nainen haminasta

eräs nainen

nainen joka ajelet vihreällä citroenilla niin jätä varatut miehet rauhaan!!

28

4757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xsaara

      saiko ukkos paremmat kyydit citikassa?

      • JDJD7R7R77R

        ONKO HAMINASSA OIKEESTI JOKU UKKOMIES JOTA VIITTIS VIKITELLÄ? VOI JEESUS!!! EI VOI MUUTA KUN NAURAA!!


      • ManHamina
        JDJD7R7R77R kirjoitti:

        ONKO HAMINASSA OIKEESTI JOKU UKKOMIES JOTA VIITTIS VIKITELLÄ? VOI JEESUS!!! EI VOI MUUTA KUN NAURAA!!

        On täällä Haminassa mies, jota ei tarvitse vikitellä vaan käy suoraan asiaan


      • Anonyymi
        ManHamina kirjoitti:

        On täällä Haminassa mies, jota ei tarvitse vikitellä vaan käy suoraan asiaan

        on mies puutteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on mies puutteessa

        Ajaako nykyään skoodalla vai foortilla.


    • lypsä kuiviin...

      se on se kevät kiima...pidäs miehestäs parempaa huolta ja hoida hommat vaikka kädellä jos ei muu auta..

    • nainen 34

      te varmana hyväksytte jos vieras nainen vokottelee teidän miestänne?? va varsinkin jos miehenne käy panemassa vierasta naista?? toi on periaate että varattuihin ei kosketa!!

      • kevättärinnoissa

        Mä ainakin olen ylpeä siinä kohtaa, jos toiset naiset ukkoani vikittelee, koska ei sillä ole tarvetta aidan toiselle puolelle kurkottaa ja luottamus toimii.
        Jos jotakuta täytyy syyttämään lähteä, niin kyllä se on se pettävä osapuoli....


      • aapeli

        mulle kans heti just ja nyt


      • Jortsa 6 9

        !


    • jorma14cm..aht..

      pitääkö meidän perhe elämää täälä puida...illalla keskustellaan.

    • Keijo12cm

      Haluaa citikan takapenkille....

    • Pösöl mie ajan

      Mie ajan kyll peugeotil enkä millää sitikal.

    • soutaahuopaa

      nimin. "eräs nainen" Miks sie tollasta täällä kirjuuttelet, enhän miekää kertoile Sun ja Mun pienistä "syrjähypyistä" ! ;-D ;-D Huppssss, nythän sen sit tietää kaikki, Sorryyyyyyy :DDD

    • Xsara Picasso

      Keijo12cm.Kiva Keijo Mä oon se citikka henkilö mut mä en oo nainen. Mua voi kyllä luulla gimmaks kun mulla on peruukki päässä ,lyhyt hame ja valkoset strezsaappaat jalassa. Mä oon päivät varuskunnassa uffarina, iltaisin mä oon Tuksu vaan. Mis nähdään ,mennääks rantsuun siihen Äkkijyrkän sonnin viereen.

      • Jussi 17,5cm

        Saanko tulla mukaan leikkeihin? Tarjoan tummelit koko köörille.


      • mies haminasta
        Jussi 17,5cm kirjoitti:

        Saanko tulla mukaan leikkeihin? Tarjoan tummelit koko köörille.

        Meitinkiin eukko ajelee citroonilla,huolispa senkin joku ystävällinen!


      • myös Haminasta
        mies haminasta kirjoitti:

        Meitinkiin eukko ajelee citroonilla,huolispa senkin joku ystävällinen!

        ON jo huolint, turhaan pelkäät että tyytys kotioloihin....


      • senkin
        Jussi 17,5cm kirjoitti:

        Saanko tulla mukaan leikkeihin? Tarjoan tummelit koko köörille.

        homo


    • Jortsa 6 9

      Juu, täälläkin olis yks varaamaton jees näköinen mies vailla naista, että tänne vaan kainaloon sieltä.

    • voikahdenkerran

      Hei haloo, älä ole tyhmä. Parhaat on aina varattui ja jos vain paras kelpaa, on se ryöstettävä itselle! Vapaana vain kakkosluokkaa ja muuta kuraa.

      • mies haminasta

        Jos joku huolis sen meitin eukon,niin sais sitroonin kaupan päälle!kumpikin ilman palautusoikeutta.


      • Swift
        mies haminasta kirjoitti:

        Jos joku huolis sen meitin eukon,niin sais sitroonin kaupan päälle!kumpikin ilman palautusoikeutta.

        Jos kyydit kotosalla ei ole tarpeeksi hyvät tai niitä ei saa tarpeeksi usein, itse kukin joutuu hakemaan elämän ilon muualta. Hölmöläisen hommaa elää puutteessa vuodesta toiseen! Pitäkää puolisonne tyytyväisenä tai antakaa linnun lentää välillä vieraissakin pesissä. Itsekkäitä olette, pirulaiset. Ja vaikka mies olenkin, tämä ilosanoma on molemmille sukupuolille.


    • keskustanalfauros

      Mä oon komea vapaa mies enkä sekundaa. Käyn usein Gebardissa. Siinä on hyviä parkkipaikkoja tai sitten voi tulla taksilla, niin tarjoan oluet.

    • Toinen nainen

      "nainen joka ajelet vihreällä citroenilla niin jätä varatut miehet rauhaan!!"
      Onko tullut mieleen, että tuohon tarvitaan aina kaksi !!! Kysy vaikka mieheltäsi, että mikä suhteessa mättää kun pitää hamuta aidan taakse!!!!

    • eräs nainen

      kun olen katkera niin pitää keksiä kaikkea jäynää

    • Kiinnostunut aisanka

      Onko auto vaihtunut?

    • yle4

      Siellä esikunnassa niitä pantavia naisia riittää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe