Mitä mieltä olet must? (lue)

Jali ja suklaatehdas XD

Joo öö....haluun tietää minkälainen oonTEIDÄN mielestä. Mut siis joo koitan nyt kertoo ittestäni jotain XD

Minä:
Hiusten väri: Blondit
Silmien väri: Tumman sininen
Pituus: 154cm
Paino: 37,9kg
Lävistykset ym.: Korvisreiät molemmissa korvissa
Harrastukset: Cheerleading 3x viikossa omatoimiset treenit
Iho: Talvisin kalpea mutta kesäisin ruskettuu helposti vaikkakin rusketus lähtee aika nopeasti pois sitten, yksi finni kasvoissa otsassa hiusten alla
Pukeutuminen: Rakastan jumpineita (käytän niitä silti vain kotona), helmiä, pillifarkkuja, converseja, kiilakorkokenkiä, neuletakkeja, nahkatakkeja ja pastillin sävyjä
Perhe: Isoveli, pikkuveli, äiti ja isä
Lempiherkku/ruoka: Thaimaalainen kana (massa man curry) ja karkit :)
Ikä: 15-vuotta (9.lk)
Asuu: Tampereella
Lempileffa: Scream 3
Muuta: Omistan mauton (mopoauton), käyn ulkomailla vuodessa ainakin kaksi kertaa, suvaitsen erilaiset (esim. Tummaihoiset), isona haluaisin malliksi tai kokiksi.

Niin mitä mieltä olette musta? Pojat ottaisitteko tyttöystäväksi? Tytöt ottaisitteko ystäväksi? :)

13

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neekeriblondi

Nyt hävettää että vaivauduin kommentoimaan, mutta...
      Olet mitä todennäköisimmin 12v lissu, joka ei kykene saamaan kavereita kun on niin vi*** tyhmä...

• Henkilö on todennäköisesti laittanut kysymyksen tänne koska on epävarma itsestään. Jotan tuollainen vastaus saa kenelle tahansa vain pahan mielen. Kysymys oli asiallinen ja vastauskin voi myös olla :)) Mutta tuolle tytsylle.. Vaikutat reippaalta nuorelta mutta tuollainen on tosi noloa tulla kysymään mitä joku on mieltä sinusta täällä siihen ei voi vain yksinkertaisesti vastata noiden tietojen avulla. Ainoastaan annat itsestäsi tyhmän kuvan. Tsemppiä kuitenkin, löydät varmaan ystävän joka tukee ja kannustaa sinua luottamaan itseesi :))

• aloittaja :)
        amorcat9 kirjoitti:

Henkilö on todennäköisesti laittanut kysymyksen tänne koska on epävarma itsestään. Jotan tuollainen vastaus saa kenelle tahansa vain pahan mielen. Kysymys oli asiallinen ja vastauskin voi myös olla :)) Mutta tuolle tytsylle.. Vaikutat reippaalta nuorelta mutta tuollainen on tosi noloa tulla kysymään mitä joku on mieltä sinusta täällä siihen ei voi vain yksinkertaisesti vastata noiden tietojen avulla. Ainoastaan annat itsestäsi tyhmän kuvan. Tsemppiä kuitenkin, löydät varmaan ystävän joka tukee ja kannustaa sinua luottamaan itseesi :))

En ymmärrä sua tai edellistä kommaajaa! 0.0 Miks mulla ei vois olla ystäviä? Mulla siis on kyllä ihan ystäviä enkä todellakaan ole mikään lissu mutta miksi luulette minun olevan yksinäinen? Senkö takia että satuin kysymään teiltä netissä säälittävällä (ihan kivalla) palstalla mitä mieltä olet minusta?

• Kauhean laihalta kuulostat O.O Suthan voisi nostaa ilmaan yhdellä kädellä.

Muuten ihan mukavalta kuulosta, MUTTA!
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      Mopoauto........

• aloittaja 1

No en mä omasta mielestäni niin kovin laiha ole vaikka muut väittävätkin niin. Mutta sulta kysyisin että miksi et pidä mautoista (sain käsityksen että et pidä)? Ainakin meidän koulun 8-9-luokkalaiset monet omistavat mauton eikä sitä pidetä mitenkään erikoisena juttuna. Tai no meidän koulusta mauton omistajaa kunnitoitetaan aina tietty mut muuten...ja ai niin joo isoveljeni (8.lk) omistaa myös mautoa....

• Moikkelis
        aloittaja 1 kirjoitti:

No en mä omasta mielestäni niin kovin laiha ole vaikka muut väittävätkin niin. Mutta sulta kysyisin että miksi et pidä mautoista (sain käsityksen että et pidä)? Ainakin meidän koulun 8-9-luokkalaiset monet omistavat mauton eikä sitä pidetä mitenkään erikoisena juttuna. Tai no meidän koulusta mauton omistajaa kunnitoitetaan aina tietty mut muuten...ja ai niin joo isoveljeni (8.lk) omistaa myös mautoa....

Ei kellään taviksella oo varaa kunnon mautoon... Ja muutenkin mopo on parempi.(skobat o paskoi:D)

Mut kyllä sä ihan kivalle vaikutat noiden tietojen valossa

• aloittaja 1 kirjoitti:

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=89739
        http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=88323
        http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=84915

• vituttaasunlaiset
        aloittaja 1 kirjoitti:

Sinä ysillä ISOVELI kasilla??
        Tai sitten se raukkatyhmä on jääny luokalle.
        p.s, tosi säälittävää kysellä tällasia juttuja netistä, varmasti yli puolet noista sun kertomista 'faktoista' ei pidä paikkaansa. hanki elämä lapsi

• Omnomnom

Missä nähää nii päästäis vähä panemaa ;)

• kejo 50v.

No ei kukaa jätkä sua halua, ku sulla on finni naamassa

• REGER

Kaikilla on joskus finnejä enemmän tai vähemmän... Ei sille vain voi mitään! Ei maailmas oo ihmistä jolla ei olis yhtäkää finnii koskaa ollu/ole! Et haista sinä PITKÄ SHAISCE!

• juu u

Soittele

• Voisin Ystävystyy :D

:o oon sua pitempi (moni kaveri on lyhyempi mutta kaikki "tutut" (siis luokkalaiset) on pitempii :o) Minusta saa helposti kaverin jos jaksaa välillä kuunnella minua sillä tahdon sitä joskus ns vaivanpalkaski koska kuuntelen ja ymmärrän kavereitani jotka kaipaavat luotettavan kuuntelian ja sitä olen:3 Käyn mielelläni shoppailemassa yms mutta koska olen keskituloisesta perheestä asiat menevät laskukasan mukaan... Olen hirveän antelias ja hukutan kaverini huomioon, lahjoihin, huomaavaisiin eleisiin mutta ensin kun minusta saa henkivartian minun pitää tuntea sinua hieman... Yleensä kiinnyn nopeasti mutta sinun pitää olla rehellinen ja oma itsesi, se riittää minulle :D Kertoisisitko luonteestasi (yleensä tilanteissa teen sitä ja tätä yms) Tuon perusteella alkaisisin kaveriksesi ja meillä on aika samanlainen vaatemakukin ja muu "maku" paitsi käytän joskus piikkirannekketta (muisto kuolleelta sukulaiselta) ja käytän paljon huppareita mutta muuten teini-asuja Ps: Olen koulukiusattu koska olen ujo mutta minusta saa luotettavan ystävän joka ei välitä petätäkö tapaamisen tai haukut, minä suodatan sen mutta kolmesta asiasta saat minut raivostuneeksi 1) Haukut/Satutat minulle tärkeitä ihmisiä 2) Petät luottamuksen jonka olet ansainnut (esitit aluksi toista ja totuin sinuun sellaisena mutta sitten alat olemaan jokin aivan muu (kestän tämänkin jos olet ollut minulle hetkenkään todella tärkeä frendi)) 3) Korvaat minut tai viet minulta jotain ("oho mitä se täällä tekee?" jäänyt laukkuun yms) Minulla riittää ymmärrystä ja tilaa yksityisellekkin elämällesi jos vain sitä vaadit... Olen Horoskoopiltani Leijona mutten diivaile koska koko kouluaikani olen ollut kiusattu koska muutin etelään pohjanmaalta ja puhuin omituisesti aluksi.... Minulla on hartioihin ulottuvat suklaan eri sävyiset hiukset vaalea iho jossa piirrustuksia ja teinitextiä ja kauniit silmät (ei kummaltakaan vanhemmalta mutta olen niistä ylpeä jotenkin..) käytän kissamaista meikkiä ja finnejäni ei huomaa muutakuin suurennuslasilla tunnin etsiessä... Pidän yleensä toppeja ja tiukkoja farkkuja ja kylmien varpaiden takia turkkisukkia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe