Omistan 2004 Mondeon Ghia mallin ja kilometrejä kertynyt nyt 132 tuhatta. Kun pesin autoa talven jäljeltä, huomasin, että etuovet roikkuvat noin 5cm. Siis kun ovet on auki ja nostaa oven reunasta, on välystä noin 5cm.
Ovet menevät aika huonosti kiinni.
Onko kukaan vaihtanut sarantappeja oviin ja auttaako pelkkä tappin vaihto ?
Minusta Foordi on selvästi alimitoittanut ovien saranat.
Auton on säännöllisesti huollettu, joten huollon puutteesta se ei ole kiinni.
Mondeon ovet roikkuu !!!!
6
238
Vastaukset
- - Seppo -
Oho, jopas sulla on klappia, ja nyt pestessä huomasit??
Olet tarkka jätkä Late!! Tuon ikäseen pirssiin on tultu ja menty aika montakertaa..ja jos peset noin harvoin autosi, niin varmaan on vähän pölyä saranoissa!!? - -Lasse-
Kyllä minä auton säännöllisesti pesen, mutta keväällä tapahtuu tehospesu, alustat painepesurilla ym.
Tää saranatapit ihmetyttää- 1+1= provoo!
Lasse taitaa olla oikeasti TERO!!?
Kyllä sen verran on väljää aivolohkossa..5cm klappia!! - mondeonisti
1+1= provoo! kirjoitti:
Lasse taitaa olla oikeasti TERO!!?
Kyllä sen verran on väljää aivolohkossa..5cm klappia!!juu, jos 5cm klappia niin eihän ne ovet mitenkään edes mene kiinni.
Ja vasta pesussa huomattu just just
- Guggenheimn
Näyttää siltä, että noita mondeoitten klappiovia onkin paljon.
Muutenkin koko auton ovet olleet täys suseja. Milloin kitit irtoaa ja ovet roikkuu.
Koska foordi oppii. Ei koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127