Asunnossani on 12v led-valot sähkömiehen asentamana ja vaikka valot eivät ole päällä niin ne välähtävät ehkä minuutin välein nopeasti, näitä sarjoja on 2kpl ja molemmat tekevät samaa.
Muuntajat ovat kai sähkökaapissa tai kattorakenteen välissä.
Ledit välkkyy omia aikojaan
7
6441
Vastaukset
- Led_it_bee
LED valaisimet voivat ottaa helposti induksoitunutta/kapasitiivistä sähköä viereisistä
kaapeleista (230V/400V) ja sen takia välähtävät.
Asennus virhettä tuskin on. "En minä sitä takaa että olisivat oikein kytketty/asennettu."
Pilipali ledi vehkeet vaan ovat luokattoman paskoja ja samaa esiintyy pienoisloisteputkissa. - KKivelä
Ledien 12 V piuhoja ei saa kuljettaa 230 V kaapeleitten lähellä, aiheuttavat juuri tuota välkkymistä joillakin led-lampputyypeillä.
- ap
Kiitos selvityksestä!
- jiiiceee
Vanhasta loistevalaisimesta (muistaakseni 0.1 uF) häriönpoistokondensaattori muuntajan tai muuntajaa ohjaavan pistorasian vaiheen ja nollan väliin ja toimii. ;P
- hikka22
mulla on led ketju ja palaa himmeesti vaikka jatkojohdonkatkaisija off, vissiin vuotaa vähän.
- anaalimattipenaali
Käännä napaisuus syöttöjohdossa. Jos on pistokkeella, niin pistoke toisin päin.
- Olen huomannut
anaalimattipenaali kirjoitti:
Käännä napaisuus syöttöjohdossa. Jos on pistokkeella, niin pistoke toisin päin.
saman, mutta vain joissakin valoketjuissa. Myös kaukosäätöpistorasiat toimivat huonommin toisinpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770