Olemme seurustelleet naiseni kanssa päälle vuoden, mutta seksiä emme ole harrastaneet herran aikoihin (noin kolmeen kuukauteen). Asumme saman katon alla ja kaikki sujuu muuten hyvin, mutta naiseni on viime aikoina ruvennut kiukuttelemaan kuin mikäkin pahainen kakara. Siis kuin pieni lapsi! Milloin häntä kiukuttaa se, että vaatteet ovat huonosti, milloin se, että hiukset eivät ole hyvin, milloin se ettei televisiosta tule mitään, milloin se, ettei jääkaapissa ole mitään. Pienimmistäkin syistä hän vetää kunnon itkupotkuraivarit minulle ja mököttää tuntikausia.
En usko, että äsken esittämäni syyt ovat todella kiukkuuntumisen aiheuttajia, vaan niiden takana on oltava jotain muutakin. Voiko naistani kiukuttaa seksittömyys parisuhteessamme? Alkuun seksiä oli erittäin paljon, mutta jostain syystä asia on jäänyt taka-alalle. Olen yrittänyt rakkaaltani kysellä mikä tämän mieltä painaa, mutten ole saanut kunnon vastauksia.
Olen aina kiukuttelun myötä katsonut parhaaksi poistua paikalta esim ulos muutamaksi tunniksi, mutta kun palaan, on neidin naama yhä norsunvitulla.
Alkaa itseänikin jo risoa tämä meininki.
Kiukkupussi
7
450
Vastaukset
- ;))
Joo, naista pitää pitää kuin kukkaa kämmenellä.
Selkeesti jotain puutosta on nyt .
Jokainenhan haluaa olla korvaamaton. - Mietinnytvähän?
3 kk ilman seksiä?
Ilmankos kiukuttelee. - ap
Jos kiukuttelu tosiaan johtuu seksittömyydestä, niin en tiedä mikä neuvoksi, kun ei seksi kuitenkaan hänelle kelpaa. Vai voiko mukana olla jotain "koston makua", eli hän kostaisi minulle pihtailuni pihtailemalla itse? Tähän loppuun sopisi legendaarinen lausahdus: "Huoh, naiset!"
- menopaussitsko
aikaiset vaihdevuodet. Lähe lätkiin, vaihda kahteen nuorempaan.
- 18+7
Myös mahdollinen pettäminen mahdollista... kokemusta on..
- f4ck
rakas artolänsman, älä lähde karkuun koska naisesi haluaa huomiota käytöksellään ja sinä poistut paikalta. Naistasi voi kiukuttaa mikä tahansa taivaan ja maan väliltä, mutta veikkaan että kyse on siitä ettei hän saa huomiota tarpeeksi. Seksi on seksiä, mutta nainen kaipaa huomiota ja hemmottelua myös. Seuraavan kerran kun hän alkaa kiukuta, kaiva kätköistäsi suklaarasia ja laita hänelle jalkakylpy ja tarjoa hierontaa(seksistöntä). Mistä nyt tiedätkin että hän tykkää. Älä mene negatiivisuuteen mukaan vaan käännä se positiiviseksi rakkaudellasi ja huomioonottamisellasi.
- 19+8
F4ck, mistä kaltaisiasi naisia löytyy? Tilaisin yhden, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949