Takkacenter kaakelitakka

Tukka74

Meille valmistui Takkacenterin kaakelitakka, ja parin kolmen kuukauden käytön jälkeen takan etuseinämän kaakeleiden läpi kulkee vaakasuoraan hiushalkeama. Halkeama on ennen kaikkea ruma, mutta eihän se tietenkään takan käyttöön vaikuta millään lailla. Muurarilta asiaa tiedustellessani, hän sanoi, että hiushalkeama tulee kaikkiin kaakelitakkoihin elementtien lämpölaajenemisen seurauksena. Takuuehdoissa mainitaan, että materiaalitakuu ei koske tulisijoille tyypillisiä hiushalkeamia. Onko vastaavia kokemuksia kaakelitakoista ollut muilla? Mietin, että onkohan noita kolmea kaakelia syytä vaihtaa vai käykö siinä niin, että halkeama ilmestyy samanlaisena uudestaan vaihdettuihin kaakeleihin?

12

5100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse nähnyt ja kuunn

Kuuntelin yhtä keskustelua jossa kaakelit olivat murtuneen ja smaa ongelmaa tosin eri merkissä. Kyseessä voi olla myös muu asennusvirja jos takssa on metallinen tulipesä. Tulipesä tarvitsee liikkumavaraa koska rauta laajenee ja kaakeli/ runkoosat murtuivat liian tukalla asennuksella. Toinen mahdollisuus on että takkaa on alettu lämmittämään märkänä.
      Tuon Takkacenterin toimituksista on käyty keskustelua ennekin ja mikä olikaan se "lipeväkielinen" myyjä joka käntää asiat ostajan vastuulle, varsinkin jos teetit itse asennustyön.
      Nyt tarvitset jonkun pätevän takka-asentajan kommentit, ruma on rumaa.

• Todella pettynyt

Todella pettynyt takkacenterin toimintaan ei kerta kaikkiaan mitää hyvää sanottavaa

• Masa
      • takkako

Ei pääse lukemaan tota blogia, ei kutsuttu?

• Anonyymi

Juu en päässyt lukemaan, ilmoitti ettei ole kutsuttu

• takkaako

Eipä tosiaan pääse kutsumatta lukemaan kokemuksia tuosta blogista. Onko muilla millaisia kokemuksia takkacenterin tuotteista? Tähtäimessä heidän Elisa kulmatakka...

• Ihmettelen asiaa

Meillä on alkanut tippua kiviainesta uunin sisälle ( kuin savilaatan palasia kolisten alas)
      Onko muilla samanlaista ilmiötä, takka on n. 4 vuotta sitten tehty.

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Näppärästi palsta aktivoitu...

• Anonyymi

TakkaCenter ei ole saanut toimitettua tilinpäätöstään Patentti ja Rekisterihallitukseen huhtikuun 2024 loppuun mennessä, mikä haiskahtaa vahvasti tulevalta konkurssilta. Välttäisin tällaisia.

• Anonyymi

Jossain kohdin lämpölaajeneminen näkyy tietpä mitä hyvänsä . Miksi et tiennyt ennen takan tilausta ?

• Anonyymi

Paitsi jos tekee oikeaoppisesti.
        Tosin liialla lämmittämisellä saa hajalle mitä vaan.
        Susiahan noi on.
        Täkeintä vaan on se että pystytettiin päivässä.
        Hintakaan ei haittaa vaikka olisi kolminkertainen tiilitakkaan verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe