rohkenen kertoa,että missään tapauksessa ei pidä luontaistuotteita ruveta syömään ominpäin.kysykää ensin lekurilta,minulle 2v sitten kun tod.syöpä sanoi lekuri ETTÄ EI SAA SYÖDÄ MITÄÄN LUONTAISKAUPAN TUOTTEITA.en kyl koskaan ole syönytkään,mun mielestä ne on "humpuukia"
luontaistuotteet ja syöpä
6
299
Vastaukset
- cancer 08 myös
Just näin!
- vikit
Juu lekurit on täysin lääkefirmojen talutusnuorassa, ja puhuvat näiden suulla! Nähty on kun olen päässyt läheltä seuraamaan. Luontaistuotteilla on moni parantunut ja parantamut elämän laatuaan. Toki kannattaa ottaa asioista selvää asiantuntioilta, ennenkun alkaa puputtamaan mitään. Mutta lekurithan kieltää kaiken mistä ne ei saa rahaa taskuunsa itse!
- tietäjätar
Oletko nimierkki "vikit" ehkä itse sairastanut syövän? Kerropa millä rohdoilla sen paransit. no joo, tosiasia on, että syöpä sairaus, jonka kanssa ei leikitä; kova tauti vaatii kovat lääkeet. Siihen ei mitkään yrtit pure.
- Kysyitkö lekurilta
Miltä lääketehtaalta saa provikat!
- ei saa
Ala syömään oreganoa. Siitä oli juttua iltapäivälehtien sivulla, että siinä jotain syöpää tappavaa ainetta. Tosin se muuttuu elimistössä miedommaksi, mutta jos sitä laittais suoraan siihen kohtaan, missä syöpä.
Mutta kai tuo oreganokin on luontaistuote, ettei sitä saa syöpäpotilas syödä. - Grof Buzzer
No, jos kerran lääkäri noin painokkaasti torjui kaikki luontaistuotteet, niin tässähän on aivan tuhaan kerätty marjoja luonnosta, koska eihän ihminen tämän
perusteella tarvi mitään vitamiinejakaan, koska ne on luonnosta peräsin eli
luontais tuotteita.
Eihän lääkärin sovi suositella luontais tuotteita, koska hänhän on lääketehtaiden talutus nuorassa ja suosittelee pelkästään synteettisiä lääkkeitä.
Jos ihminen paranee jostain sairaudesta luontais tuotteen avulla, niin se on
poissa lääketeollisuuden voitoista.
Lääketeollisuus ajattelee pekästään myytyjen lääkkeiden määriä.
Ei lääketeollisuutta kiinnosta, jos ihminen saa sivuoireita synteettisistä
lääkkeistä.
Jossain viidakossa voi hyvinkin olla vielä löytämättä tehokkaita luonnon lääke aineita syöpää vastaan, joten ei niitä pidä vähätellä.
Lääkefirmat tietenkin vähättelee luontais lääkkeitä, koska se on pois heidän
myynnistään.
Viimeisin keino lääkefirmoilla hallita lääkebsinestä on lailla kieltää jonkun tehokkaan luontais lääkkeen maahantuoti ja myynti.
Eli ihmisiltä halutaan estää mahdollinen luontais lääkkeillä itsensä hoitaminen tai sairauksien ennalta ehkäisy luontais lääkkeillä.
Nythän on löydetty Amazonan sademetsästä Graviola ihmepuu, jossa on syöpää tappavia aineksia.
Heti joku kansallinen lääkejätti on mennyt kieltämään tämän kasvin käytön.
Ne tietenkin pelkäävät, että lääkkeiden myynti alenee.
Tietenkin teollisiin lääkkeisiin uskovat pitävät tätä humpuukina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506