rakkaani. Pystyt niin paljon parempaan. Tiedän sen. Olen nähnyt. Mitä siitä etten saanut mitä toivoin mä elämältä, kun sain minä toiveet suuret vain ja kaihojen kantelen häntä...E. Leino.
Ryhdistäydy
11
262
Vastaukset
- mä yritän
Kenen pitäis ryhdistäytyä ja missä asiassa?
- en voi vielä
laulaa "mä elämältä kaiken sain" on niin paljon uusia asioita.
Pieni hiostus saa aina aikaan ihmeitä, joskus vain paras on kyllin hyvää.
Onnistuminen on ilo jakaa ja joskus on lähdettävä liikkeelle sinisen bussin ja ratikan välistä.- Mä enN osais..
..kyllä lähtee tollee..sinisen bussin ja ratikan välistä..mut onneks tääl ei okkaan noit rratikoit...!
- törkeä olet
Lopeta tuo arvostelu ja syyttäminen. Itse olet aiheuttanut pahaa mieltä ja nyt vielä täällä käskytät.
tiedät itse mitä olet tehnyt ja silti on otsaa laittaa tuollaisia viestejä.
tosi törkeä olet. - Labradorinnoutaja Jere
Kun muistelen kuinka ma kerjännyt
olen koirana lempeä täällä
Miten rikasten portailla pyydellyt
Olen tuidkulla tuulisäällä
Vain lämpöä hiukkasen hiukkasen vain
Ja kun minä muistelen mitä mä sain
Ja mitä mä nielin ja vaikenin
Ja mitä mä ajattelin- rapsutan leuan alta
On jotkut sunkin jutuistasi tykänneet, ihana olet!
- VuhVuhvuh
rapsutan leuan alta kirjoitti:
On jotkut sunkin jutuistasi tykänneet, ihana olet!
Vuh vuh
- rapsutan leuan alta
VuhVuhvuh kirjoitti:
Vuh vuh
No heiluuhan se häntä :)!
Ihmisen paras ystävä ;)
- ei pysty
Ei pysty enää ryhdistäytymään. Ei jaksa.
- Tykkään niiiiin
Löytisikö Lauri Viitaa...?
- samoin
Tampereen Pispalassa taisi elellä joskus, runot löytynevät netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774