Muista aina: jos ikinä haukut minua mustasukkaiseksi kerron miten paljon komeampi ja parempi exäni oli kuin sinä.
Katsotaan sitten kuka on mustasukkainen. Älä kiusaa ihmisiä.
Mustasukkaiseksi haukkuminen
6
115
Vastaukset
- Jaahampsis !!
Sie sitten luulet et sulle oli viesti r & r - palstalla !! Mahtokoos oikeesti olla kuitenkaan !
- ? ? ?
Mitenkäs itse? Luulitkos että se oli sulle. Vai muuten vaan lähellä sydäntä oleva aihe, kun piti niin monta kertaa siihen kirjoittaa?
- elämä näitä
Et tunne. Joten älä kiusaa itseäsi. Sähän voit olla kuka tahansa.
Mä olen ollut joskus pienesti mustasukkainen ja se tuntuu toisesta vaan imartelevalta. Ja se myös kertoo jotain muutakin. Sulle se sana on joku piru, toiselle sana muiden joukossa.
Musta se olisi outoa jos toinen ei tuntisi mitään mustasukkaisuutta suhteessa, tietty se ei saa mennä yli. - ei järkevää
Minusta se on ainaki ihan normaalia,jos kärsii mustasukkaisuudesta suhteessa,jos se tietty menee normin rajoissa.Ei kaikkea mustasukkaisuutta kannata näyttää,koska onhan se naurettavaa,jos tunnet pienen pistoksen,kun kumppanisi puhuu toiselle naiselle/miehelle,vaikka kaupan kassalle.Siitä ei ainakaan kannata tehdä numeroa.
- tämä koettu
Mustasukkaiseksi monasti leimataan syystä että sillä pyritään peittämään omat pikku seikkailut
- Hmmm?
On se normaalia. Mutta ei ole normaalia sekään, että toinen osapuoli tahallaan käyttää toisen mustasukkaisuutta hyväkseen ja pyrkii vahvistamaan sitä, vain omaksi ilokseen. Ehkei tuosta ole kysymys, mutta nämä lukuisat aloitukset aiheesta ovat herättäneet senkin ajatuksen. (oletan tosin, että asiat tapahtuvat todellisuudessa eikä netissä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648