Paul Auster / Sunset Park
Tämä kirjailija ei ole pettänyt vielä kertaakaan, minua lukijana siis.
Aivan käsittämättömän viilattua tekstiä kirja toisensa perään. En kylläkään ole lukenut koko tuotantoaan, mutta suurimman osan.
Kylläkyllä.
Suositan lukemaan.
Tämä
Sunset Park on tyypillinen tietsikkateksti, puskettu sälää oikein olan takaa, mutta huom.
palat liitetty taidokkaasti. Tarina kuljettaa ja ihmiset on.
Viihdettä korkealla kulttuurilla, vai miten sen nyt parhaimmin ilmaisisin.
Lukemisen nautintoa Teillekin toivon.
Paul Auster / Sunset Park
4
249
Vastaukset
- austeristi
Sunset Park on tyypillinen tietsikkateksti.
Tosin Auster taitaa olla romantikko ja käyttää vanhaa kirjoituskonetta - näin muistan lukeneeni. Tiedä sitten, onko totta.
Itse tykkään Austerista, mutta hieman kirjat kyllä toistavat samaa. Ehkä Book of Illusions tai New York Trilogy ovat ne parhaat. Sunset Parkin luin aika katkonaisesti, en kovin intensiivisesti. Vertigo ja Timbuktu taitavat olla ainoat, joita en ole lukenut, enkä kaikkia Austerin esseitä. Mutta joo, kun Auster julkaisee, niin kyllä mä luen. - scarabaeus
" Tosin Auster taitaa olla romantikko ja käyttää vanhaa kirjoituskonetta - näin muistan lukeneeni. Tiedä sitten, onko totta. "
En ole luuraillut Austeria sen tarkemmin, mutta hänellä v armaan on kaikenlaista löydettävissä netistä. Hesarissa on ollut aina hänen kirjojensa myötä melko kattavia kuvauksia. Ne on just niitä tyypillisiä,
kirjailija joka kirjoittaa kirjailijasta joka kirjoittaa kirjailijasta. Sitä samaa bukowskiahan ne kaikki äijäkirjat tuppaa olemaan.
Ja jotenkin sellainen kulttuuri meiltä itsestämme puuttuu, että
kirjailijoista kirjoitettaisiin
niinkuin näistä ulkomaankirjailijoista.
Sitä odottelen,
saa nähdä kuinka kauan siihen menee.- austerism
"Hesarissa on ollut aina hänen kirjojensa myötä melko kattavia kuvauksia. Ne on just niitä tyypillisiä, kirjailija joka kirjoittaa kirjailijasta joka kirjoittaa kirjailijasta."
Joo, Hesarissa on usein Austerista juttua, taitaa olla yksi kulttuuritoimituksen suosikkikirjailijoista. Helsingissähän on Vertigosta muuten tehty kansallisteatterissa (muistaakseni) teatteriversio - tai ainakin oli, en tiedä, esitetäänkö sitä enää. Itse ei tullut käytyä.
- sitä ja tätä
Olen lukenut ehkä puolen tusinaa Austeria. Mielestäni niiden taso vaihtelee aika lailla. Valitettavasti en enää muista kirjojen nimiä, mutta pari niistä oli kyllä niin kehnoja, että jäivät kesken. Parhaat niistä taas ovat loistavia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559