Hei!
Tuli hyvä perintö ja nyt pitäisi lähteä asunnon ostoon. En kuitenkaan halua haaskata perintövarojani huonoon sijoitukseen, joten kysyn palstalaisilta neuvoja miltä alueelta asunto kannattaa hankkia.
Eli asunto alueelta jossa arvo todistettavasti nousee ja josta nopea työmatka Helsingin keskustaan. Mikä olisi alue joka nämä ehdot täyttää ja tietysti hyvät palvelut tulee olla myös.
HKI / asunto joka on samalla sijoitus
12
102
Vastaukset
- 77895555555555999999
Tältä palstalta ei kannata odottaa muuta kuin provoja ja propakantaa, saati oikeasti hyviä asuntosijoitusvinkkejä. Tai voi niitä joku antaakkin, mutta mistä sen tiedät kuka ei puhu vaan omaa paskaansa.
- Luki.
Älä tule täältä kyselemään,täällä on vaan palstan sijoittaja joka ostaa eirasta ja niiltä nurkilta kesämökikseen kolmioita ja yksiöitä.
Tältä palstalta ei saa kun yllytystä asunnon ostoon ja voikin johtaa hätiköityyn ostoon,sikäli kun et kerran tiedä eli olet ostamassa tuolta ensimmäistä asuntoa.
Todisteita on aikea vaikeaa esittää tulevaisuutta silmällä pitäen koska täänään tuli fakta tietoa rymy laskusta hesan alueeltakin,espoossa tilanne monissa paikoin rymylaskussa.
En anna omaa osto suositusta tällä hetkellä niin ei sitten tarvii syyttää jälestä päin kun osti ja hinnat laski.
Kysy palstan sijoittajalta se tietää melkoisella varmuudella ohjaa sinutkin kiinteistömaailman tarjouskauppaan eli huutokauppaan.
Onnea ja menestystä perintörahojen kera,oma neuvoni olisi hengähdä ja ota aika lisä. - Asiantuntija.
Hilda-Rane on saanut taas perinnön, on kyselleyt ennenkin samaa ja kohta vastannut itselleen Kallio/aurinkolahti.... Jne.....
Ei mene läpi Hilda-Rane, älä viitsi, sä et pääse pakkomielteistäs ja yrität esittää parempaa ihmistä kuin olet, nou, nou..- Prässikkä
Onpa outoja kommentteja täällä. Ei näistä paljoa apua ole. Tarkistin meilisi perusteella Kallion ja Aurinkolahden tilastoista ja niiden perusteella Kalliossa hinnat ovat nousseet satoja euroja neliöltä vuoden aikana kun taas Aurinkolahdessa hinnat ovat laskeneet. Siis näistä kahdesta kaupunginosasta valitsisin Kallion.
- Äkkirikastunut neiti
Hei! Minäkin sain perintönä sen verran, että voin ostaa Helsingistä kaksion, ihanaa! Kävin viime viikonloppuna tutustumassa Kallioon, koska olen nähnyt siitä myönteisiä kommentteja tällä palstalla (kaikki myönteiset kommentit vaikuttavat kyllä saman kirjoittajan tekemiltä).
No Kallion reissun jäljiltä vapisen vieläkin pelosta ja inhosta, herkkä naisihminen kun olen. Virtsaavia pultsareita! Piikittäviä hörhöjä! Hieromalaitoksia! Veroa kiertäviä pikkuravintoloita jotka tienaavat myymällä juopoille olutta! Leipäjonoja, rähinää, väkivaltaa. Pakenin itkien pois paikalta. Myöhemmin kysyin, ääni yhä vapisten, tutulta rakennusmestarilta hänen arviotaan Kallion rakennusten laadusta. Hän vastasi yhdellä sanalla, jonka asiayhteyttä en ymmärrä: kanankakkaa.
Kyllä sinun, hyvä ketjun aloittaja, kannattaa pysyä visusti pois Kalliosta. Tämä on neuvoni. Käy tutustumassa ennemmin vaikka Aurinkolahteen. Itse olen menossa sinne ensi viikonloppuna, sillä on niin ihana nimikin! Ehkä sitten näämmekin siellä ja nautimme auringosta yhdessä! Heippa ja ihanaa kevättä!- aloittaja.
Mutta kun minä haluan asunnon arvon nousevan enkä laskevan! Siksi en voi ajatellakaan ostavani asuntoa jostain Vuosaaresta!
Kalliossa olen kyllä aikaisemminkin asunut, pidän alueesta kovasti, ehkä ostankin asunnon sieltä nyt kun on varaa!
- Äkkirikastunut neiti
Ahaa, oletkin siis jo asunut Helsingissä aikaisemmin ja Kallio onkin sinulle tuttu! No höpsistä, miksi sitten täällä kyselet tietoja Helsingin eri alueista? Itse olen tosiaan käynyt vain Kalliossa ja vieläkin hirvittää... Pelkään että sain aidsin ihan siitä ilmapiiristä. Ainakin homesienen haju tarttui vaatteisiin, samoin kuin pakokaasu ja (sus siunakkoon) kevätmekolleni roiskui virtsaa erään huolimattoman herrasmiehen peeniksestä. Hän halusi esitellä sitä lähemminkin mutta pinkaisin pakoon itku kurkussa. Olen onnellinen kun selvisin sieltä pois. Harkitse vielä, hyvä ystävä, Kallion täytyy olla hirvittävin alue muutoin niin kauniissa pääkaupungissamme!
- hmmm...
""josta nopea työmatka Helsingin keskustaan. Mikä olisi alue joka nämä ehdot täyttää ja tietysti hyvät ""
Mikäli et ole eduskunnassa tai jonkin siwan kassalla niin eipä juuri muita työpaikkoja keskustassa enää ole.- höh!
Kaunissalonki
ja
antikkikvariaatti!
- Jukranpuju
Riippuu mitä haluat ja miten iso perintösi on. Epäilen kyllä että moista perintöä ei ole olemassakaan.
- Siistii
Jos keskusta kiinnostaa: Krunikka, Töölö, Skatta, Eira, Kaartinkaupunki. Jos halajat puutarhaa: Pakila, Paloheinä, Maununneva, Torpparinmäki.
- Riemukas kaniini
Asunnot ovat sielläpäin aika kovissa hinnoissa. Osta mieluummin hieno asunto jonkin pikkukaupungin keskustasta ja loppurahoilla voit pitää ainakin vuosikymmenen verran sapattia. Ei tarvitse ihan heti murehtia työmatkoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2732824Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka402259Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1051697
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1041640Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661297
- 681233
- 551159
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771112