Hei. Haluatko mukaan testiryhmään? Euca-pesutiiviste on kodin yleispesuaine, jonka tehoaineena on mm. aito eteerinen eucalyptusöljy. Etsin pesutiivisteelle testaajaryhmää, jonka tehtävänä olisi testata ko. tuotetta kaikessa kodin puhdistuksessa. Ryhmään mahtuu 10 henkilöä, joille lähetän pullollisen Euca-pesutiivistettä ja toivon palautetta ja kokemuksia.
Katso facebook Saunat ja saunatarvikkeet - Shoppailu/Jälleenmyynti - Kotka, Finland | Facebook ja kotisivumme Parttia Oy
Parttia Oy on kotkalainen perheyritys, ja olemme turhaan yrittäneet saada ko. pesunesteen kauppaketjuihin myyntiin - pienen yrityksen resurssit ei riitä markkinointipanostuksiin siinä laajuudessa kun ketjujen vaatimus on. Nykyisin Euca-pesutiivistettä saa Kotkan alueen S-ryhmän kaupoista ja tehtaanmyymälästämme. Jos siis haluat auttaa ja antaa palautetta, laita s-postia [email protected] ja ilmoittaudu testaajaksi! Olemme tosi kiitollisia kaikesta palautteesta!
Tässä erään käyttäjän kokemuksia:
EUCA !! Siinä vasta aine ja luonnonmukainen joka irroittaa lian kuin lian, en vuosiin ole käyttänyt muita pesuaineita kuin sitä. Se luo kotiin raikkaan eucalyptuksen tuoksun, se desinfio ja todellakin poistaa tahran kuin tahran, sillä voi pestä niin kodin, pyykit ja ihan melkein mitä vain. Kaupasta ostetut kymmenet mut aineet joutavat huitsin nevadaan. Välillä kun Eucaa ei saanut olin aivan paniikissa että milläs nyt kodin saa puhtaaksi. Olen poistanut niin maalit housuista jotka oli jo pestykin sotkeutumisen jälkeen samoin suuren purkan juuri eilen pojan paidasta joka ei millään muulla niksillä lähtenyt, laitoin vain Eucaa raakana purkan päälle ja annoin liota muutaman tunnin, sen jälkeen vain kynnellä raaputtamalla se lähti suuremmitta ongelmitta.Auton siivouksessa myös verraton, istuinten verhoilut saavat raikkaan tuoksun kun pyyhkäisee eucavedessä kostutetulla rievulla. Eucaa olen itse löytänyt vain S- ryhmän kaupoista. SUOSITTELEN.
Haluatko mukaan testiryhmään?
4
478
Vastaukset
- Euca-pesutiiviste
Euca-pesutiivistettä on nyt menestyksellä testattu erilaisiin tahroihin: mustikka, maitokahvi, ruoste ja kuulakärkikynän tahrat kaikki lähtivät kerralla valkoisesta froteepyyhkeestä, johon tahroja oli hierottu. Tahrat tehtiin aamulla ja niiden annettiin kuivua päivän ajan. Illalla tahroihin kaadettiin Euca-pesutiivistettä, liotettiin kylmässä vedessä muutaman tunnin ajan ja pestiin koneessa 60 asteessa Euca-pesutiivisteellä - kaikki tahrat lähtivät ja pyyhe oli kuin uusi; puhdas ja valkoinen! Testin kuvat voit käydä katsomassa facebookissa: http://www.facebook.com/saunakauppa
- KALKKIAKALKKIAKALKK
Jos lupaat tulla eucallas poistamaan mun kylppärin suihkutilan laatoista kalkin, niin minä lupaan käyttää euccaa loppuikäni.
Olen yrittänyt poistaa kalkkia laatoista seuraavanlaisilla aineilla:
- kalkinpoistoaine (tarkoitettu kahvinkeittimille muunmuassa)
- Universal stone
- taikasieni
- erittäin emäksinen ammattilaisten puhdistuaine
- erittäin hapan, kalkkia poistava, ammattikäyttöön tarkoitettu aine
- tavalliset hankausaineet
- laastijäämiä poistava hapan puhdistuaine
- kiven ja laatan tehopesu
- gillit bangin suihkutettava ja tavallinen versio
- Domestos ja muut klooria sisältävät aineet
- Plus muut lukemattomat saniteettitilojen ihmeaineet
Seuraavaksi ajattelin kokeilla:
- Talttaa ja vasaraa
- Auton hoitoon tarkoittetuja, liuottimia sisältäviä aineita
- n xnm nxmnm
Moikka. Kalkki lähtee ammatiaineilla:
http://www.aquanova.fi/kauppa/www/popupcard.php?id=50
Ceres on kova aine, ja syövyttää ihonkin samalla jos ei varo. Kaasunaamari ja kokosuojapuku ehdoton!!- KALKKIAKALKKIAKALKKI
Ja pas**at lähtee! Kalkki on kiveä ja se irtoaa toisesta kivestä, eli laatasta vain taltalla ja vasaralla. Ainoa kalkinpoistokeino on poistaa kaikki kalkkeutuneet laatat ja laatoittaa kylppäri uudelleen.
Käyhän se tietysti näinkin. Uudet laatat parin vuoden välein piristää silmää ja mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740