1.ikä sukupuoli?
2.käytkö perheen kanssa saunassa?
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa?
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ?
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti?
sauna keskustelu nro.172772
30
1572
Vastaukset
- Fifthy
1.16-vuotta ja nainen
2. En...tai no joskus (erittäin harvoin) äidin kanssa
3. Kyllä JOS esim. Ollaan kylpylässä ja sitten joskus mökillä
4. Kyllä uin välillä kesällä alasti. Yleensä vain poikaystävän kanssa
5. Kyllä! :D
5. - 14yoboy
1.ikä sukupuoli? 14v poika
2.käytkö perheen kanssa saunassa? joo...mut harmi vaa ei oo saunaa paitsi faijal lenkkisauna ja mökki ja mutsil lenkkisauna :D
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? joo käy :)
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? jos uin nii se o kaverin kaa uikkarit ja muute siskon kaa yms. alasti :D
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? oon :D siskon :D woou siskon :DD :DD mutjoo en muita :P - 17v poika
1.ikä sukupuoli? - 17 ja poika
2.käytkö perheen kanssa saunassa? - mm veljien kans/yksin, mökillä joskus isseen ja veljien kans
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? - Johanny toki
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? - Joo, ja kavereitten/veljien/serkkujen kans suoraa saunasta päin järveen
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? - Kyllä olen - saunojajeah!
1. 15v :( poika
2. faijjjan kanssa joskus joo
3. en tietenkää
4. enn
5. omg! en.... :((( yhyyy - zxcvbnmjhg
1.ikä sukupuoli? 15 v poika
2.käytkö perheen kanssa saunassa? en, paitsi joskus tosi harvoin
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? harvoin
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? en vitussa :D
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? oon mutsin ja faijan ja broidin- Röh.
On sulla outo perhe jos sekä isäs, että äitis ovat vastakkaista sukupuolta kuin sinä. MIKÄ sinä sitten olet?
Ja lapsenteko alotettu nuorena kun vanhemmat -2v sun ikäsii :P
- jooooohhhh
1.ikä sukupuoli? 14 ja tyttö
2.käytkö perheen kanssa saunassa? no yleesä äidin tai sitte isoveljen (19v koht 20)
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? En
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? no en oikeestaa
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti?
isoveljen :D - lololasd
1.ikä sukupuoli? 14 poika
2.käytkö perheen kanssa saunassa? joskus
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? no koulu-uinneis
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ?en
en oo tainnut.. - plaplapalaplapla
1.ikä sukupuoli? - 15v tyttö
2.käytkö perheen kanssa saunassa? - en
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? - harvoin
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? - jos alasti uin nii yö-uinti kavereitte kans
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? - en oo iha varma, mut uskon etten oo - 34567y8ui809
1.ikä sukupuoli? 17.v. poika
2.käytkö perheen kanssa saunassa? isän kanssa
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa?en
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ?en
Kyllä, olin 14.v ja serkkuni 13v. - butterfliesinmyass
1.ikä sukupuoli? 15 ja olen tyttö
2.käytkö perheen kanssa saunassa? Käyn toisiaan
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? Käyn, yleensä saunassa kerrotaan parhaat jutut : D
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? Kyllä uin, kavereiden kanssa
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? Olen nähnyt mm. parhaan ystäväni ja muita kavereita. Protuleirillä myös näitä leiripoikia. - sateenkaariponi69
1. 15 v poika
2. Veljen kaa melkeen joka viikko ja isän kaa joskus
3. Käyn aina sillon tällöin
4. Parin kaverin kaa on tullu käytyä
5. Ex-tyttöystävän useita kertoja - lähdenpä tästä pois
1.ikä sukupuoli? 22 mies
2.käytkö perheen kanssa saunassa? Suvun miespuolisten kanssa kyllä
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? Kyllä
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ?Kyllä, miksi pitäisi olla seuraa? mutta yleensä avovaimo jos seuraa täytyy olla
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? ... tulipas vanha olo kun kattoo näitä kysymyksiä ja tajuaa kuinka lapsellisia nämä onkaan. Kyllä lukemattomia kertoja. - JOJOJOJOJOJOJO
1.ikä sukupuoli? - 12, tyttö
2.käytkö perheen kanssa saunassa? - Joo, tosin en kaksin isän kans.
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? - Joo, yhen kaverin kaa saunon jos on yötä
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? - En kenenkään kans.
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? -
Isäni :D Mutten muita. - jadjdlfl
1.ikä sukupuoli? 15v, poika
2.käytkö perheen kanssa saunassa? Jep, joka viikko
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? Jep
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa? Saunasta aina alasti muun perheen kans, muuten yleensä uikkarit
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? Jep, pikkusiskon perheen kanssa saunassa melkein joka viikko mutta MYÖS yhden sen kaverin pari kertaa kun oli ite 13 ja tytöt 11- Mediheliqaaa
tohon neloseen mulla on parinvuoeden takainen tarina mun kotibileistä: menin tytsyn kaa saunaan Pippeli bojong pystyyn ja spruits speget ja vahingossa suoraan tyttöä
silmille oho! ;( tyttö meni paniikkiin kirkui ja sokeana liukastui saippuaan löi päänsä taju
kankaalla...
sit tuli tytön äiti ja potkaisi minua munille ja minun isä joka huusi poika prkle! sitten
soitettiin mediheli,palokunta,spr kriisiapu ja päivystävä pappi joka tuli antamaan tytölle
varmuuden vuoksi viimeisen voitelun! siinä vaiheessa paikalla oli jo press ja tv kuvausryhmiä sisäministeri räsänen piti
tiedoitustilaisuuden selittäen että tyttö sokeutui pojan bibbelistä,sitten haastateltiin
minua että mites siinä nyt niin kävi vähänkö oli noloo!!!! - tapaiitees
Mediheliqaaa kirjoitti:
tohon neloseen mulla on parinvuoeden takainen tarina mun kotibileistä: menin tytsyn kaa saunaan Pippeli bojong pystyyn ja spruits speget ja vahingossa suoraan tyttöä
silmille oho! ;( tyttö meni paniikkiin kirkui ja sokeana liukastui saippuaan löi päänsä taju
kankaalla...
sit tuli tytön äiti ja potkaisi minua munille ja minun isä joka huusi poika prkle! sitten
soitettiin mediheli,palokunta,spr kriisiapu ja päivystävä pappi joka tuli antamaan tytölle
varmuuden vuoksi viimeisen voitelun! siinä vaiheessa paikalla oli jo press ja tv kuvausryhmiä sisäministeri räsänen piti
tiedoitustilaisuuden selittäen että tyttö sokeutui pojan bibbelistä,sitten haastateltiin
minua että mites siinä nyt niin kävi vähänkö oli noloo!!!!huono trolli
2/10
- Tyttö-97
1.ikä sukupuoli? 15, nainen. Tai no tyttö.
2.käytkö perheen kanssa saunassa? Joo :)
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? No kyllähän sitä niidenkin kanssa.
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? Perheen ja tiettyjen kavereiden.
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? Veljet, serkun.. :D - eipen
1.ikä sukupuoli? 14, poika
2.käytkö perheen kanssa saunassa? en
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? en
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? en
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? en - höhöhöh
1. ikä sukupuoli? - 14, tyttö
2. käytkö perheen kanssa saunassa? - empä juuri
3. käytkö kavereiden yms kanssa saunassa - parhaan kaverin kanssa juu
4. uitko kesäisin alasti? jos uit niin kenen kanssa? - en
5. oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti - en 1. 15, poika
2. En
3. En
4. Uikkarit jalassa.
5. En oo tainnu- karvat ei oo
1, 15 poika.,
2. käyn saunassa pikkuveljen 13v. ja siskon 11v.
3, joo kahen meiän luokkalaisen pojan kanssa
4, jep mökillä uin aina alasti, ainakin viime kesänä vielä, mut sitten kun karvat
kasvaa en varmaa kehtaa uida alasti,
5, pikkusiskon aina saunassa, ihan jees.
- iiiiiiiiiiiijjjjj
1.ikä sukupuoli? - 13, tyttö
2.käytkö perheen kanssa saunassa? - En ilman uikkareita
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? - Juu
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? - En enää. Mökillä tuli pienenä uitia
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti?- Luojan kiitos en. 1.ikä sukupuoli?
-16, tyttö
2.käytkö perheen kanssa saunassa?
- Äidin kans joskus
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa?
- Joo
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ?
- En
- Olen- IsoMursu
1.ikä sukupuoli? -nainen 18
2.käytkö perheen kanssa saunassa? -kyllä
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? -kyllä
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? -uin alasti. yleisillä uimarannoilla mikäli vain vähän porukkaa, kavereiden ja perheen kanssa mökillä
-kyllä - ...
1.15 ja nainen
2.joulusaunassa joskus harvoin
3.joo
4.en tai joskus pienenpänä mökillä
5.en... tai oon nähny 3v ja siitä ylöspäin... - mökkeilijäjä
1.ikä sukupuoli? - poika 15v
2.käytkö perheen kanssa saunassa? joo kesäisin mökillä
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? kesäisin
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? en oo muutamaa vuotee uinu, nyt aattelin ens kesänä alottaa perheen kans saunomise
juu äitipuolen, aina kun käyn meiä iskällä ja äitipuoli on koto - piisamirottha
1.ikä sukupuoli? 17v jäbä
2.käytkö perheen kanssa saunassa? jooo kerran kuussa about
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? tottakai, rentoo touhuu aina sillon tällön:)
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? ei o tullu muutamaan vuoteen alasti uitii, pitää katella sit jossai syrjäsemmillä veseillä kun yleisillä uimarannoilla.:D
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? tottakai, viimeks viikko sitten oman tyttöystävän:D - L.epakko
1. oon 14. ja tyttö
2.en
3.harvoin jos joskus jollain leirillä tai uimahallissa
4.en julkisilla rannoilla(: mutta juu ja tyttö ystävän tai serkkujen
5.olen - haaaoaa
1.ikä sukupuoli? - 12v tyttö
2.käytkö perheen kanssa saunassa? - en haluais, mut joskus
3.käytkö kavereiden yms kanssa saunassa? - no jos joku mun kaveri on meillä
4.uitko kesäisin alasti?jos uit niin kenen kanssa ? - suoraan saunasta, perhe
5.oletko nähnyt yli 10vuotiaana -2 v omasta iästäsi vastakkaista sukupuolta alasti? - jjooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784