ps vita vs psp 3000

tarja halonen

kirjottakaa että kumpi on teidän mielestä on parempi?ps vita tai psp 3000.ite olin ostamassa tota ps vitaa,mutta en nyt enää tiiä että ostanko minä sen vitan

24

1259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse valitsisin PSP 3000, itellä kuitenkin on ja se on modattu. Modatulla PSP:llä saa paljon viihdettä ja mahdollisuuksia irti. Ja miksi mä en osta Vitaa, ainakaan ensimmäistä versiota, syyt ovat: 1. Liian vähän RAM-muistia, 512MB löytyy jo halvimmistakin älypuhelimista ja pian älypuhelimissa alkaa olemaan jo jopa 2GB RAM-muistia. 2. Vitan neliydin suoritin tuskin kauaan on kilpailukykyinen, neliytimisiä puhelimia alkaa olemaan. 3. Ei Flashia selaimessa, mutta saattaa tulevaisuudessa olla. 4 Ei ainakaan vielä PS1 peleille tukea. 5. Akkua ei voi itse vaihtaa. 6. Ei TV-ulostuloa. 7. Ei 3D-tukea. 8. Kamerat eivät ole 3D/HD. Ainakin nämä syyt ovat ne miksi juuri MÄ en osta PS Vitaa. No, toivotaan että tulevaisuudessa tulee Vitan uudempi malli joka olisi paljon parempi, ja jossa olisi näitä puutteita parannettu mitä mainitsin.

• Lisäystä: Tiedän, että Vita on tarkoitettu pelaamiseen, mutta haluaisin mahdollisimman hyvän viihdelaitteen (PSP on jo). 3G-liittymän hankkisin Vitalle, jos sillä voisi soittaakin vaikka se EI ole puhelin.

• tarja halonen

joo.kyl mie taidan ostaa ton psp 3000,koska sen saa modattua,ja on mulla muutenkin jo muutama peli sitä varten ja ne ovat: ratchet & clank size matters,ridge racer sekä wipeout pure ja varmaan ostan vielä muutan pelin vielä kun ostan sen psp 3000.

• tarja halonen
        tarja halonen kirjoitti:

joo.kyl mie taidan ostaa ton psp 3000,koska sen saa modattua,ja on mulla muutenkin jo muutama peli sitä varten ja ne ovat: ratchet & clank size matters,ridge racer sekä wipeout pure ja varmaan ostan vielä muutan pelin vielä kun ostan sen psp 3000.

hei muuten vielä. mikä sun psp:n muistikortin koko on?

• Mulla on 8GB:n kortti, mut meneehän se 16GB myös. Kannattaa hankkia myös kamera sille, kätevä kuvaamiseen. Sitten kun sun PSP on modattu niin suosittelen käyttämään Go!Tubea jotta pystyt katsella YouTube videoita sillä ja sit sellanen PSPKVM Java emulaattori jonka kautta voit käyttää J2ME ohjelmia, sen ansiosta voi käyttää esim. Opera Mini selainta joka on PSP:n omaa NetFronttia paljon nopeampi ja parempi, eli Java emu lisää paljon mahdollisuuksia. Onhan PSP:lle kaikkea muitakin Homebrew ohjelmia, pspcustomfirmware.comiin tulee paljon uutta.

• erkkimerkki321123

Ei kannata vielä mitään ps vitoja ostella... Tulee kumminkin jossain vaiheessa parempi vita-versio myyntiin... Eihän sitä voi vielä etes kunnolla modata.... jep osta psp 3000..senhän saa uuden jo alle satasella.

• Paras2paras

JOO. Psp bussy (pspb) on kätevä laite. Ostin usa:sta ja hyvin toimii. Vídeot ja pelit mahtavaa luokkaa. Jos haluat viihdettä osta psp bussy.

• we321r2f3

Kannattaa odottaa vielä ennen kuin päätät mitään. Ps vitalla saattaa hinta tippua 50e euroopassa tänä kesänä. Ps vita:lla voi pelata myös netti kaupasta ostettuja psp/ps1 pelejä. Verkkokauppa.com Ps vitan hinta 240e ja jos hinta tippuu niin 190e ja siihen kun ostat 16gb muistikortin niin saat 230e vitun hyvän laitteen ja pääset pelaamaan huomattavasti paremmin psp:n peljä kahden analogin takia. Ps vitalle alkaa loppu vuodesta puskemaan tosi hyviä pelejä.

Psp on elinkaarensa reunalla euroopassa ja varsinkin Suomessa. Ei sille tule kuin yksi todella kova peli enää ja se on Final Fantasy Type 0. Japanissa se elää ja voi hyvin vielä kauan.

Jos haluat jonkin multi media laitteen millä voi puuhastella kaikkea muutakin pelaamisen lisäksi niin osta mieluummin joku kallis puhelin. Jos haluat panostaa 100% pelaamiseen niin osta vita ja voihan sillä videoita katsella ja musiikkiakin kuunnella. jos haluat heittää rahat kaivoon osta psp.

• super MARIO

ps vita on parenpi kuin psp bussy tai psp 3000. vitasta on tullut 3g-versio jossa tulee sanalahden 3g liittymä ja sillä voi soittaa vaikkei olekkaan puhelin

• JonnetRiivaa

Kirjotan tätä ps vitalla ja voin sanoa, että kannatti ostaa. Sain tän 168€ huuto.netistä Tää on se halvempi Wi-Fi malli. Mahtavia pelejä löytyy ja elokuvia voi ladata suoraan netistä. Laillisuudesta en tiedä, mutta ainahan voi mennä esim. ostariin latailemaan. Mulla oli PSP 3004 ja sekin oli ihan hyvä laite. m
      Myin sen ja 6 peliä hintaan 96€ Ps storesta voi myös latailla ilmaisia demoja ja pelejä.

• wannabe gta truenerd

tämä ei kyllä asiaan kovinkaan liity, mutta voiko psp 1000E :hen ladata modeja.
      jos voi niin kannattaako. jos kannattaa niin mitä modeaja kannattaa lajata?:D

• we321r2f3

Pieni tilanne päivitys. Vitan saa jo 190€ uutena (wifi) verkkauppa.com:ista. Kannattaa ostaa 16gb:n muisti kortti ja tehdä US tili sille. Email koodina saa mihin kellon aikaan tahansa muutamssa minuutissa maksun jälkeen psn pre paid koodeja MMOGA.com:ista. Luotettava saksalainen kauppa.

Voit pelata todella hyviä ps1 pelejä, ostaa huomattavasti isommasta valikoimasta psp pelejä kuin meidän eu psn:stä ja ei tarvitse odottaa Persona 4 goldenia koska se on jo julkaistu jenkkilässä. Ragnarok odyssey, persona 4 golden, Metal gear snake eater/mgs 2, disgaea 3 odottaa vain ostajaansa!

Kaikki tulevat psp pelit tulee psn kauppaan ja missaat vain muutaman pelin jos ostat psp:n. Crisis core ff7, birth by sleep, valkyrie profile lenneth on ainoat mainitsemisen arvoiset pelit jotka missaat jos ostat vitan psp:n sijaa.

Kaupat ovat ottaneet varas lähdön hinnan tiputuksessa eivätkä halua odottaa ensi vuoteen joten hinnat ei tästä alas päin mene. Suosittelen vitaa lämpimästi. 3DS xl on myös hyvä laite mutta sille ei ole läheskään yhtä hyvää valikoimaa kuin vitalla. Sitten kun 3DS saa fire emblemin, dragon quest 7 etc. sitten voisin asettaa 3DS:n vitan ohi.

• we321r2f3

Piti kirjoittaa että missaat vain muutaman pelin JOS OSTAT VITAN. Pieni typo...

• Mixelwow

Kannattaako ostaa täysin toimiva PSP Slim 2000 laturi 70 eurolla?

Help?

• Mixelwow

Siis se on käytetty!!

• tiedustelia

siis voiko ps vita3g soittaa

• we321r2f3

EI koska se on pelilaite. Sonylla oli se joku toinen pelipuhelin hybridi monkä nimeä en nyt saa päähäni. Vitan 3g meinaa vaan sitä että saat sen nettiin missä tahansa paikassa kun on vain 3g alueella.

• ht9

mitä kaikkea kannattaa ostaa jos ostaa vitan ?

• we321r2f3

Muistikortti on pakollinen koska vain murto osa peleistä ei tarvitse tallennustilaa kortilta. 16Giganen on ihan riittävä ainakin itselleni ja en suosto maksamaan 32gt järjetöntä hintaa.

Ruudun suojaa et välttämättä tarvitse jos et laita sitä taskuusi. Sormella tuskin naarmutat näyttöä. Tosin nyt on tullut ominaisuus jolla voit suunta näppäimillä navigoida valikkoa.Monissa peleissä ei kauheasti ole kosketus ominaisuuksia. Suomesta ei meinaa erillisinä noita ruudunsuojia muutenkaan löytää paitsi Subsonicin merkkistä jota en missään nimessä suosittele.

Suosittelen ehdottomasti ostamaan tämän:http://www.amazon.co.uk/Big-Ben-BB300956-Controller-Playstation/dp/B006LM2Y5A/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1370725453&sr=8-2&keywords=vita grip

• Skutsku

Ei ps vitaa et osta missää nimessä! Muo välillä ärsyttää miks käsipelikonsolii pitää tunkea facebook ja kamera? Iha helvetin turhia ku olis kiva käyttää se tila muuhun hyödyllisee. Elikä mä haen tässä sitä takaa et olis kiva saada käsipelikonsoli jossa oltais ainoostaa keskitytty tehokkuutee, akkuu, näyttöö ja muuhun pelaamisessa hyödyllisee.

• Elikä mä haen tässä

Siis Vitaa ei kannata ostaa koska sillä voi käydä myös Facebookissa ja siinä on kamera? Mitä sä oikein selität?

"Iha helvetin turhia ku olis kiva käyttää se tila muuhun hyödyllisee."

No älä käytä niitä jos et tee niillä mitään. Monet muut tosin tykkää ja sen ei pitäisi olla sulta pois millään tavalla. Ei ne käsittääkseni vie tilaa yhtään ja jos vie niin ehkä 2mb maksimissaan.

"Elikä mä haen tässä sitä takaa et olis kiva saada käsipelikonsoli jossa oltais ainoostaa keskitytty tehokkuutee, akkuu, näyttöö ja muuhun pelaamisessa hyödyllisee"

Akun kesto on paljon parempi kuin alkuperäisessä 3DS:ssä ja sitten kun Vitastakin tulee uusi version niin se menee taas lentämällä 3DS.Sän ohi akun kestossa. Mitä tehokkuuteen tulee niin kerro ihmeessä missä on tehokkaampi käsikonsoli kuin Vita? Se on ihan helvetin tehokas käsikonsoliksi mutta pitäähän sitä hintaakin miettiä. Vielä kun tohon olisi laitettu lisää tehoja niin hinta olisi noussut ainakin 100€ koska akkuunkin olisi jouduttu panostamaan. Myös vita on tällä hetkellä alikellotettu ja todennäköisesti seuraava versio nostaa prossun kelloja roimasti ylöpäin ja grafiikat paranee entisestään. Näyttö on myös pelaamiseen suunniteltu koska siinä on hyvät värit varsinkin musta ja se reagoi ilman viivettä.

En oikeasti tiedä mitä haet takaa mutta et selvästikään kyllä ymmärrä vitasta oikein mitään. Kuhan vain huomasti että sillä voi mennä facebookin ja sait paniikkikohtauksen tai jotain.

• vita2000
        Elikä mä haen tässä kirjoitti:

Siis Vitaa ei kannata ostaa koska sillä voi käydä myös Facebookissa ja siinä on kamera? Mitä sä oikein selität?

"Iha helvetin turhia ku olis kiva käyttää se tila muuhun hyödyllisee."

No älä käytä niitä jos et tee niillä mitään. Monet muut tosin tykkää ja sen ei pitäisi olla sulta pois millään tavalla. Ei ne käsittääkseni vie tilaa yhtään ja jos vie niin ehkä 2mb maksimissaan.

"Elikä mä haen tässä sitä takaa et olis kiva saada käsipelikonsoli jossa oltais ainoostaa keskitytty tehokkuutee, akkuu, näyttöö ja muuhun pelaamisessa hyödyllisee"

Akun kesto on paljon parempi kuin alkuperäisessä 3DS:ssä ja sitten kun Vitastakin tulee uusi version niin se menee taas lentämällä 3DS.Sän ohi akun kestossa. Mitä tehokkuuteen tulee niin kerro ihmeessä missä on tehokkaampi käsikonsoli kuin Vita? Se on ihan helvetin tehokas käsikonsoliksi mutta pitäähän sitä hintaakin miettiä. Vielä kun tohon olisi laitettu lisää tehoja niin hinta olisi noussut ainakin 100€ koska akkuunkin olisi jouduttu panostamaan. Myös vita on tällä hetkellä alikellotettu ja todennäköisesti seuraava versio nostaa prossun kelloja roimasti ylöpäin ja grafiikat paranee entisestään. Näyttö on myös pelaamiseen suunniteltu koska siinä on hyvät värit varsinkin musta ja se reagoi ilman viivettä.

En oikeasti tiedä mitä haet takaa mutta et selvästikään kyllä ymmärrä vitasta oikein mitään. Kuhan vain huomasti että sillä voi mennä facebookin ja sait paniikkikohtauksen tai jotain.

Nyt kun uudempi versio on julkaistu, eipä niissä ole muuta eroa kuin: uudessa ei ole 3G:tä, uusi on pienempi, uudessa on LCD OLEDin sijaan, eli huonompi näyttö, uusi on käytännössä kokonaan muovia. eli itse ostaisin vanhemman version, kun niitä vielä saa.

• truenörd

Joo toivottavasti vanhaa on jäljellä vielä muutaman viikon päästä nimittäin saan vitan joululahjaxx

• hmm4

no mulla on psv ja se on todella hyvä on ollut yli vuoden.mulla on pspe1000 ja go ite oon psvitan kannalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe