Muistatteko tätä uhkeaa ja kaunista punapäistä kasari-missiä? Oli perintöprinsessa Miss Suomi Skaboissa mutta vuotta en muista...
Tietääkö kukaan mitä suosikkimisukalleni kuuluu?
http://lempimissit.suntuubi.com/?cat=413
ELISA YLINIEMI
12
5181
Vastaukset
- On unohtunut
Ei ole jäänyt nimi mieleen.
- Oi niitä...
Tuota en muista, mutta Nina Autio lämmitti silmää vuosien jälkeen. Mitä tehnee nykyään ja liekö hehkeä yhä?
- epätietoinen turuust
Lieneekö hän muuttanut maasta ja mennyt ulkomailla naimisiin, kuten misseillä on yleensä on tapana?
- Anonyymi
Eikä menny. Tunsin hyvin varsinkin siskon Iiris joka oli muuten kauniinpi kun Elisa
- jk
kylklä muistetana.
- Make.
Elisa on nykyään sössutäti vankeihoidossa.Kauniimpi kuin missiaikoina
- Anonyymi
Kiva kuulla muistan hänet hyvin yhdessä tarjottiin kahvia jyväskylässä ennen missikisoja❤
- Anonyymi
Oli v 1986 tai 1987
- Anonyymi
Elisa 1985 missi
- Anonyymi
1985
- Anonyymi
Muistan asui Vaajakosken kupeessa olilohan Janakkaa seurusteli entisen työkaverini kanssa jonkin aikaa olivat näyttävä pari...
- Anonyymi
Eikös hän ollu metron kuljettajana .joku vuosi sitten seiska kait siitä kirjoitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307