Ystävälle rakkaalle

sinulle ystäväni

Hyvää yötä sinulle ystäväni. Muista aina, että olet tärkeä ihminen minulle.
Olet omalla olemassaolollasi koskettanut elämääni syvästi.

17

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oo mulle mut

En ole hänen ystävänsä, mutta kaunis viesti jollekin :)

• Osastolle marsmars

Juuri noinhan sitä osoitetaan kuinka paljon välitetään ihmisestä joka on vaikuttanut sun elämääsi ystävyydellään. Hienoa kerrassaan upeaa.
      Sä et tiedä yhtään mitään ystävyydestä puhumattakaan siitä että et osaa näemmä sellaista arvostaa tipan vertaa kerran täällä lurittelet anonyymisti vastaavia.

• sinulle ystäväni

Ikävä ystävää, miksi en saisi kauniisti kirjoittaa tänne? Haittaako se sinua?

• Illan toivotus
        sinulle ystäväni kirjoitti:

Ikävä ystävää, miksi en saisi kauniisti kirjoittaa tänne? Haittaako se sinua?

Kiitos iloa tuovasta kirjoituksesta. Tuntuu hyvältä lukea ja jaksaa paremmin.

Minua ei koskaan haittaa hyvää oloa tuovat sanat. Elämässä ei koskaan tule liikaa myönteisiä viestejä.
        Herkkiä unikuvia, kun on niiden aika . .

• sinulle yståäväni
        Illan toivotus kirjoitti:

Kiitos iloa tuovasta kirjoituksesta. Tuntuu hyvältä lukea ja jaksaa paremmin.

Minua ei koskaan haittaa hyvää oloa tuovat sanat. Elämässä ei koskaan tule liikaa myönteisiä viestejä.
        Herkkiä unikuvia, kun on niiden aika . .

Kiitos samoin, hyviä unia sinullekin :)
        Olen samaa mieltä, kauniita sanoja toiselle erityiselle ei ole koskaan liikaa...

• Secret

Mikset sitten ottanut häntä viereesi ja elämääsi? Uskon, että hän kerran toivoi sitä enemmän kuin muuta!

Asetit kaiken muun Rakkauden edelle, anteeksiantamatonta!

Tiesätkö, että joskus on liian myöhäistä . . .

• plussaa

Tuskin minusta mitään iloa on ollut, mutta voihan sitä aina uskotella itselleen niin.

• Secret

Ei ole ollut iloa ei! Jos toinen rakasti ja vaikeutit ja mutkistit, olit jopa rakkauden esteenä, niin voisiko se toinen enää arvostaa sinua?

Jos olit sille toiselle tärkeä ja käyttäydyit julmasti ja paskamaisesti? Väität / luulet
      rakastavasi häntä mutta pienenkin vaikean hetken tullen hylkäät hänet . . .

• vain♥

Hyvää yötä♥

• x-files

Secret, aina kun luen tekstejäsi, tuntuu kuin olisin itse ne kirjoittanut, reagoitkin samallatavoin kuin minä. Olemme selvästi samanlaisen ihmisen kolhaisemaksi tulleet.

• tärkeitä toisillemme

Hyvää yötä
      ystäväsi tietää
      sydämessään
      rakkautesi häneen

• sinulle ystäväni

Sydämessäni on paikka aina hänelle ja niin toivon, että olisin hänelle tärkeä myös
        Voi kuinka kaipaan häntä aina kun ei nähdä.

• Kiitos samoin

Jos tämä olisi jostain syystä minulle, niin ajattelin sitten kuitenkin, että se mikä on irl on siellä edelleen niin kuin on. En aio häipyä minnekään, koska viihdyn siellä muutenkin, ei kai tämä nyt niin vakavaa tää elämä ole, että näitä ei voi huumorillakin ottaa. Smile!

• #

Minä kaipaan aitoa läsnäoloa. Nyt on epävarma tilanne sinun kanssasi. En tiedä mitä oikeasti tahdot vai tahdotko mitään.

• rohkeasti vain

Ihan pokkana kysyt nyt heti.vauhtia vauhtia. Et voi saada turpiinkaan jos soitat tai kirjoitat. Käythän sitten kertomassa kuinka kävi.

• we3

Et viitsis laittaa vähän tarkempaa, että millä tavalla ja jotakin syytä?

• ja

lässyti lää. Kenen päivää sää meinaat parantaa anonyymisti: VITTU kirjota edes tunnisteita tälläsee tai muuten toi on vaan sitä itteensä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe