Älä roikota

älä roikota

...jos tuo viestisi toisaalla oli minulle niin minusta pääset kyllä eroon ihan vaan sanomalla tai lopettamalla yhteydenpidon....

tee palvelus ja jätä rauhaan jos et ikinä halua tavata kuten tuolla toisalla kerroit..

Älä roikota ketään, muista tämä.

13

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ähäkuti

Jankuti jankuti jaa.

• kunhan ihmettelen

Mitä sä tosta sun nettikiusaamisestasi hyödyt?

• PP

Olen ihan samoilla linjoilla, roikottaa ei saa mieluummin tekee selväksi ettei mitään ole tai tule olemaan, siinä rikkoo toisen jos jättää roikkumaan ja epätietoisuuteen....

• mies 34

v.ittu, jos ootte noin tyhmiä, on.........roikotus teille ihan oikein, ette ole parempaa kohtelua ansainnetkaan

• ed
        mies 34 kirjoitti:

v.ittu, jos ootte noin tyhmiä, on.........roikotus teille ihan oikein, ette ole parempaa kohtelua ansainnetkaan

Meneppäs ukkeli vaikka suolle noiden mielipiteinesi kanssa. Tuon ikäisellä miehellä pitäisi olla jo jonkinlaista aikuismaisuutta muita ihmisiä kohtaan, eikä täällä haukkua tuntemattomia ihmisiä. Tyhmä olet itse.

• n, joka älysi
        ed kirjoitti:

Meneppäs ukkeli vaikka suolle noiden mielipiteinesi kanssa. Tuon ikäisellä miehellä pitäisi olla jo jonkinlaista aikuismaisuutta muita ihmisiä kohtaan, eikä täällä haukkua tuntemattomia ihmisiä. Tyhmä olet itse.

mieshän puhuu silkkaa asiaa, vain oikeesti tyhmät antaa roikottaa, fiksut älyävät kääntää varpaat toiseen suuntaan ja poistua, pää pystyssä, taakseen katsomatta

• ed
        n, joka älysi kirjoitti:

mieshän puhuu silkkaa asiaa, vain oikeesti tyhmät antaa roikottaa, fiksut älyävät kääntää varpaat toiseen suuntaan ja poistua, pää pystyssä, taakseen katsomatta

Mutta entäs jos on niin voimakkaat tunteet ja kauan olleet ettei itse niille voi yksinkertaisesti mitään, ennekuin näytetään ja sanotaan ettei kiinnosta ihan f to f?
        On se jonkun helppo sanoa jos ei ymmärrä, ja jos ei ole itse samassa tilateessa ollut tai on.

• tahdon asja
        ed kirjoitti:

Mutta entäs jos on niin voimakkaat tunteet ja kauan olleet ettei itse niille voi yksinkertaisesti mitään, ennekuin näytetään ja sanotaan ettei kiinnosta ihan f to f?
        On se jonkun helppo sanoa jos ei ymmärrä, ja jos ei ole itse samassa tilateessa ollut tai on.

Mistä sinä tiedät, missä tilanteeissa muut ihmiset ovat olleet? Luultavasti monet ovat kokeneet paljon pahempaakin kuin te, mutta riuhtaisseet itsensä irti, vaikka sekin sattuu aivan **********. Jos joku kohtelee kuin roskaa, ihmisellä on aina muita vaihtoehtoja kuin olla ja ruikuttaa.

• ed
        tahdon asja kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, missä tilanteeissa muut ihmiset ovat olleet? Luultavasti monet ovat kokeneet paljon pahempaakin kuin te, mutta riuhtaisseet itsensä irti, vaikka sekin sattuu aivan **********. Jos joku kohtelee kuin roskaa, ihmisellä on aina muita vaihtoehtoja kuin olla ja ruikuttaa.

Ihmisiä on erilaisia, jotkut tuntevat erilailla tunteet, joidenkin on helppo päästä irti, kun taas joidenkin ei ole niin helppo. Nämä ovat monimutkaisia juttuja joista on turha alkaa tappelemaan ja kiistelemään. On herkkiä ja voimakkaampia ihmisiä ja siltä väliltä.

• niinh

Ja taas nähdään syy miksi täytyisi vaivautua puhumaan asioista,koska ollaan syntymälahjana saaneet äänihuulet ja jos ne ei toimi niin sormet jolla tämänkin avauksen teit.

• viesti toisaalta

Meidän suhteessa ei ole mitään virallista tai sovittuja asioita. Sanatonta pientä kipinää tosin, lämpimiä tuntemuksia korkeintaan. Ei niistä ole puhuttu tahi asioita setvitty. Intuition varassa mennään. Tässä tapauksessa ei siis ole mitään "oikeita" syitä miksi naisen pitäisi olettaa olevansa roikotettu. Paitsi ellei hän kuvittele, että mies aina automaattisesti lähestyy häntä, jos on jotain sanatonta peliä ilmassa. Äläkä sinä roiku, kuka oletkin.

• kysymys

Mikset sitten kerro hänelle tuota henkilökohtaisesti jos noin ajattelet? Tuo olisi hänelle tärkeä tieto tai kerro ketä ajattelet.
        Jos hän kirjoittaisi minulle noin niin taatusti jättäisin hänet rauhaan.

• viesti toisaalta
        kysymys kirjoitti:

Mikset sitten kerro hänelle tuota henkilökohtaisesti jos noin ajattelet? Tuo olisi hänelle tärkeä tieto tai kerro ketä ajattelet.
        Jos hän kirjoittaisi minulle noin niin taatusti jättäisin hänet rauhaan.

Mitä tässä on kerrottavaa? Kumpikaan meistä ei ole tehnyt aloitetta asian suhteen oikeassa elämässä, ja tuskin kumpikaan tulee tekemään. Asiat etenevät omalla painollaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7451
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      102
      5264
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3516
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3461
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      349
      1506
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      56
      1324
    Aihe