haluat vielä riehua... sinkkuna?
Kauanko
20
442
Vastaukset
- hyvää iltaa ;)
En päivääkään..
- .
Loppuelämäni. En ikinä enää mene naimisiin se on aivan varma.
- Sinkkuna...
Se riippuu siitä mistä se roikkuu... Vapaudella on puolensa, mutta voihan olla, että joskus kohtaa niin ylivertaisen kysyjän, että laittaa miettimään ja puntaroimaan....
- niin se on
No kun oikea kohdalle osuu en hetkeäkään.
- teeeeeeeeeeeeeee
No en enää hetkeekään, mennään naimisiin !
- ding ding
Ei sitä tiedä, ei koskaan tiedä, mutta olen sellainen joka ei viihdy ylhäisessä yksinäisyydessä Tarvitsen ihmisen lähelleni joka olisi tärkeä.
- aina varmaan
Minä olen sinkku jopa varattunakin ;)
- ~hissunkissun~
Juhannukseen asti..vuotta en kyllä vielä tiedä :)
- _mint_
Tarvittaessa vaikka vuosia, mutta rakastuessani en päivääkään....
- Secret
Ei, rakastuessasi olet julma ja hylkäät sen toisen ja viet jonkun muun vihille.
- vanha-akka :)
Ei jaksa riehua..alkaa jo ikäkin painamaan.
Oishan noita kosijoita, mutta yhtä vain ajattelen. - en riehu,mutta
kyllähän tämä riekkuminen sinkkuna jo riittäis!!!
- single mies
Niin kauan kun sä, nainen, tulet ja teet aloitteen.
- vuorotellen
Ei kyllä se on nyt miehen vuoro tehdä se aloite.
- ilman korviketta
halutessani vaikka hautaan asti
- No en päivääkään
enkä minä mitään sinkkuelämää vietä muutenkaan. Eli kyse on siis siitä, että nainen etsii mahdollisimman hyvät geenit lapselleen ja siksi minä olen niin suosittu :D valitettavasti isäksi minusta ei ole vielä ihan hetkeen...
- Vanhaksipiiaksiko
Aika näyttää, hissunkissun, kun etenee:)
- ikunen vanhapiika
Siinä se loppuelämäkin sinkkuna menee, ei näin ruma kellekään kelvannut. Onneks oon jo loppusuoralla, jospa ei enää montaa vuotta tarttis elää
- natsaakoskaan???????
Sitä oikeeta orotelles... saas nähä vaikka ei tuu ikinä vastaan mutta mä en eti ketään. Tulee jos tulee, jos ei niin ei, sille ei sitte vois yhtää mitään.
- teeeeeeeeeeeeeeee
No en enää, mennääkö huomenna maistraattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948