Joo olisi mietteissä hankkia käyttöön Dodge Avenger SXT 2.0 litranen Diesel. Että mitenkä omistajat kertoo autosta, hyvät ja huonot puolet. Eli miten Suomen ilmasto ja tiet ja kaikki tämmöinen. Mitenkä myös olisi kaikenlaiset huolto kompleksit autossa?
Mites Dodge Avenger pelittää?
3
393
Vastaukset
- rotkemimmi
Juurikin 2-litranen diesel Avenger ollut käytössä parin vuoden verran. Mukava ajaa, joskin tehoa sais olla enemmänki. Kiihdyttäessä pässiluonne tulee esiin kivasti! Kannattaa varautua ekan talven koittaessa (jos ostat uutena) ohjaustehostimen putken halkeamiseen. Muuten ei kummempia vikoja. Eka huolto 15 000 km.
Kaikesta huolimatta oon onnellinen omistaja, riittäishän siihen jo pelkkä auton ulkonäkökin ;) - accord
- v.d.P.
Olen ollut tyytyväinen, suorastaan iloisesti yllättynyt. Hyvä auto. Mulla tosin bensakoneella. Aika pitkät välitykset siinä on. Hyvä ajaa. Luotettava. Hyvän näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123179
- 181811
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191682En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321565- 731563
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262