Mitään ei ole luvattu, mitään ei ole annettu ymmärtää.
Kaipaan ja ikävöin sinua siltikin, sinä olet ihminen joka on saanut ruokahalun pois, taivaantuuliin, olemaan surullinen ja alakuloinen, mutta silti ajattelemaan kauniita asioita ja ajatuksia, ajattelemaan elämää pidemmälle. Aina voi iloita pienistä asioista jotka auttavat eteenpäin ja jaksamaan taas päivän kerrallaan. Joskus iskee suunnaton viha tätä kaikkea kohtaan, ei siedä mitään, on vaikea olla aloillaan ja jaksaa ajatella positiivisesti. Sinä olet syy sille että jaksan ja myöskin sille etten jaksa.
Mitä tämä lieneekään sille en löydä syytä tai ratkaisua.
Ei olisi mitään konkreettista syytä jatkaa tai jaksaa. On vain tämä oma pää, ja unelma,haave joka ei ole todennäköisesti totta. Toivon sinulle että löydät jonkun onnen ja ilon elämääsi mitä se ikinä sitten onkaan.
Aivan laineilla
16
225
Vastaukset
- hyi.
V*TUN DEMILISSU (AP), MEE VIT*UU!! KETÄÄ EI KIINNOSTA SUN KUVAT JOSTAI HOMOSTA! JA V*TTU JOS OOT NOIN VAMMANE ET KAIKKIEN PITÄS OLLA TOMMOSIA, NI SANON SUORAAN ETTET TUU SAAMAAN KOSKAAN MIESTÄ ITSELLES! P*RKELEEN 10 V. KAKARA, MEE TAKAS SINNE DEMIIS!!!
- jeremen
Onpas täällä ilkeetä porukkaa liikkeellä. Ei aina ymmärrä tunnustuksia tänne, niitä aitojakaan jos ei voi suoraan sanoa, kai jotain syitä on sitten olemassa. Mutta näitä, näitä kommenteja lukiessa tulee melkeen paskat housuun, on ne niin katkeran suloisia, niin riemastuttavia. Kuka jaksaa pyöriä ikävä palstalla kirjoitelemassa noin ala-arvosta tekstiä että meinaa viihteen puolelle kääntyä. Näitä ei kukaan voi ottaa tosissaan.
Onkohan naiselta vai mieheltä. Todennäköisyys on varmaan kaikkien tiedossa.
Sisältääkö teksti kateutta, mustasukkaisuutta? pahaa oloa ainakin?
- Malliesimerkki
siitä mitä nämä palstat aiheuttavat. Ja huomio, nimenomaan nämä palstat.
- Tää
kysyy, et naiselta miehelle vai toisin päin?
Tutunkuuloista tekstiä - kuin omista ajatuksistani. Joka päivä mielessä, sydämessä aina.- ap
Nainen olen, ja miehelle menee.
- leikkikuvitusmieli
ap kirjoitti:
Nainen olen, ja miehelle menee.
Tuu kertomaan livenä, niin loppuu tommonen mielikuvitusleikki.
- ap
leikkikuvitusmieli kirjoitti:
Tuu kertomaan livenä, niin loppuu tommonen mielikuvitusleikki.
Miten ja milloin tässä olisi mahdollisuus tulla kertomaan? Jos näkisin hänet niin yrittäisin lähestyä, ei nyt ihan uskalla luvata 100%, vaan 99%:sti, mutta ihan varmana tekisin sen. Pakko.
- ap
ap kirjoitti:
Miten ja milloin tässä olisi mahdollisuus tulla kertomaan? Jos näkisin hänet niin yrittäisin lähestyä, ei nyt ihan uskalla luvata 100%, vaan 99%:sti, mutta ihan varmana tekisin sen. Pakko.
Tiedän ettei tuota mahdollisuutta taida kuitenkaan tulla. Kiistämätön tosi asia,parempi kun jätän hänet täysin rauhaan.
Hyvää yötä. - olevaikkamerenpohjas
ap kirjoitti:
No ota yhteyttä siihen tyyppiin. Kaivat puhelinnumeron tai meili osoitteen jostain ja kerrot. Homma hoidettu. Mikä v.ittu siinä on niin vaikeaa hä.
Mut ei, ennemmin sit ruikutetaan suurista tunteista viikkoja tai kuukausia tai vuosia anonyymisti netissä ja nähdään vaivaa ja käytetään energiaa sellaiseen joka ei vie mitään eteenpäin. En todellakaan tajua. - ap
olevaikkamerenpohjas kirjoitti:
No ota yhteyttä siihen tyyppiin. Kaivat puhelinnumeron tai meili osoitteen jostain ja kerrot. Homma hoidettu. Mikä v.ittu siinä on niin vaikeaa hä.
Mut ei, ennemmin sit ruikutetaan suurista tunteista viikkoja tai kuukausia tai vuosia anonyymisti netissä ja nähdään vaivaa ja käytetään energiaa sellaiseen joka ei vie mitään eteenpäin. En todellakaan tajua.Se on se kun olen ottanut. Tiedän, turha sitä on enää ruikuttaa ja "itkeä" perään, hauku syvimpään rotkoon vaan, mitäpä tässä muutakaan,tyhmä ja hölmö olen. Joo ja eikä tarvitse tajuta, kun en tätä itsekään tajua.
- xxx
ap kirjoitti:
Se on se kun olen ottanut. Tiedän, turha sitä on enää ruikuttaa ja "itkeä" perään, hauku syvimpään rotkoon vaan, mitäpä tässä muutakaan,tyhmä ja hölmö olen. Joo ja eikä tarvitse tajuta, kun en tätä itsekään tajua.
Mihin päin ja kenelle tarkotettu?
- ap
xxx kirjoitti:
Mihin päin ja kenelle tarkotettu?
Mitäs väliä sillä on, samassa sonnassa olen vielä huomennakin jne., ei auta asiaa jos sen kertoisin. Kerro yksikin hyvä syy miksi tunnisteet laittaisin...
- hei sinä
ap kirjoitti:
Mitäs väliä sillä on, samassa sonnassa olen vielä huomennakin jne., ei auta asiaa jos sen kertoisin. Kerro yksikin hyvä syy miksi tunnisteet laittaisin...
voisin puhua aivan kuin sinä. olen nainen. tuolla oikeassa maailmassa koen saaneeni vastaukset kysymyksiini, silti kaipaan ja näitä palstoja lukiessani luulen hänen mulle kirjoitelleen. järki hukkuu tunteen tieltä ja sitten todellisuus taas iskee. itse tein päätöksen jättää oman kaipaukseni kohteen rauhaan, koska hänen tunteensa laimenivat... säästän sillä itseäni. voimia sun ratkaisuihin mitä ne sitten ovatkin.
- xxx
ap kirjoitti:
Oletko kertonut sille mitä ajattelet hänestä?
- ap
hei sinä kirjoitti:
voisin puhua aivan kuin sinä. olen nainen. tuolla oikeassa maailmassa koen saaneeni vastaukset kysymyksiini, silti kaipaan ja näitä palstoja lukiessani luulen hänen mulle kirjoitelleen. järki hukkuu tunteen tieltä ja sitten todellisuus taas iskee. itse tein päätöksen jättää oman kaipaukseni kohteen rauhaan, koska hänen tunteensa laimenivat... säästän sillä itseäni. voimia sun ratkaisuihin mitä ne sitten ovatkin.
Kiitos kaunis tuo auttoi paljon vaikka oletkin tuntematon kirjoittaja,välillä hukkuu unelmiin ja taas herää todellisuuteen siitä miten asiat ovat. Hienoa että olet saanut tehtyä päätöksen asiassasi,se on hienoa :) Onneksi on huominen vielö lomaa ja saa rauhassa kerätä ajatukset kasaan ja miettiä todella sitä minkä ratkaisun aion tehdä asian suhteen vaikkakin se on hyvin vaikeaa, tästä pitää kait jotenkin yrittää päästä takaisin pinnalle.
- ap
xxx kirjoitti:
Oletko kertonut sille mitä ajattelet hänestä?
Kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733