Tyttöystävästä pelkäksi ystäväksi...HUOLI!

-21Frendi-

Mä rakastan kyllä tyttöystävääni kovasti, mutta nyt musta tuntuu että se on mulle enemmänkin pelkkä ystävä!

Mä havahduin tähän, kun yhdessä pohdittiin miks meillä ei enää kipinöi sängyssä. Tyttis syyttää itseään ja että siinä on jotakin vikaa.En osaa sille selittää tunteitani, kun en oikein itsekkään ymmärrä. En löydä enää sitä kipinää mikä oli alussa.Haluaisin sen takaisin!

Suhteemme on muutenkin arkipäiväistynyt todella paljon ja muuttunut tylsäksi. Mä oon meidän "perheessä" se jolle kaadetaan kaikki huoletkin.Joskus suutun ja lähden ovet paukkuen, kun en yksinkertaisesti enää jaksa olla mikään suodatin joka suodattaa kaiken läpi. Ja kun meillä edes ole mitään isoja ongelmia. Molemmat käydään töissä ja asunto on tyttkiksen oma. Molemmilla on hyviä ystäviä, sekä omia että yhteisiä.

Jos tyttikseni ei olisi tyttöystäväni, olisi hän varmasti yksi parhaista ystävistäni, jollei jopa parhain!
Mutta haluan tyttöystävääni kohtaan tuntea enemmän. Tahdon himoita häntä ja tuntea erillaista rakkautta.Rakastuneet tietävät tästä tunteesta mistä puhun!

Pelkään lähteä ja jättää tyttöystäväni! Pelkään ettei välillemme jää yhtään mitään. Pelkään että menetän hänet lopullisesti.Haluan pitää hänet elämässäni!

Voi luoja! Haluan RAKASTAA häntä!

11

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f4ck

jo se ettet laske teitä kahta perheeksi vaan laitat sen heittomerkeiksi kertoo aikapaljon.

Arkihan on te kaksi, jos se ei ole hyvää ette tekää ole hyviä. Ei siinä ole mitää kummempaa, jos te ette osaa olla suhteessa rakastavaisia ni en mä tiedä millä sitä huumaa siihen saa ostettua. Joskus tietty kandee koittaa laittaa asiat toiselle mallille mut joskus täytyy vaan nähdä asia niinku se on ja laittaa piste sille.

Nyt te ootte yhdessä kun pelottaa muutos ja vituttaa se vanha mitä on. Se tuskin on hyvä pohja aloittaa elämänsä aamut. Kasvun paikka, se kasvattaa teitä ihmisinä sekä tekee valmiimmaksi jotain uutta varten. Muutosta ei kande pelätä eikä yrittää pitää kii jostain sen takia että luulee jotain.

• LLL
      • -21Frendi-

Iso kiitos sinullekki:)

Säästän tekstin iltalukemiseksi.

• -21Frendi-

Kiitos mielipiteestäsi!

Mä oon lukenut tästä "Deadbed"-ilmiöstä ja mietin tuleeko se jossakin vaiheessa jokaiseen parisuhteeseen? Naiseni on paljon vanhempi mua ja haaveilee lapsestakin tulevaisuudessa. Siks mä pistin "perheen" heittomerkeillä, koska tyttikseni puhuu nyt vasta perheen perustamisesta vaikka ollaan asuttu yhdessä pari vuottta, seurusteltukkin jo pitkään ja ei kai me sitten hänenkään mielestä kahdestaan olla vielä mikään perhe? Eikä kukaan meistäkään puhu että oltais perhe...

Nyt kun seksikin on melko kuollut parisuhteestamme, musta on alkanut tuntua että asun ystävän kanssa samassa taloudessa. Sitä oikeaa tunnetta ei enää löydy mikä oli ennen. Hän syyttelee itseään ja äarsyttävästi tekee itsestään marttyyrin. Mulla on jatkuvasti paha mieli nukkumaan mennessä, koska tyttikseni on surullinen.
      Kaiken lisäksi oon ryhtynyt näyttelemään sängyssä. Eli kun harrastetaan seksiä oon joskus näytellyt laukeamista:( Tiedän että se on niiiiin väärin, mutta kuitenkin joskus teen niin.

Ystäväni on huomannut ettei kaikki ole ok parisuhteessani, mut hänkään ei osaa auttaa. Hän toivoo vain ettemme eroaisi, koska hänen mielestään ollaan tyttiksen kanssa täydellisiä toisillemme. Ja oltaiskin jos tää tilanne muuttuis paremmaksi.

En väitä olevani hyvä kumppani. Oon aika lailla ummikko näiden parisuhde-asioiden kanssa. Oon tavallaan vasta kasvanut tässä suhteessa. Mutta tämä suhde on erillainen kuin muut. Haluan olla hänen kanssaan ja arvostan häntä.

Pitäisikö asian vaan antaa olla ja odottaa tilanteen muuttuvan? Jos lähtisin, asia jäisi kuitenkin keskeneräisenä kalvamaan ja onko ero oikea ratkaisu sittenkään...

• tätäkötääonloppueläm

mua alko itkettää,kuin moni kokee just tota samaa,täällä yksi pari lisää.

• ykskyllästynyt

Ja täällä myös;(
        Oon päättänyt lähtee jos ei kesän aikana jutut muutu.

• numerot

Voin sanoa, ettei ainakaan minun kohdallani suhde muuttunu vaikka suhteelle annettiin aikaa. Jos toinen tai kumpikaan ei osaa puhua tunteistaan, haluistaan, se on sitten siinä. On parempi erota, ennenkuin alkaa vihaamaan toista.

• ramppa

Mitenkä on, harrastatteko yhdessä mitään? Käyttekö elokuvissa, syömässä yms. "treffeillä"? Flirttailetteko toisillenne? Kiinnitätkö itse huomiota omaan ulkonäköösi, siihen että sinusta tuntuu hyvältä ja että varmasti se toinenkin syttyy sinusta?
      Tarkoitan siis sitä, että kun suhde on tuore, niin toisen kanssa tehdään asioita, laittaudutaan sitä ennen, että itselleen tulisi varmempi olo. Nähdään jossain ulkona, jossa ei välttämättä voikaan koskettaa vielä. Ei tunneta toista ja silloin pyritään keskustelemaan, koskettamaan ja tutustumaan. Kun suhde "arkipäiväistyy" toisesta kiinnostuminen tutustumismielessä loppuu. Luullaan, että tunnetaan toinen ihminen läpikotaisin. Tosiasiassa ihminen muuttuu koko elämänsä. Toiveet, haaveet yms. Ja kyllä siitä vartalostakin varmasti löytyy uusia puolia, joihin tutustua.

• -21Frendi-

Emme muuten yhdessä harrasta mitään, emmekä enää kahdestaan käy ulkona. Monesti lähdemme kahdestaan ulos ns"treffeille", mutta aina ystävät löytävät meidät ja illasta tulee ystävien ilta.

Laittaudun edelleen ja pidän itsestäni huolta, niin myös tyttöystäväni. Hän on maailman kaunein tyttö!
        Pidän häntä edelleen seksikkäänä ja kun kesä tulee hän alkaa käyttämään hameita, yleensä minareita. Tiedän mitä sieltä alta löytyy ja että se on vain minua varten, yksin minua varten. Hymyilyttää kun näkee miesten kuolaavan naiseni perään;)

No joo, mutta kotona edelleen ei kipinöi:( Jotain on hukassa, enkä löydä sitä!

Ensi kuussa lähdemme reppureissulle keväiseen Ranskaan... toivon että se jokin löytyy sieltä ja kotona olisi taas kaikki hyvin. Tai minun päässäni olisi taas kaikki oikein, sydämmeni rakastaa edelleen häntä..

• f4ck
        -21Frendi- kirjoitti:

Emme muuten yhdessä harrasta mitään, emmekä enää kahdestaan käy ulkona. Monesti lähdemme kahdestaan ulos ns"treffeille", mutta aina ystävät löytävät meidät ja illasta tulee ystävien ilta.

Laittaudun edelleen ja pidän itsestäni huolta, niin myös tyttöystäväni. Hän on maailman kaunein tyttö!
        Pidän häntä edelleen seksikkäänä ja kun kesä tulee hän alkaa käyttämään hameita, yleensä minareita. Tiedän mitä sieltä alta löytyy ja että se on vain minua varten, yksin minua varten. Hymyilyttää kun näkee miesten kuolaavan naiseni perään;)

No joo, mutta kotona edelleen ei kipinöi:( Jotain on hukassa, enkä löydä sitä!

Ensi kuussa lähdemme reppureissulle keväiseen Ranskaan... toivon että se jokin löytyy sieltä ja kotona olisi taas kaikki hyvin. Tai minun päässäni olisi taas kaikki oikein, sydämmeni rakastaa edelleen häntä..

jotenki tuntuis ett teillä on vaa hukassa miten eletään parisuhteessa. Sullaki on sellaiset odotukset alkuhuuman jatkumisesta mikä vaa ei ole realistista. Suhde muuttuu ajan kuluessa ja sä ainakin olet enempi sen alkuhuuman perässä. Et sä sitä löydä enää, se miksi sä rakastat sun tyttistä pitäis olla nyt se kantava juttu, ei se mihin rakastuit.

Suhde vaatii omistautumista ja se ett sun tapa on lähteä ovet paukkuen on lähinnä jotain teinikamaa. Se ett sä tykkäät et sun tyttiksen tavara kuuluu sulle, on varmaa ainoo syy miks koitat olla ja muka rakastat. Sä vaan et oo valmis antamaa sitä eteenpäin jollekki. Sä laitat koko aika johonkin eteenpäin sen toivon ett löydät jonku kipinän. Ehkä se Ranskassa roihahtaa ja kestää ekan viikon kun palaatte, mut se ei tee kesää vielä.

Sulla on ainakin itsetutkiskelua edessä tai ainakin suosittelisin. Ei siinä ole mitää mystistä miks teillä menee niiku menee, tai miks riitelette ja vielä ei edes kunnon syystä. Pikkaisen nyt vaa selkärankaa tohon touhuun ja jätä ne teinimeinigit jo pois.

• Kannattaisi nyt ainakin varmasti harrastaa jotain yhdessä, että saisitte yhdessäkuulumisen tunteita ja elämyksiä. Sitä niinsanottua "tiimihenkeä" jota perheessäkin tarvitaan, eikä vain töissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe