Että tulisin sinulle raskaaksi,että saisimme yhteisen lapsen.Mitä mieltä siitä olisit?
Haluaisitkohan sinä??
34
342
Vastaukset
- haluaisin toki
Perillisen kyllä, ilman jokapäiväistä elämää kenenkään kanssa.
- Secret
Entä jos olenkin jo raskaana?
- ???
Virtuaaliukkeliko paneskeli?
- Secret
Taisi "rakkautesi" loppua jälleen . . .
- !!
Ei tenavia tehdä vain huvikseen, heittopusseiksi vanhemmilleen, kodista toiseen.
- en halua(isi)
Oon kans samaa mieltä,että en tekisi,jos ei saa olla yhdessä sen toisen osapuolen kanssa.Ei sellaista.
- Secret
Joskus voi vain tulla raskaaksi, ja sitten joutuu miettiä mitä tekee. Vakava päätös . . .
- huolellinen
Ei sitä niin vain tule, jos on huolellinen, eikä ryyppää jatkuvasti!
- Secret
Kyllä sitä vain voi tulla. . . ei siinä tarvitse olla ollut juonut, niin voi käydä vaikkei se olisikaan ollut suunniteltua . . .
- Ei tule
.
- Secret
Minun on nyt väitettävä toisin.
- Niin voi käydä
Olen Secretin kanssa samaa mieltä, että kyllä ehkäisykin voi pettää, jopa pillerit.
- ja PISTE
Mitä hemmettiä te täällä oikein jauhatte jostain raskauksista,olen onnellisesti synnyttänyt lapseni ja nyt on loppu tämä jauhanta,en meinaa enää yhtäkään naperoa tehdä,vaikka olisin kuinka rakastunut.Kävin laittamassa klipseillä piuhat kiinni,vain jumala pystyy ne aukaisemaan.
- Secret
Ehkä joku täällä on raskaana ja joutuu miettimään tälläisia asioita juuri . . .
Niin voi käydä,e ttä luulee että lapsiluku on taynnä (ja on tyytyväinen siihen)
ja sitten vain huomaa olevansa raskaana uudelleen . . . Ja joutuu pohtimaan,
mitäkö sitten . . .
- Secret
Niin, ja sitten on myös keskeytetty yhdyntä, joka ei ole varsin tehokas ehkäisykeino . . .
Tai joskus jopa ehkäisy on voinut unohtua, vaikka sitä tavallisesti käyttäisikin . . .
Jokatapauksessa joskus raskaus voi olla yllätys / järkytys, kun huomaa olevansa raskaana ja sitä ei ole todellakaan suunnitellut. Sitten on vain mietittävä tilannetta ja tehtävä ratkaisut . . . Joskus raskauteen on myös terveydellisiä perusteita, miksi ei kannattaisi tulla raskaaksi ja on mietittävä riskejä . . .- Ei unohdu
Jos on vähänkin järkeä päässä, ei unohdu. Vastuuta on myös toisella.
- Secret
Niin voi vain käydä . . .
Totta vastuu on molemmilla. Ehkä se toinen onkin jopa valmiimpi ottamaan vastuun kuin itse raskaana oleva.
Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että on raskaana ja päätös on tehtävä . . .- ..
Silloin omasta tyhmyydestä ja holtittomuudesta kantaa myös vastuun.
- Secret
.. kirjoitti:
Silloin omasta tyhmyydestä ja holtittomuudesta kantaa myös vastuun.
Kyllä, varmasti tekee niin, kantaa vastuun. Päätös ei silti ole helppo, ainakaan ennen kuin kaikke terveydelliset esteet on tarkkaan selvitetty ja tutkittu, ja mietitty.
Sillä niin voi käydä vastuullisillekin "pareille", en tiedä onko sitten aina kyse holtittomuudesta tai tyhmyydestä . ..
Ja jos tapahtuma ei ollut odotettu, sopeutuminen voi olla vaikeaa, asia on voinut olla järkytys, vaikkei mahdottomuus olisikaan . . .
- MMMM.
En halua! Mitään kakaroita riesaksi..
- hyvästi!!
Senki omaan napaan tuijottava narsku,pidä itsesi.Haluat vain itse saada kaiken huomion,etkä kestäisi,että lapset saavat huomiota.
- Secret
Ehkei se raskaana olevakaan väen väkisin halunnut ;D Vaan raskaanapa on . . .
- Mietin itsekin
Secret kirjoitti:
Ehkei se raskaana olevakaan väen väkisin halunnut ;D Vaan raskaanapa on . . .
Ootko Secret kenties itse raskaana, kun jossain aiemmassa ketjussa sanoit olevas shokissa...? Ja että on paljon ajateltavaa...? Sympatiani on nyt puolellas.
- Secret
Mietin itsekin kirjoitti:
Ootko Secret kenties itse raskaana, kun jossain aiemmassa ketjussa sanoit olevas shokissa...? Ja että on paljon ajateltavaa...? Sympatiani on nyt puolellas.
En tiedä, haluatko kuulla vastausta tähän kysymykseen?
- Secret
Secret kirjoitti:
En tiedä, haluatko kuulla vastausta tähän kysymykseen?
Sillä kyllä, taidan tosiaan olla!!!
- joo kiitti ei
Eipä vois olla houkuttelevampaa tarjoiusta! "Hei haluutsä lapsen mun kans vai ootsä joku tuhkamuna?"
- teeeeeeeeeeeeeeee
Älä tuu ainakaan mulle raskaaks mulla on jo kolme !!!! Prkle jos sen teet.
- lue juttusi.
- Secret
Minä en todellakaan vihaa lapsia, mutta en nyt enää olisi ollut valmis tähän . . .
Olen jo tottunut niin nuorisoikäisiini, ja viihdyn heidän kanssaan . . .Mutta tässä-
pä ollaan, Eiköä karkuun pääse kun se tulee mukana :D - asiat ovat
tietysti aina keskusteltavissa, mutta itse en olisi valmis vielä isäksi. Mikäli haluaisit vain minulta lapsen ja kasvattaa sen yksin, en tiedä olisiko hyvä sekään, jos lapsi kasvaisi ilman isää...
- Secret
En oikein pysty ymmärtämään sitä, että jotkut haluavat lapsen vaikka ilman isää. Itse en milloinkaan siihen ryhtyisi en . . . Kaksinkin se on vaativaa . . . minusta ilman isää on lapselle parempi kuin esimerkiksi väkivaltainen isä . ..
Minusta lapsi on kuitenkin iso asia elämässä, vanhemmaksi ei kovin kevyin perustein
pitäisi ryhtyä. Itse ajattelin, että elämässäni olisi jo muut asiat etusijalla, kuten esimerkiksi tunteet ja rakkaus . . . kun nuo omat pari nuorisoa ovat jo niin hyvän ikäisiä, nautin heidän seurastaan ja siitä että he ovat jo tuon ikäisiä - pidän varmasti enemmän "vanhemmista" lapsista, koska silloin oma ajattelu ja persoona on jo kehittynyt . . .
- Secret
. . . mutta joskus sitä vaan huomaa olevansa raskaana . . .
- kohtalon oma
Minkä ikäinen olet ?
- Secret
kohtalon oma kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ?
41.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804