Kuuluuko liikkeiden tuntua?

MIssä liikkeet?

Rv 19 menossa ja joskus rv 15 alkaen tuntunut kuviteltuja tai oikeita sipaisuja ja kuplintaa, kuin höyhenellä sipaistaisiin. Nyt pari päivää ollut ihan hiljaista. Kuuluuko asiaan?

8

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heinäbeibi

Itse tunsin liikkeet vasta joskus rv20 ja siitä eteen päin...mulla istukka ihan edessä niin se vaikuttaa ainakin liikkieden tunnistukseen...myös tuota omaa rasvakudosta mikä heikentää tuntemista. Joskus joku sanoi että kun juo lasillisen makeaa mehua ja menee sitten kyljelleen makaan niin voi tuntea liikkeet helpommin...en sitten tiedä että toimiiko oikeasti. Kyllä siellä varmasti on kaikki hyvin...voihan olla että sun kaveris on vaan hyvin rauhallinen tapaus :)

• MIssä liikkeet?

Meillä kyllä molemmilla vahva temperamentti. Mutta jospa se lepäilee tai liikkeet ei muuten tunnu:)

• aivan normaalia on
        MIssä liikkeet? kirjoitti:

Meillä kyllä molemmilla vahva temperamentti. Mutta jospa se lepäilee tai liikkeet ei muuten tunnu:)

Noilla viikoilla sikiö pääsee vielä pyörimään kohdussa ympäri ämpäri miten päin tahansa. Sen takia noilla viikoilla ei suositellakaan vielä tehtäväksi mitään liikelaskentaa, koska sikiö voi vaihtaa asentoa ja potkia esim. istukkaan, mitä sinä et sitten tunne. Jos oikein kovasti alkaa huolettaa, aina voi soittaa neuvolaan ja käydä kuuntelemassa ne sydänäänet. Mutta ihan normaalilta siis kuulostaa ajoittainen hiljaisuus.

• =)=)=)

Mä tossa mietiskelin, että onkohan vauvalla kaikki hyvin kun en tunne vielä liikkeitä ja mulla viikkoja nyt 20 5, ensimmäistä odottelen. Mulla myös tuota omaa rasvakudosta on melkopaljon, joka osaltaan varmasti heikentää tuntemista. Huomenna on toinen ultra niin sitten näkee missä kohtaa istukka on ja että kaikki on hyvin =)

• miss mami
        =)=)=) kirjoitti:

Mä tossa mietiskelin, että onkohan vauvalla kaikki hyvin kun en tunne vielä liikkeitä ja mulla viikkoja nyt 20 5, ensimmäistä odottelen. Mulla myös tuota omaa rasvakudosta on melkopaljon, joka osaltaan varmasti heikentää tuntemista. Huomenna on toinen ultra niin sitten näkee missä kohtaa istukka on ja että kaikki on hyvin =)

Ei se läskeillä tahdo tuntua...

• Rv 39

Mä tunsin liikkeitä vasta viikolta 20 alkaen ja vasta viikolla 24 selkeästi ja välillä oli useita päiviä ettei mitään tuntunut. Noilla viikoilla sun ei vielä tarvi tuntea niitä mitenkään säännöllisesti eikä tehdä mitään laskentaa. Mä en ollut tuntenut yhtään liikettä vielä tuohon mennessä. Nyt rv 39 ja liikkeet kyllä tuntuu päivittäin ja usein ja selkeästi, mutta välillä on päiviä kun en huomaa liikkuvan yhtään, mutta illalla keskittyessä nukkumaan mennessä alkaa viimeistään tuntua. Ei niitä liikkeitä tässäkä vaiheessa kokoajan tunnu kun häärää kotona ja touhuilee. Tosin mulla on istukka laajalti tossa edessä ja se vaimentaa todella paljon.

• ..............

No mäkin aloin tuntea liikkeitä aika aikaseen, just joskus rv 15, mutta säännöllisesti aloin tuntea liikkeitä varmaan vasta joskus rv 26-27. Sitä ennen oli päiviäkin etten tuntenut oikeastaan mitään.

• ukyukr

Liikkeet alkavat yleensä tuntua selvästi siinä rv18-20 tienoilla, ja niitä tuntee vielä vähän miten sattuu ja voimistuvat viikko viikolta, välillä saattaa olla hiljaisempaa ja välillä taas liikkeitä tuntuu useastikkin. Liikkeiden kuuluu tuntua "säännöllisinä" vasta siinä rv30 jälkeen... jos jokin huolestuttaa voi kokeilla syödä suklaata, mehua tai muuta makeaa joka yleensä saa lapseen liikettä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2804
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      36
      2409
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      92
      1943
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1305
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1139
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      841
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      764
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      696
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      682
    10. 43
      655
    Aihe