Tämä ilmaisu viittaa saatanallisiin Raamatun vastaisiin valheoppeihin uskovaan ihmiseen.
Olen "uskomassa"
15
195
Vastaukset
- Totta.
Totta.
- Ljurpz
Uskokaat edelliset kirjoittajat höpötykset anteeksi! Olen uskomassa on kristittyjen omaa sieluntilaa kuvaava ilmaus.
- 55-22
Sanonta "olla uskomassa" on siitä huono ilmaisu, koska suomenkielessä se tarkoittaa epävarmaa uskomisen linjaa ( en ihan usko, mutta olen vähän niinkuin uskomassa), mutta sopii tietysti hyvin vanhoillislestadiolaisuuteen, koska siellä mm. usko Jeesukseen Kristukseen on häilyvämpää kuin usko seurakuntaan ja sen mahdollisuuksiin kuin taas monissa muissa herätysliikkeissä uskotaan Jeesukseen Kristukseen, joka sanonta taas on varmaa ja suoraviivaista uskomista, ainoaan oikeaan, sanoisinko TODELLISEEN USKON KOHTEESEEN.
- eeeeeeeeeeey
Miten niin "olla uskomassa" tarkoittaa "epävarmaa uskomisen linjaa ( en ihan usko, mutta olen vähän niinkuin uskomassa)"? Kyllähän se pikemminkin tarkoittaa jotain nyt parhaillaan tapahtuvaa, vrt. esim. "olen istumassa". "Olen uskomassa" viittaa siis siihen, että usko on tämän hetken asia, menneisyyden usko ei auta.
- 30-21
"mutta sopii tietysti hyvin vanhoillislestadiolaisuuteen, koska siellä mm. usko Jeesukseen Kristukseen on häilyvämpää kuin usko seurakuntaan ja sen mahdollisuuksiin kuin taas monissa muissa herätysliikkeissä uskotaan Jeesukseen Kristukseen, joka sanonta taas on varmaa ja suoraviivaista uskomista, ainoaan oikeaan, sanoisinko TODELLISEEN USKON KOHTEESEEN."
Hyvin lohkaistu! - "Uskoma" ton juttu!
Missä on tämä "uskoma", jossa vl-ihmiset kertovat olevansa?
- Siellä se on
"Uskoma" on Voittosen persiissä.
- Uskomassa = ivaaja
"Uskomassa" olevat ivaavat elävässä uskossa olevia "epäuskoisiksi".
- Liekö tottakaan?
Väitetään, että noita ivaussyytöksiä kirjoittelisi tuhansilla nimimerkeillä Melperi1=Kalevi Laakso Heinolasta.
- Miten on?
Arvellaan, että avausviestin tapaisia viestejä "saatanallisista Raamatun vastaisista valheopeista" kirjoittaisi Melperi1=Kalevi Laakso Heinolasta. Tyylin väitetään viittaavan häneen.
- Synonyymit
Onko "uskomassa" oleva henkilö = hengellinen sika?
- Miten on?
Onko uskomassa olevia hengellisiksi sioiksi nimittelevä Melperi1=K. Laakso?
- perämela
Uuuden liiton sanomassa kukaan ei ol e"uskomassa", vaan on uudestisyntynyt uskova. tai ei ole sitä.
harmaata aluetta ei juuri ole. vai onko joku aikuisen tavannut ihmisen, joka on syntymässä?- Vl-savumerkkejä
Vanhoillislestadiolaiset ovat uskomassa = tupakoimassa.
- etsivä-xx
Hän oli lukemassa kirjaa. Hän oli kutomassa, kun tulin. hän oli siivoamassa kun puhelin soi.
Kyseesä on parhaillaan jatkuva aktiivinen toiminta.
Ap. t. 20:21
Sekä juutalaisia että kreikkalaisia olen todistuksellani taivuttanut kääntymään Jumalan puoleen ja uskomaan meidän Herraamme Jeesukseen. [Luuk. 24:47]
Gal. 2:16
Kun kuitenkin tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä lain vaatimia tekoja vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, olemme mekin uskoneet Jeesukseen Kristukseen, jotta tulisimme vanhurskaiksi häneen uskomalla emmekä tekemällä lain vaatimia tekoja. Eihän kukaan ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä mitä laki vaatii. [Room. 6:6 ]
Vierastan minäkin sellasita lausemuotoa missä puhutaan että ollaan uskomassa, minä uskon ja sillä siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648