tykkävätkö tytöt minusta?

thod

olen 16v jätkä ja olen omasta mielestäni melko komea mutta tytöt eivät tunnu ajattelevan samoin... olen 175cm pitkä ja painan 120kg eli olen hieman ylipainoinen mutta tuskin tuollainen pieni pyöreys ketään haittaa. minulla on plviin asti ulottuvat rastat jotka saattavat uida vessan pöntössä vessassa käydessäni mutta pesen ne kerran viikkossa. luonteeltani olen mukava ja todella sosiaalinen ihminen vaikka minulla ei ole oikeita kavereita mutta xbox livessä minulla on yli sata kaveria. harrastan pelaamista, zumbaamista, sarjakuvien piirtoa ja koodaamista (tietokone juttuja). olen omasta mielestäni unelma poikaystävä...

16

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thod

rastani siis ylettyvät polviin

• sfdhffd

Tunnen samanlaisen tyypin kun sinä hän on 15vuotias, vajaa, 140kg, mies, hänellä mummohiukset, hän polttaa ja juo, rääkkää kissaansa ja pakottaa tyttöjä parisuhteeseen hänen kanssaan ja hän kysyy tuntemattomia kaveriksi ja kysyy heti et "alaks"

• sepionhauska

Kiva paino. Varmaa tulee ongelmia pysyy pystys koval tuulella

• James-95

Oikeastaan hänen painonsa auttaisi häntä pysymään pystyssä kovalla tuulella.

• panisinXd

Oot UNELMA! XD

• öööööööööööööööåöåö

ei pahalla mut olen ite 13 ja myös 175 mut painan 80 kg

• foreveeralone ;((

Ootko varattu?

• maybeee

Ootko varattu :)????

• matti94

Olet selvästi ylipainoinen, mene salille!

• foreveeralone ;((

Muute olisit iha unelma mutta inhoon rastoja... leikkaa?

• Vinkkinä vaan :)

Hygienia ja rastojen pituus iski tekstissä heti ekana silmiin... Varsinkin jos hiukset ovat rasvaiset ne kannattaa pestä joka toinen päivä. :)
      Minulla on ystävä, joka kärsii lievästä ylipainosta, mutta silti hän on luotettava ja ihana. Hänen rasvaisille hiuksilleen löytyi syykin. Heillä ei tule lämmintä vettä...

Mutta muutenkin olisi hyvä huolehtia hygieniasta, koska jos haisee pahalle eivät ihmiset nyt halua tulla yleensäkään lähelle.

Lapsen painoindeksin mukaan olet merkittävästi ylipainoinen, joka tottakai vaikuttaa asiaan. Vaikka olisi ylipainoa ei tarkoita, etteikö koskaan voisi löytää rakkautta. :)

Jatka vain yrittämistä. Ole rohkea, älä typerä (kalja, tupakka yms. tekevät vaikutuksen yleensä vain niihin tyttöihin, jotka itse ovat samanlaisia) Huolehdi hygieniasta. Ja voisithan harkita kuuria.. ? Ihan oman terveytesi vuoksi :)

• Mistä näitä idiootteja sikiää? :D

• mä...

Kuulostat hyvältä mulle. Ite oon 160cm ja 80 kiloo, joten en itsekään mikään keijukainen oo. Voikko antaa vaikka s-postisi.

• kaunistaaa

En vois olla ainakaan sun kanssasi, koska toi teksti sai mut jo kananlihalle

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe