Hesburger helvetistä!

Persläpiburgeri!

Ilmeisesti tämä on Turkulaisen hyvin johdetun firman merkki..?

---------

Syntymäpäiviä juhlimassa olleelta nummelalaiselta perheeltä meni ruokahalu, kun he näkivät Flamingon Hesburgerin sotkuisen linjaston.

- Olen usein käynyt lasteni kanssa Hesburgereissa, mutta tämän tiskin takana näkyvä keittiö oli kauhea näky, äiti toteaa.

Kaakeloidulle lattialle oli heitelty roskia sekä erilaisia pakkauksia ja yleisilme oli muutenkin sotkuinen. Lisäksi keittiön nurkassa nökötti myös musta jätesäkki ilman minkäänlaista astiaa. Hesburgerilla on eri näkemys asiasta, ja he kertovat, ettei kassalta näe keittiöön.

- Minä tilasin kanawrapin, mutta söin siitä vain vähän, koska ruokahalu oli aikalailla mennyt. Mieheni tilasi hampurilaisaterian ja söikin sen. Illalla hänellä oli sitten vatsa kipeä, äiti päivittelee.

Äidin mukaan epäsiisti ilme jatkui myös ravintolan ruokailutiloissa. Esimerkiksi pöydät olivat epämiellyttävän sotkuiset.

http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012042215482581_ru.shtml

27

1149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persburger

Ottaisin yhden persläpiburgerin!

Raavitaanko persettä päälle vai otatteko ilman?

Juu, raavi vaan...

• kustannustehokasta

Kunnon henkilökuntaa on vaikea saada nykyisin. Mahtaisiko surekeilla palkoilla olla jotain tekemistä asian kanssa. Henkilökuntaa on usein vielä liian vähän.

Joskus olen ihmetellyt kun pienempi Hese voi pyöriä yhdellä työntekijällä. Jos sattuu vähänkään vilkkaampi ilta, niin kyllä se voi olla siivominen joka siirretään sulkemisaikaan tai jopa seuraavaan päivään. Vai miltä tuntuisi jonottaa kassalla kun ainoa henkilökunnan edustaja ilmottaisi että nyt pitää puoli tuntia siivota.

Minulla ei ainakaan ole koskaan tullut ruokamyrkytystä tai edes vatsaoireita sen kummemmin heseltä kuin mäkkäriltäkään. Sen sijaan yksityistä pikku snkareilta ja pizzapaikoista on tullu.

• Työstä palkkaa

Sellainen työnjälki kuin millainen palkkapolitiikka. 7e/tunti ei varmasti saa kunnollista työpanosta edes opiskelijalta.

• hienostopaikka

No ikävää tietysti noinkin hienolle pariskunnalle joka juhlii syntymäpäiviä oikein Hesburgerin maittavalla illallisella. Ilmeisesti viini oli hyvää ja tarjoilut toimi kun niistä ei valitettu.

Sulla jäi lainaus vähän kesken

"Flamingon Hesburgerin vuoropäällikkö kertoo, että kyseessä oli kesken jäänyt siivous.

- Tapahtumahetkellä ravintolassa on meneillään jokailtainen siivous, jossa kaikkien linjastojen alle pudonneet roskat on kerätty kassalinjaston lattialle, ja siitä ne kerätään yhteen roskasäkkiin."

• Speechless...

Minkälaisesta kunnosta lähdettiin jos tuohon jäätiin..?

Epäsiisteys ja suoranainen saasta ei kuulu ravintolan keittiöön edes tekosyillä siloteltuna!

• Hyvä käytäntö
        Speechless... kirjoitti:

Minkälaisesta kunnosta lähdettiin jos tuohon jäätiin..?

Epäsiisteys ja suoranainen saasta ei kuulu ravintolan keittiöön edes tekosyillä siloteltuna!

Nyt tehdään härkäsestä kärpästä. Ennen siivouksen aloittamista keittiö on todennäköisesti ollut melko siistin näköinen, näyttähän se sotkuiselta kun kaikki satunnaiset roskat haalitaan yhteen kasaan. Tietysti päivän mitaan putoilee roskia ja jopa ruokia lattioille.

Ennemmän olisi huolestunut jos roskia ei olisi iltasiivuoksen yhteydessä kasaan lakaistavksi, sillä siinätapauksessa ne olisivat menneeet lattian kautta asiakkaalle syötäviksi. En myöskään halua että minulle annostava laittava henkilö ruuan laiton lomassa tonkisi roskia lattioilta.

• R-myrkytys
        Hyvä käytäntö kirjoitti:

Nyt tehdään härkäsestä kärpästä. Ennen siivouksen aloittamista keittiö on todennäköisesti ollut melko siistin näköinen, näyttähän se sotkuiselta kun kaikki satunnaiset roskat haalitaan yhteen kasaan. Tietysti päivän mitaan putoilee roskia ja jopa ruokia lattioille.

Ennemmän olisi huolestunut jos roskia ei olisi iltasiivuoksen yhteydessä kasaan lakaistavksi, sillä siinätapauksessa ne olisivat menneeet lattian kautta asiakkaalle syötäviksi. En myöskään halua että minulle annostava laittava henkilö ruuan laiton lomassa tonkisi roskia lattioilta.

Niin että keittiö saa olla siivoton ja silti toiminnassa kunhan on tarpeeksi hyvä syy..?

• Turhaa kitinää
        R-myrkytys kirjoitti:

Niin että keittiö saa olla siivoton ja silti toiminnassa kunhan on tarpeeksi hyvä syy..?

Kukaan ei saa ruokamyrkytystä siitä roskaläjästä joka on hetken aikaa lattialla siivouksen yhteydessä.

• Hälläväliä meininki
        Turhaa kitinää kirjoitti:

Kukaan ei saa ruokamyrkytystä siitä roskaläjästä joka on hetken aikaa lattialla siivouksen yhteydessä.

Hädän tullen voidaan tulipaloakin sammuttaa bensalla muiden nesteiden puuttuessa!

• trvie

Tuota tuota tätähän kuluttajat ovat jo useita vuosia tilanneet. halvalla pittää saaha, mut ootte te kyllä aika spedejä jos syyttelette työntekijöitä siitä, ettei ole tarpeeksi työntekijöitä. Kyllä ne suurimmat mokat aina sattuu paikoissa, missä työnantaja säästää väärissä paikoissa. Palaute pitää aina ensisijaisesti osoittaa suoraan työnantajalle, kuinka törkeästi kohtelee työntekijöitä.

Monessa paikassa säästetään juuri siivouksesta, saattaa tulla allergiaoireita työntekijöillekin siivoamattomissa työtiloissa. Kuka korvaa terveyshaitat?

• kuvottavaa!!!

Hesburger riikkoo järjestelmällisesti hygienialainsäädäntöä. Itsekin olen monesti nähnyt miten kassatyöskentelyyn osallistuva tekee samalla hampurilaisia koskien pihveihin ja sämpylöihin paljain käsin, pideltyään välillä likaisia rahoja.

Muutoinkin ravintolat ovat epäsiistejä, useasti miettinyt miltä keittiön puolella mahtaa näyttää...

• Kotiruoka ok

Roskaahan se hesen safka on ruaksi ja vuosiin en ole käynyt jo siitä syystä,että Salmela pitää nuoria työntekijöitään orjina!

• Että näin

Mun mielestä tässä nyt ei ole mitään uutta ja ihmeellistä.Ja tää ei oo pelkästään Hesen ognelma,vaan Mäkkärissä on ihan samanlainen meininki,vaikka Mäkki nyt on olevinaankin vähän paremman väen mesta ja Hese paskasakin purilaisbaari.
      Ihan aikuisten oikeesti,seuratkaapa joskus Hesen toimintaa.Itse käyn Hesellä satunnaisesti haukkaamassa jotain isompaan nälkään,jos olen pidempään kaupungilla asioilla ja olen vuosien saatossa huomannut seuraavaa:

-jos sattuu että menet Heselle niin ettei siellä ole jonoa,pirtsakat kassaneidit notkuvat myyntitiskiin tärkeän näköisinä,ja muistelevat mennyttä viikonloppua ja suunnittelevat tulevaa,valittavat rahapulaa jne.Vieressä vuoropäällikkö tekee tuikitärkeänä "paperitöitä",eli harjoittelee vetävännäköistä allekirjoitusta servettiin.Pöydät ovat sotkuisia,osassa niihin on jätetty tarjottimet roskineen pöytiin,roskikset tursuilevat ja lattiat ja pöydät lainehtivat virvoitusjuomista,ranskiksista,salaatinkappaleista ym. paskasta.Kukaan ei viitsi eikä vaivaudu siivoamaan pöytiä/lattioita tai tyhjentämään roskiksia,"kun on niin kiire"Lämpötiski notkuu hamppareita,eli sen kun vaan valitsee.

-ns. ruuhka-ajan koittaessa valmiit hampparit ovat kadonneet lämpötiskistä.Ihmisiä pakkautuu jonoiksi asti myyntitiskin taakse,ja kassaneideille tulee kiire.Työ on järjenvastaista ja epäergonomista,kaikki pahvimukit,pillit,kannet,ranskispussit kaivetaan yksitellen laatikoista.Jonot kasvaa.Kassaneiti inttää valmiiksiopetettua värssyä "Tuleeko muuta,otatko juomaa,syötkö täällä,otatko mukaan"Jonot kasvaa."Onko bonuskorttia?"Jonot kavaa edelleen.Tulee vuorosi - kassaneiti lähtee kiikuttamaan viittä prikkaa hamppareita.On kuuma,jono takanasi kasvaa.Kun vihdoin puolen tunnin odottelun jälkeen saat hampparisi/ateriasi ja pääset pöytään,tulee reipas kassaneiti ja läjäyttää Wettexin pöytään ja ilmassa leijuu lause "voisit mennä jo".

• hese is no good

Että näin, tekstisi oli todella osuvaa! Olen itsekin miettinyt noita samoja juttuja, sinä vain laitoit ne paperille...

En muuten ymmärrä että aikuiset käyvät purilaisbaareissa, se on lasten ja teinien hommaa. Vuosien mittaan Hesburgereiden ohi kävelleenä olen myös miettinyt niitä aikuisia jotka siellä pyörivät. Sanoisinkin että heille on yhteistä alhainen koulutustaso. Peruskoulu / amis.

• herpderp5

fadsygalsdkhgadfl;jhalfkghladfghalfdjhgladkfhg;ajkfhgalfkjghlafdghlkfghlajkhgalfkjhgalfkhgalfhgldkghlahgldkhglahdgalkhgkalhgkahgghksjlfkhlkalsakhkagsl;fkfhlsaadlfkklhkhljaksfhjjjhjdhgjhdjhgjdfkdj

• herpderp5

gsujagfsdthgasijgdrhesgsdfuighslrkejhgasl;eru hgylre.awty wlaerugtyear gthyloewygaliejh yrlaqe jhtg

• R. Äikkönen

Ei se oo helvetist, vaan Turust!

• hese sucks!

Käykääpä puutorilla ihmettelemässä kun hampurilaiset valmistuvat paljain käsin! Välillä käydään tunkemassa roskia jätesäkkeihin ja taas paljain käsin pihveihin kiinni!

• L. Avuaari

Kyl ihme asioist valitetaa, menkää Afrikkaan kattomaan, miten siel kerätää lattialt riisit, mitä joltain tippunu ja sit valmistavat siit vähäsest määräst itellee sen päivän ruoan ja seuraavana päivänä sama jne. Loppuis lyhyeen valitukset Suomes.

• hihiiiiiiiii

Kirjoittajilla ei taida olla itsellään kokemusta pikaruoka- tai muulla ravintola-alalla työskentelystä... hih

• Kiihdytin

Mä olin kerra yhdes kebumestas ja sil hetkel ainoana asiakkaana. Ruoan, ku olin saanu, ni se meni vessaan ja äänest päätelle tumputti käteen. Ei kuulunu vesihanast ääntä, joten käsien pesu jäi. Palas takas tiskille ja koht tuli asiakas ja tää alko väätämään pizzaa, hahhah.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe