan ikuisesti.

      TÄÄ ON HYVÄ KESKUSTELU, LISÄÄ JUTTUA!

    • jalat alta veit--

      Ihastumiseen tarvitaan oikea hetki ja oikea henkilö, jännite syntyy itsestään eikä hetkeä tai paikkaa voi ennalta valita.
      Minulle tapaus oli niin vahva etten siitä uskaltanut edes ajatella tuleva mitään, varmaan jos tämä toinen olisi antanut siihen viitteitä olisin saanut slaakin..

      • aijaiajaiajaiajaiaja

        mä oon nyt saanut toista kertaa elämässä tuntea tämän mielettömän tunteen. tää on huumetta pahinta laatua. paha ongelma vaan on, että toinen on naimissa ja on lapsia. mutta kun nään tämän ihmisen kaikki muu unohtuu, alan täristä, sanat sekoo ja haluun vaan hypätä tän kaulaan.. kiitos elämälle tästä mielettömästä fiiliksestä :D


      • jalat alta veit--
        aijaiajaiajaiajaiaja kirjoitti:

        mä oon nyt saanut toista kertaa elämässä tuntea tämän mielettömän tunteen. tää on huumetta pahinta laatua. paha ongelma vaan on, että toinen on naimissa ja on lapsia. mutta kun nään tämän ihmisen kaikki muu unohtuu, alan täristä, sanat sekoo ja haluun vaan hypätä tän kaulaan.. kiitos elämälle tästä mielettömästä fiiliksestä :D

        Hienoa on saada tuntea ihastumisen tuomaa energiaa, outoa siinä on ettei koskaan voi olla varma miten vastapuoli asian tuntee tai kokee?
        Luulen että tapauksessani hänessä ei edes asiaa huomaa, mutta entäpäs jos hänellä olisi samaa värinää joka tulisi ilmi??
        Outoja ovat tunteiden polut.


    • Ylläksentaiga

      Maaliskuun alussa koin samanlaisia väreilyjä, kuin konsanaan nuoruudessa. Luulen, että tunne oli molemmilla sama. En ole voinut unohtaa, muut ovat kuin ilmaa. Hän oli haavoitettu ja varattu. Kaippa aika himmentää muiston.

    • nainen pohjoisesta

      Se tunne oli uskomaton. Yksi pidempi katse (myöskin maaliskuussa:) ja noiden muutamien sekuntien aikana todella konkreettisesti tuntui siltä kuin salama iskisi päähän ja aavisti toisen ehkä tuntevan myös jotakin. Mutta kumpikin varattuja. Mies vanhempi ja joutui työnsä vuoksi olemaan hetken osa elämääni. Tavatessamme uudestaan myöhemmin keväällä olin asiallinen, yritin säästää itseäni turhilta tunteilta, mennä eteenpäin. Nyt kesä on jo pitkällä ja vieläkään en ole päässyt tämän mystisen kokemuksen yli täysin. Erikoista tämä elämä.

    • Niin mulle, kun antaa jalat mä vien koko kehon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      364
      2222
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      444
      2180
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      94
      1954
    4. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      72
      1482
    5. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      1440
    6. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1308
    7. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      53
      1136
    8. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1075
    9. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      183
      1064
    10. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      135
      1038
    Aihe