lisätä sut fb:ssa. oletkohan loukkaantunut jostain...? jos tänne kirjoittelee kaikki vain mutkistuu!
pitäsikö
20
201
Vastaukset
- lisää vaan
se olis kiva ;)
- hiihaahiihaa ..
mites se vois sut lisätä ku ei ees tiiä kuka sää oot ?
- ed.
hiihaahiihaa .. kirjoitti:
mites se vois sut lisätä ku ei ees tiiä kuka sää oot ?
no tiiän tiiän, mähän vaan huviksi vastasin :P
- Just joo
ed. kirjoitti:
no tiiän tiiän, mähän vaan huviksi vastasin :P
Nii varmaan.
- rohkeasti vain
Pitäisi ja olen myös tuossa muussa ehdottomasti samaa mieltä. Täällä kaikki saa ihan hirveät mitta suhteet.
- sen tietää vain hän
Lisää tai laita hänelle viestiä. Niin ne loukkauksetkin selviää paremmin kuin kysymällä vierailta netissä
- sen tietää vain hän
Toisaalta netistä löytää helposti ihmisiä, jotka ovat loukkaantuneita... jos haluaa vaikka raivoa päällensä.
- No miksi sitten
olet täällä kijoittamassa ja sotkemassa omalta osaltasi kaikkea ? Sitten saa noita idioottien vastauksia kuten eka vastaaja osoitti !
- pitäis
nimittäin parempi sekin kuin ne kolme muuta oljenkortta (kilauttaa kaverille, poistaa kaksi väärää vaihtoehtoa ja mikä se kolmas olikaan).....
...., mut älä ole yllytyshullu, sillä vaikka rohkea rokan syökin niin järkevästi toimimalla voi saada pöydän täydeltä herkkuja syötäväksi
ps. en jaksaisi tällaista ainakaan ite kauaa - 5+11
Pitäiskö rekisteröityä sinne... Siinäpä pulma.
- kjooooo
Olen vähän loukkaanutunut, koska lähdit toisen miehen matkaan.
- minä vaan m
Tänne kirjoittelu on vaan ollu ainoo (pieni)mahdollisuus hänelle jotakin kertoa, en itsekään tykkää tällaisesta, mut minkäs teet??
Hän ei tykkää FB :stä senkin tiedän, mut mun mielestä kaikki on kiinni mihin/ miten sitä käyttää ..ei mikään iskupaikka minulle. - Fb särkee
sydämet, rikkoo liitot ja saa parhaimmatkin ystävät toistensa kurkkuun......
- 5+11
Ei se ole fb mikä sen tekee, vaan ne ihmiset itse.
Mua on ystävät ja kaverit kovasti pyydelleet sinne ja tykkäävät että mainio tapa pitää yhteyttä näin "ruuhkavuosien" aikaan. Mutta mulla on omat syyni olla liittymättä. - transparency-
5+11 kirjoitti:
Mua on ystävät ja kaverit kovasti pyydelleet sinne ja tykkäävät että mainio tapa pitää yhteyttä näin "ruuhkavuosien" aikaan. Mutta mulla on omat syyni olla liittymättä.Totta, ihmiset sen tekee, ei fb. FB vaan näyttää, millaisia ihmiset ovat.
- kiinnostaa
transparency- kirjoitti:
Totta, ihmiset sen tekee, ei fb. FB vaan näyttää, millaisia ihmiset ovat.
no millaisia ihmiset ovat?
- transparency-
kiinnostaa kirjoitti:
no millaisia ihmiset ovat?
Erilaisia, kuka mitäkin.
- luoottavainen
5+11 kirjoitti:
Mua on ystävät ja kaverit kovasti pyydelleet sinne ja tykkäävät että mainio tapa pitää yhteyttä näin "ruuhkavuosien" aikaan. Mutta mulla on omat syyni olla liittymättä.Luurankoja kaapissa?
Joskus kannattaa luottaa ihmiseen - 5+11
luoottavainen kirjoitti:
Luurankoja kaapissa?
Joskus kannattaa luottaa ihmiseenLuurankojen kaapit on purettu, ei siis niitä. Luotan moniinkin ihmisiin.
Ne syyt on sellaisia, etten täällä niitä kailota. Jos joskus tulee erään kanssa puhetta, hänelle voin kertoa.
- lisä vaan mut
lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989