Olen niin onnellinen tästä uskostani, että haluan kuuluttaa sen koko maailmalle.
Soisin tämän uskon lahjan kaikille!
Onnellinen
14
194
Vastaukset
- onnet on
Mihin Ivetan usko perustuu?
- onnellinen vl
En oo Iveta :), mun usko perustuu Raamattuun, Kristuksen sovitustyöhön.
- joko tai
onnellinen vl kirjoitti:
En oo Iveta :), mun usko perustuu Raamattuun, Kristuksen sovitustyöhön.
Silloinhan siihen ei mitään lestadiolaisuutta tarvita.
Miksi et menen lähetystyöhön, se helpottaisi, näin menettelet lähetyskäskyn mukaan, saarnaa, kasta ja paranna.
Muuten, mihin uskot?
Minä uskon Jeesusken Herraksi, kaikkivaltiaaksi, Taivaan ja Maan Herraksi ja tiedän pelastuvani.- Huh huh!
Millainen ihminen on onnellinen saatanallisista vl-valheopeista?!
- onnellinen vl
Oon ihan tavallinen vl. Tee sinäkin parannus ja usko evankeliumi,
usko tekee onnelliseksi! - VAIN ME
onnellinen vl kirjoitti:
usko tekee onnelliseksi!""1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.""
(Matt. 7:1-2) - 12+15
onnellinen vl kirjoitti:
usko tekee onnelliseksi!Etkö voi vastata Kesille? Mihin uskot?
- Ihme tyyppi
" Soisin tämän uskon lahjan kaikille! "
Totta! Ja ajattele, että Taivaallinen Isä on niin julma että jättää antamatta uskon lahjan miljoonille ja taas miljoonille Maapallon asukkaille!
Täysin älytöntä että ensin hän haluaa kaikki luotunsa taivaaseen luokseen, mutta ei kuitenkaan lahjoita uskoa kaikille. :-(- ota vastaan pelastus
Jumala tarjoaa pelastusta ihan jokaiselle. Ota taikka jätä.
Miksi sinä ihme tyyppi jäät ulkopuolelle, pilkkaamaan jumalaa ihmisten epäuskon vuoksi?
- m
kyllä se usko suojaa monelta pahalta asialta tässä maailmassa että on hyvä olla uskomassa.
- Laput silmillä
Tuo on totta. Murhaaja-Late tuli kans uskoon (valitsi tosin kilpailevan lahkon).
Kukaan ei enää muista hänen murhiaan. Nyt hän on saarnamies. - Kiitos Jeesus
Laput silmillä kirjoitti:
Tuo on totta. Murhaaja-Late tuli kans uskoon (valitsi tosin kilpailevan lahkon).
Kukaan ei enää muista hänen murhiaan. Nyt hän on saarnamies.PIru on kateellinen ihan ymmärrettävästä syystä. Jumala armossaan varjelkoon Latea uskossa.
Hänestä on tullut, ei suinkaan saarnamiestä, vaan Jeesuksen todistaja.
- Herrani Jeesus
"Onnellinen tästä uskostani?"
Kertoisitko meillekin siitä uskostasi, joka tekee sinut onnelliseksi.
xxx
Minä olen onnellinen Vapahtajastani, joka maksoi koko syntivelkani.
Olen onnellinen Herrastani Jeesuksesta Kristuksesta. Hallelujaa.
Olen onnellinen että saan tänäänkin ja aina elämäni loppuun saakka USKOSSA turvautua yksin Jeesukseen Kristukseen. Kiitos Jeesus rakkaudestasi. Ei mikään niin voi virvoittaa, en muusta iloani saa, ennen kuin löysin aartehen, ystävän Herran Jeesuksen. Tämä on totta tänäänkin, hallelujaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138