Ranskiksia,lohkoperunoita,perunasalaattia, jauhelihaa käristettynä sipulissa ja mausteessa siihen päälle, ja paistettua kananmunaa, sinappia ketsuppia. Noita nugetteja en kyllä syö... Joku vois tulla seuraks niin olis mukavampi. Eikö kukaan :). Ikävä koti ruokaa !
Kohta syön roska ruokaa.
7
60
Vastaukset
- nakkeri
eikö äitis vois tulla neljältä ja tehdä sulle parempaa einestä?¿ Eikö tiedä ihmisen lapsi, että hän on, mitä suuhunsa laittaa?
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Aha sit mä oon kotiruokaa.2 kertaa kuussa roskaa. Ja näkyy kyllä pitävän paikkasa.
- syö hyvin
Onko ne Saarioisten pyöryköitä,nooh sittenhän ei ole hätää,koska sehän on äitien tekemää ruokaa.
- teeeeeeeeeeeeeeee
Tuossa ei kyllä lukenu minkäänmoisia pyöryköitä. Saati valmis pyöryköitä..
- eipä lukenukkaan
Sorri,oon vetänny liikaa kamaa,niin luin väärin
- katsastussetä
eipä lukenukkaan kirjoitti:
Sorri,oon vetänny liikaa kamaa,niin luin väärin
Pukin pallit nuotiolla folion sisässä? Niinku roistopaisti
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Sonnin pallit ottasin mieluusti suuhuni. Oisko tarjota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088