Laivojen sistus on mukamas arvokas, mutta halpuus paistaa selvästi läpi. Asiakaskunta on myös täysin väärä tähän tyyliin, koska asiakkaista on pääosin arvokkuus kaukana.
Uusiin laivoihin voisi laittaa suoraa sisustuksen uusiksi ja sopivammaksi siihen tarkoitukseen mihin laivat nykyään ovat. Eli biletystä varten ja viinan hakua varten.
Olenko ainoa, jota ärsyttää tämä?
16
435
Vastaukset
- 16+5
No ei ärsytä, asialla ei ole minulle juuri mitään merkitystä. Tosin käytänkin laivoja ainoastaan siirtymiseen.
- Vähemmällä pääset
... jos jätät nämä keskustelupalstat väliin,
täällä on juuri tarkoitus keskustella mm. noista sinuakin ärsyttävistä asioista .... - Et oo ainoa
Joo, ärsyttää yleensä aina kun yritetään esittää muuta kuin mitä ollaan. Varsinkin tekohienous ja hienon esittäminen on ärsyttävää. Mutta ei se mitään, elämä on ...
Minkälainen olisi mielestäsi hyvä sisustus biletykseen ja viinan hakuun? Laivoilla ei kuitenkaan kaikki ole vain biletystä tai viinan hakua varten vaan varsinkin kesällä monet on auton ja perheen kanssa matkalla - mitenkäs tämä pitäisi huomioida?- Ei ärsytä.
Sisustus saa olla vaikka styroxia. Se kuuluu edulliseen laivamatkailuun. Laivat eivät ole mitään asunto- ja huoneistoesittelyä vaan matkustamista varten. Minä en mene sinne ihailemaan seiniä tai mattoja. Vaan matkalle nauttimaan olemisesta, minkä aikaa se kulloinkin kestää. Ovathan Ruotsin paatitkin jo 20 vuotta vanhoja ja edelleen ne kuljettavat eestaas valtavan määrän matkailijoita. Jos olisi nirppanokkia liikaa, turismi romahtaisi. Onneksi ei ole kuin 1 / 100 000 matkustajaa.
- Matkustaja.
Niin, sinä elät muiden arvostuksen mukaan. Minä muodostan itse oman arvostukseni. Joten sisustuksen on viisainta jäljitellä hieman hienomoaa.
- Kerrohan vielä?
"hienomoaa."
Mitähän tuokin on suomennettuna,
täällä on välillä niin utopisia sanoja
ettei niiden tulkkausta kannata yrittää hakea edes googlaamallakaan - valittajan paratiisi
Kerrohan vielä? kirjoitti:
"hienomoaa."
ettei niiden tulkkausta kannata yrittää hakea edes googlaamallakaanEipä taida googlaamalla löytyä "utopisia"-sanaakaan...
- paratiisiin
valittajan paratiisi kirjoitti:
Eipä taida googlaamalla löytyä "utopisia"-sanaakaan...
- Matkustaja.
Kerrohan vielä? kirjoitti:
"hienomoaa."
ettei niiden tulkkausta kannata yrittää hakea edes googlaamallakaanSe on näppäilyvirhe. En tiedä, mitä näppäimistöä sinä käytät, mutta minulla on ns. qwerty-näppäimistössä o on p:n vieressä sen vasemmalla puolella. Sinulla taitaa olla jokin hyvin eksoottinen näppis, sillä kaipa sinun hoksettimesi muutoin olisivat tuon huomanneet.
PS: Sanojen merkityksiä etsitään sanakirjasta. Google ei paras lähde tähän tarkoitukseen. - Google find word
valittajan paratiisi kirjoitti:
Eipä taida googlaamalla löytyä "utopisia"-sanaakaan...
http://suomisanakirja.fi/utopinen
Kannattaa kooklata ennen arvailuja, voit jopa yllättyä ! - "kerrohan vielä"(re)
Matkustaja. kirjoitti:
Se on näppäilyvirhe. En tiedä, mitä näppäimistöä sinä käytät, mutta minulla on ns. qwerty-näppäimistössä o on p:n vieressä sen vasemmalla puolella. Sinulla taitaa olla jokin hyvin eksoottinen näppis, sillä kaipa sinun hoksettimesi muutoin olisivat tuon huomanneet.
PS: Sanojen merkityksiä etsitään sanakirjasta. Google ei paras lähde tähän tarkoitukseen."Sanojen merkityksiä etsitään sanakirjasta. Google ei paras lähde tähän tarkoitukseen"
... aika usein se sanojen kohdalla löytää sanakirjan, kuten yllä olevistakin voit havaita.
Täytyy vain osata tulkita hakukoneiden antamat vastaukset, yksikään niistä ei ole ihmistä viisaampi. Ihminen on ne luonut, eli itsekin olet niitä luomassa, et siis ole itse myöskään paras arvioimaan kyseistä asiaa - Sanakirjaa!
"kerrohan vielä"(re) kirjoitti:
"Sanojen merkityksiä etsitään sanakirjasta. Google ei paras lähde tähän tarkoitukseen"
... aika usein se sanojen kohdalla löytää sanakirjan, kuten yllä olevistakin voit havaita.
Täytyy vain osata tulkita hakukoneiden antamat vastaukset, yksikään niistä ei ole ihmistä viisaampi. Ihminen on ne luonut, eli itsekin olet niitä luomassa, et siis ole itse myöskään paras arvioimaan kyseistä asiaaKäyttäisit http://fi.wiktionary.org/wiki/Etusivu
- Näin on !!!
Sanakirjaa! kirjoitti:
Käyttäisit http://fi.wiktionary.org/wiki/Etusivu
Kyllä riittää aivan tuo googlen löytämä suomisanakirja,
varsinkin kun ollaan suomessa ja suomenkielinen sana kyseessä.
http://suomisanakirja.fi
Et ole, mutta laivat on mitä on mene Oasis Of The Seasille niin näet mikä on oikeasti hienoa. Siellä ei ole teko hienoutta vaan aitoa oikeaa laatua ja hienoa suomalaista työtä ilman minkäänlaisia juoppoja mitä voi ruotsinlaivalla useimmiten olla. Mutta minä mielummin menen kyllä Ruotsin risteilylle, ja ei se minua niinkään paljon ärsytä.
- Sea Cloudella
Käys risteilemässä Sea Cloudilla. Siellä on entisen ajan loistoa nykyhengessä. Kertakaikkisen upeaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837