nainen haminasta

eräs nainen

nainen joka ajelet vihreällä citroenilla niin jätä varatut miehet rauhaan!!

28

5054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xsaara

      saiko ukkos paremmat kyydit citikassa?

      • JDJD7R7R77R

        ONKO HAMINASSA OIKEESTI JOKU UKKOMIES JOTA VIITTIS VIKITELLÄ? VOI JEESUS!!! EI VOI MUUTA KUN NAURAA!!


      • ManHamina
        JDJD7R7R77R kirjoitti:

        ONKO HAMINASSA OIKEESTI JOKU UKKOMIES JOTA VIITTIS VIKITELLÄ? VOI JEESUS!!! EI VOI MUUTA KUN NAURAA!!

        On täällä Haminassa mies, jota ei tarvitse vikitellä vaan käy suoraan asiaan


      • Anonyymi
        ManHamina kirjoitti:

        On täällä Haminassa mies, jota ei tarvitse vikitellä vaan käy suoraan asiaan

        on mies puutteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on mies puutteessa

        Ajaako nykyään skoodalla vai foortilla.


    • lypsä kuiviin...

      se on se kevät kiima...pidäs miehestäs parempaa huolta ja hoida hommat vaikka kädellä jos ei muu auta..

    • nainen 34

      te varmana hyväksytte jos vieras nainen vokottelee teidän miestänne?? va varsinkin jos miehenne käy panemassa vierasta naista?? toi on periaate että varattuihin ei kosketa!!

      • kevättärinnoissa

        Mä ainakin olen ylpeä siinä kohtaa, jos toiset naiset ukkoani vikittelee, koska ei sillä ole tarvetta aidan toiselle puolelle kurkottaa ja luottamus toimii.
        Jos jotakuta täytyy syyttämään lähteä, niin kyllä se on se pettävä osapuoli....


      • aapeli

        mulle kans heti just ja nyt


      • Jortsa 6 9

        !


    • jorma14cm..aht..

      pitääkö meidän perhe elämää täälä puida...illalla keskustellaan.

    • Keijo12cm

      Haluaa citikan takapenkille....

    • Pösöl mie ajan

      Mie ajan kyll peugeotil enkä millää sitikal.

    • soutaahuopaa

      nimin. "eräs nainen" Miks sie tollasta täällä kirjuuttelet, enhän miekää kertoile Sun ja Mun pienistä "syrjähypyistä" ! ;-D ;-D Huppssss, nythän sen sit tietää kaikki, Sorryyyyyyy :DDD

    • Xsara Picasso

      Keijo12cm.Kiva Keijo Mä oon se citikka henkilö mut mä en oo nainen. Mua voi kyllä luulla gimmaks kun mulla on peruukki päässä ,lyhyt hame ja valkoset strezsaappaat jalassa. Mä oon päivät varuskunnassa uffarina, iltaisin mä oon Tuksu vaan. Mis nähdään ,mennääks rantsuun siihen Äkkijyrkän sonnin viereen.

      • Jussi 17,5cm

        Saanko tulla mukaan leikkeihin? Tarjoan tummelit koko köörille.


      • mies haminasta
        Jussi 17,5cm kirjoitti:

        Saanko tulla mukaan leikkeihin? Tarjoan tummelit koko köörille.

        Meitinkiin eukko ajelee citroonilla,huolispa senkin joku ystävällinen!


      • myös Haminasta
        mies haminasta kirjoitti:

        Meitinkiin eukko ajelee citroonilla,huolispa senkin joku ystävällinen!

        ON jo huolint, turhaan pelkäät että tyytys kotioloihin....


      • senkin
        Jussi 17,5cm kirjoitti:

        Saanko tulla mukaan leikkeihin? Tarjoan tummelit koko köörille.

        homo


    • Jortsa 6 9

      Juu, täälläkin olis yks varaamaton jees näköinen mies vailla naista, että tänne vaan kainaloon sieltä.

    • voikahdenkerran

      Hei haloo, älä ole tyhmä. Parhaat on aina varattui ja jos vain paras kelpaa, on se ryöstettävä itselle! Vapaana vain kakkosluokkaa ja muuta kuraa.

      • mies haminasta

        Jos joku huolis sen meitin eukon,niin sais sitroonin kaupan päälle!kumpikin ilman palautusoikeutta.


      • Swift
        mies haminasta kirjoitti:

        Jos joku huolis sen meitin eukon,niin sais sitroonin kaupan päälle!kumpikin ilman palautusoikeutta.

        Jos kyydit kotosalla ei ole tarpeeksi hyvät tai niitä ei saa tarpeeksi usein, itse kukin joutuu hakemaan elämän ilon muualta. Hölmöläisen hommaa elää puutteessa vuodesta toiseen! Pitäkää puolisonne tyytyväisenä tai antakaa linnun lentää välillä vieraissakin pesissä. Itsekkäitä olette, pirulaiset. Ja vaikka mies olenkin, tämä ilosanoma on molemmille sukupuolille.


    • keskustanalfauros

      Mä oon komea vapaa mies enkä sekundaa. Käyn usein Gebardissa. Siinä on hyviä parkkipaikkoja tai sitten voi tulla taksilla, niin tarjoan oluet.

    • Toinen nainen

      "nainen joka ajelet vihreällä citroenilla niin jätä varatut miehet rauhaan!!"
      Onko tullut mieleen, että tuohon tarvitaan aina kaksi !!! Kysy vaikka mieheltäsi, että mikä suhteessa mättää kun pitää hamuta aidan taakse!!!!

    • eräs nainen

      kun olen katkera niin pitää keksiä kaikkea jäynää

    • Kiinnostunut aisanka

      Onko auto vaihtunut?

    • yle4

      Siellä esikunnassa niitä pantavia naisia riittää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe