Olen pian 20-vuotias opiskelija, ja kaipaan sivubisnestä, etsin myös kesätöitä.
Vakituista tai keikkaluontoista. Voi kysyä melkein mihin vaan, kysyvä kun ei tieltä eksy! :)
Minusta saisit esimerkiksi oivan lasten- tai eläintenhoitajan (kokemuksia molemmista paljon), vanhuksen seuralaisen, muutto/siivousapua, tarjoilu/ruoanlaitto/leipomishommia, muita kotitöitä tekemään, vaikka maatilalle tai puutarhalle apulaiseksi, sekä moneen moneen muuhun hommaan.
Asun P-Savossa, mutta matkustaakin voin tietyissä rajoissa, jos matkakulut korvataan :)
En pelkää työtä. En kovaakaan työtä, kun vaan sovimme ansioista.
Ota yhteyttä: [email protected]
Tyttönen 19v kaipailee sivutöitä!
miuli304
5
725
Vastaukset
- kysyn sinulta
Miltä kuulostaisi ns.eroottinen siivous?
- työtäolisehkä
mailisi ei toimi !
- miuli304
Eipä toimikaan!
Mailiosoitteessa on virhe. Se on [email protected] eikä hotmail.com.
Sekoitin toiseen postiini =) - sunlight_1
Hei.
Minulla on töitä tarjolla. Olemme kosmetiikka maahantuoja yritys ja etsimme jälleenmyyjiä. Työ opetetaan. Annan lisää tietoa kiinnostuneille.
[email protected]- been there
Älkää menkö safiiricosmetics-huijareille. Paskat tuotteet, paska palkka, koko työ vain asiakkaille valehtelemista ja pakkomyyntiä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156