Olen 14v tyttö, kesällä 15v. Tyyliltäni rokkkari/hevari (maiharit, niittirannekkeet, nahkatakki,ym), koulussa kyllä mut tunnetaan.
Mutta siis, mun koulussa on yks mua vuotta vanhempi poika, joka on kiinnostanu mua jo jotain puol vuotta, ainoo ''ongelma'' on, että se on ihan normaali. On kaikki mun kaveritkin normaaleja, mutta en uskalla ajatella, mitä poika tekis jos yrittäisin mennä sille juttelee jotain. Kyllä se hymyilee takas ku hymyilen sille, ja näi. En tiiä siitä mitään muuta kuin sen luokan. (Ja siis normaalilla tarkotan pukeutumista). On mun koulus munki lisäks pari muuta hevaria ja rokkaria, mut mä olen ainoo semmonen tyttö.
En tiiä mite uskaltaisin mennä puhuu pojalle. Ku tiiän, että meen ihan rikki ku se lähtee kesän jälkee opiskelee ja mä meen ysille. Kaverit käskee unohtaa koko pojan.
Vähän vaikeampi ihastus
6
331
Vastaukset
- ;)
Meet vaan rohkeesti puhuun sille pojalle! Iha mistä vaan! Et sä mitään menetä, menee vaa elämä hukkaan kun sitte jälkeenpäin kuitenkin katuu ujouttaan... Usko pois, puhun kokemuksesta...
Aye samaa mieltä. Jos nyt yrität ja menee pieleen niin et ainakaan joudu kärsimään kauaa vaivaantuneista hetkistä kun tulette koulun käytävällä vastaan.
Ja jos onnistuu...
- ...?
Kyllä sitä kannattaa mennä vaan puhuun =) Mutta mikä minä olen puhumaan kun en ite uskalla puhua ihastukselleni... Masentavaa eikö?
- ...
Joskus on vaan pakko uskaltaa, pari viikko sitte en ois kuvitellu et uskaltaisin ees puhua ihastukselleni, vaikka se on samal luokal ja tosi mukava... mut nyt kaikki on ihanaa, ku eilen keräsin kokoon kaiken mun rohkeuteni ja menin hänen luokseen ja kysyin häntä kahville, ja hän suostui! Sitten juttelimme vähän kaikenlaista, ja aivan lopuksi kerroin hänelle tunteistani, ja hän tunnusti myös pitävänsä minusta... :)
Moi KeyOfMySoul,
on hienoa, että tunnet ihastusta. On oikein etsiä omaa itseään ja tyyliään, eikä siinä ole mitään epänormaalia: muut eivät ole normaalimpia kuin sinä. Vaikka poika ei pukeudu samalla tavalla kuin sinä, voi olla että teitä yhdistää moni muu asia. Muista, että pukeutuminen on vain pieni osa ihmistä, aarre on sisällä:)
Onko sinulla ja ihastuksellasi yhteisiä kavereita? Heidän kauttaan olisi ehkä helppoa lähestyä poikaa turvallisesti. Kaveripiiri ympärillä voi helpottaa tutustumista. Voisitko ottaa selvää pojan kiinnostuksen kohteista? Mitä hän puuhaa vapaa-ajallaan? Toisen on ehkä helppoa puhua niistä asiosta, mitä hän osaa. Yhdistäähän teitä esim. sama koulu ja ehkä sama asuinalue.
Kiva, että olet jo saanut aikaan katsekontaktin. Siitä on hyvä jatkaa! Vähitellen tapahtuva tutustuminen voi kantaa pidemmälle kuin se, että kertoo tunteensa ennen kuin aika on siihen kypsä.
Toivomme, että tutustut avoimesti, omana itsenäsi useisiin eri ihmisiin.
Tsemppiä,
Sara ja Rosa Saappaasta- KeyOfMySoul
Pojalla ei ole ainakaan samassa koulussa ketään kaveria, vaan poikaa kiusataan aika usein. Eikä se oo ees nörtti tai mitään... Et samaan kaveripiiriin on vähän vaikea päästä. En pelkää, että pojan kiusaajat alkaisivat minua kiusata, koska olen tyttö, ja veljeni veti turpaan yhtä pojan kiusaajista syksyllä kun tämä hiplas mua. Kiusaajat välttelevät mua vieläkin :) Mut luulen, että poikaa alettais enemmän vaa kiusaa jos mulla ois nii hyvä tuuri, et se tykkäis musta ja alettas hengailee/seurustelee.
Hyvä puoli on, että poika taitaa asua yhdessä talossa, joka on vaa noin 80m päässä, oon nähny sen usein siellä ku lenkitän koiria.
Jos ny vappuna vaik näkisin sen ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750