mun uuteen polkupyörääni, jonka ostin eilen. Vanha varastettiin olin siihen niin kiintynyt :( ... mutta tää uusi on kyllä HIENO. Polkasen taas tänään :-)
Ihastuin
5
380
Vastaukset
- ikefwnfen
Minkälainen pyörä? Minkä merkkinen ja montako vaihdetta? Onko vanhanaikaiset poljinjarru vai uuden aikainen käsijarru?
- ap
Tämä on 21 vaihteinen Jupitel ihan uutta mallia ja lempivärini värinen - valkoinen. Tein pitkän pyöräretken, harmi ettei ole ketään pyöräilykaveria. Jalkajarrua ei ole on vaan etu- ja takakäsijarrut. Helppo ja hyvä ajaa kuin minulle tehty. Näpsäkkä peli.
Pyöräily on kivaa ja kun alkaa kunnolla lämmetä yritän ulkoilla ja pyöräillä mahdollisimman paljon.- m
Pyöräily on ihan kivaa puuhaa ja kun säät vielä hieman lämpenee niin pitää ottaa toi musta Focuksen cycklocross ulos ja lähteä kaverin kanssa fillarilenkille. :)
Hauskaa iltaa ja mukavia fillarointihetkiä.
- tolloihailupalstalai
mistäpäin tää pyörä on? jospa se olen minä!!
- ikefwnfen
Hieno pyörähän tuo on. Vaihteitakin on vähintään riittävästi. Itse tosin karsastan pyöriä, joissa ei ole vanhanaikaista jalkajarrua.
Ajelehan varovasti ja pyöräilykypärä päähän, vaikka kuinka olisi kevättä rinnassa!
Ja voihan sieltä tulla sua joku toinen kiva pyöräilijä vastaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834