Tämä ilmaisu viittaa saatanallisiin Raamatun vastaisiin valheoppeihin uskovaan ihmiseen.
Olen "uskomassa"
15
193
Vastaukset
- Totta.
Totta.
- Ljurpz
Uskokaat edelliset kirjoittajat höpötykset anteeksi! Olen uskomassa on kristittyjen omaa sieluntilaa kuvaava ilmaus.
- 55-22
Sanonta "olla uskomassa" on siitä huono ilmaisu, koska suomenkielessä se tarkoittaa epävarmaa uskomisen linjaa ( en ihan usko, mutta olen vähän niinkuin uskomassa), mutta sopii tietysti hyvin vanhoillislestadiolaisuuteen, koska siellä mm. usko Jeesukseen Kristukseen on häilyvämpää kuin usko seurakuntaan ja sen mahdollisuuksiin kuin taas monissa muissa herätysliikkeissä uskotaan Jeesukseen Kristukseen, joka sanonta taas on varmaa ja suoraviivaista uskomista, ainoaan oikeaan, sanoisinko TODELLISEEN USKON KOHTEESEEN.
- eeeeeeeeeeey
Miten niin "olla uskomassa" tarkoittaa "epävarmaa uskomisen linjaa ( en ihan usko, mutta olen vähän niinkuin uskomassa)"? Kyllähän se pikemminkin tarkoittaa jotain nyt parhaillaan tapahtuvaa, vrt. esim. "olen istumassa". "Olen uskomassa" viittaa siis siihen, että usko on tämän hetken asia, menneisyyden usko ei auta.
- 30-21
"mutta sopii tietysti hyvin vanhoillislestadiolaisuuteen, koska siellä mm. usko Jeesukseen Kristukseen on häilyvämpää kuin usko seurakuntaan ja sen mahdollisuuksiin kuin taas monissa muissa herätysliikkeissä uskotaan Jeesukseen Kristukseen, joka sanonta taas on varmaa ja suoraviivaista uskomista, ainoaan oikeaan, sanoisinko TODELLISEEN USKON KOHTEESEEN."
Hyvin lohkaistu! - "Uskoma" ton juttu!
Missä on tämä "uskoma", jossa vl-ihmiset kertovat olevansa?
- Siellä se on
"Uskoma" on Voittosen persiissä.
- Uskomassa = ivaaja
"Uskomassa" olevat ivaavat elävässä uskossa olevia "epäuskoisiksi".
- Liekö tottakaan?
Väitetään, että noita ivaussyytöksiä kirjoittelisi tuhansilla nimimerkeillä Melperi1=Kalevi Laakso Heinolasta.
- Miten on?
Arvellaan, että avausviestin tapaisia viestejä "saatanallisista Raamatun vastaisista valheopeista" kirjoittaisi Melperi1=Kalevi Laakso Heinolasta. Tyylin väitetään viittaavan häneen.
- Synonyymit
Onko "uskomassa" oleva henkilö = hengellinen sika?
- Miten on?
Onko uskomassa olevia hengellisiksi sioiksi nimittelevä Melperi1=K. Laakso?
- perämela
Uuuden liiton sanomassa kukaan ei ol e"uskomassa", vaan on uudestisyntynyt uskova. tai ei ole sitä.
harmaata aluetta ei juuri ole. vai onko joku aikuisen tavannut ihmisen, joka on syntymässä?- Vl-savumerkkejä
Vanhoillislestadiolaiset ovat uskomassa = tupakoimassa.
- etsivä-xx
Hän oli lukemassa kirjaa. Hän oli kutomassa, kun tulin. hän oli siivoamassa kun puhelin soi.
Kyseesä on parhaillaan jatkuva aktiivinen toiminta.
Ap. t. 20:21
Sekä juutalaisia että kreikkalaisia olen todistuksellani taivuttanut kääntymään Jumalan puoleen ja uskomaan meidän Herraamme Jeesukseen. [Luuk. 24:47]
Gal. 2:16
Kun kuitenkin tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä lain vaatimia tekoja vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, olemme mekin uskoneet Jeesukseen Kristukseen, jotta tulisimme vanhurskaiksi häneen uskomalla emmekä tekemällä lain vaatimia tekoja. Eihän kukaan ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä mitä laki vaatii. [Room. 6:6 ]
Vierastan minäkin sellasita lausemuotoa missä puhutaan että ollaan uskomassa, minä uskon ja sillä siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse644441Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973688Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.201887Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 82819
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105807- 44803
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764