Muista aina: jos ikinä haukut minua mustasukkaiseksi kerron miten paljon komeampi ja parempi exäni oli kuin sinä.
Katsotaan sitten kuka on mustasukkainen. Älä kiusaa ihmisiä.
Mustasukkaiseksi haukkuminen
6
113
Vastaukset
- Jaahampsis !!
Sie sitten luulet et sulle oli viesti r & r - palstalla !! Mahtokoos oikeesti olla kuitenkaan !
- ? ? ?
Mitenkäs itse? Luulitkos että se oli sulle. Vai muuten vaan lähellä sydäntä oleva aihe, kun piti niin monta kertaa siihen kirjoittaa?
- elämä näitä
Et tunne. Joten älä kiusaa itseäsi. Sähän voit olla kuka tahansa.
Mä olen ollut joskus pienesti mustasukkainen ja se tuntuu toisesta vaan imartelevalta. Ja se myös kertoo jotain muutakin. Sulle se sana on joku piru, toiselle sana muiden joukossa.
Musta se olisi outoa jos toinen ei tuntisi mitään mustasukkaisuutta suhteessa, tietty se ei saa mennä yli. - ei järkevää
Minusta se on ainaki ihan normaalia,jos kärsii mustasukkaisuudesta suhteessa,jos se tietty menee normin rajoissa.Ei kaikkea mustasukkaisuutta kannata näyttää,koska onhan se naurettavaa,jos tunnet pienen pistoksen,kun kumppanisi puhuu toiselle naiselle/miehelle,vaikka kaupan kassalle.Siitä ei ainakaan kannata tehdä numeroa.
- tämä koettu
Mustasukkaiseksi monasti leimataan syystä että sillä pyritään peittämään omat pikku seikkailut
- Hmmm?
On se normaalia. Mutta ei ole normaalia sekään, että toinen osapuoli tahallaan käyttää toisen mustasukkaisuutta hyväkseen ja pyrkii vahvistamaan sitä, vain omaksi ilokseen. Ehkei tuosta ole kysymys, mutta nämä lukuisat aloitukset aiheesta ovat herättäneet senkin ajatuksen. (oletan tosin, että asiat tapahtuvat todellisuudessa eikä netissä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827