Heh, en olisi ikinä uskonut kirjoittavani tälle palstalle. Noh, kerta se on ensimmäinenkin. Eli ongelmani on se, mitä otsikossakin möllöttää: "Mahdoton kiinnostus".
Se meinaa sitä, että olen kiinnostunut henkilöstä, joka ei todellakaan asu lähellä minua ja on muutenkin kaukainen. Vielä hankalammaksi sen tekee hänen sosiaalinen asema. Niin korkealla omaan asemaan verrattuna.
Olen oikeasti typerä, mutta hän on julkisuuden henkilö ja en siis ole ihastunut. Ehei, vaan minua kiinnostaisi tavata kyseinen henkilö, jutella ja ehkä olla kaveri. Se ei vain taitane onnistua? Niin mahdottoman kaukainen hän on. Hän on ollut joulukuusta asti ajatusteni ja unieni kohde, joten tiedän olevani maailman suurin typerys kun olen kiinnostunut hänestä.
Ja en kerro henkilöllisyyttä, koska se ei vaikuta asiaan mitenkään. Enkä tiedä miksi kirjoitin tänne... Siksi kai, kun olen se suuri typerys.
Mahdoton kiinnostus
24
346
Vastaukset
- j</3e
asuksä oulussa??
- Fallen Moon
j
- Fallen Moon
Fallen Moon kirjoitti:
j
Korjaus
j - Fallen Moon
En asu Oulussa. :) Kuinka niin?
(Enkä tiedä, miksei kaksi edellistä viestiäni näy...)
Onhan se mahdollista tutustua, mutta se vaatii hieman rohkeutta ja yritteliäisyyttä.
- Fallen Moon
mrfrasier: miten muka on mahdollista tutustua? Mitä kautta? Kukaan tuttavistani ei tunne häntä, joten se "reitti" on tukkeessa...
Harmittaa vain, haluaisin ihan oikeasti vain tutustua ja tietää, onko minusta hänelle edes kaveriksi. Vaikka onkin julkisuuden henkilö, siltikin... ihan vain kavereita. - Fallen Moon
Fallen Moon kirjoitti:
mrfrasier: miten muka on mahdollista tutustua? Mitä kautta? Kukaan tuttavistani ei tunne häntä, joten se "reitti" on tukkeessa...
Harmittaa vain, haluaisin ihan oikeasti vain tutustua ja tietää, onko minusta hänelle edes kaveriksi. Vaikka onkin julkisuuden henkilö, siltikin... ihan vain kavereita.Lisään vielä, että facebookissa olen hänen "julkkispuolen" kaveri, mutta sitä reittiä tutustumiseen pidän hyvin epätodennäköisenä....
Mahdotonta lienee? Fallen Moon kirjoitti:
Lisään vielä, että facebookissa olen hänen "julkkispuolen" kaveri, mutta sitä reittiä tutustumiseen pidän hyvin epätodennäköisenä....
Mahdotonta lienee?Sori että kesti vastata.
Noh jokainen julkkiskin omaa ystäviä ja tekee mitä muutkin normaalit ihmiset tekevät esim kaupassa käynti tai muuten vaan ihmisten ilmoilla oleskelu. Sitä kautta häneen saat yhteyden.
Kun ensimmäisen kerran näet hänet jossain liikkuvan niin strategia päälle miten saisit hänet kiinnostumaan sinusta tarpeeksi että voisitte olla ystäviä.
Mainitsit että ette asu lähellä joten yritteliäisyyttä se tosiaan vaatii.- Fallen Moon
mrfrasier kirjoitti:
Sori että kesti vastata.
Noh jokainen julkkiskin omaa ystäviä ja tekee mitä muutkin normaalit ihmiset tekevät esim kaupassa käynti tai muuten vaan ihmisten ilmoilla oleskelu. Sitä kautta häneen saat yhteyden.
Kun ensimmäisen kerran näet hänet jossain liikkuvan niin strategia päälle miten saisit hänet kiinnostumaan sinusta tarpeeksi että voisitte olla ystäviä.
Mainitsit että ette asu lähellä joten yritteliäisyyttä se tosiaan vaatii.Eipä tuo haittane mitään. :)
Tietty on ystäviä, sehän on selvä. Tuo ihmisten ilmoilla oleskelu osoittautuu hankalaksi, koska kaupungit ovat kaukana toisistaan. Välimatkaa autolla n. 2h 30min, ettei ihan heti yhteyttä saa.
Hmm... ensimmäisen kerran näen hänet luultavimmin vasta heinäkuussa, kun heittävät keikan kotipaikkakunnallaan. Mutta juttelu... nyt en ainakaan ihan heti hoksaisi, mitä voisi sanoa. Ei mitään erityistä, mutta jotain mitä nyt voisi sanoa ns. "uudelle tuttavuudelle"...
Mutta vinkkisi on hyvä! :)
Muita keinoja?? :) Fallen Moon kirjoitti:
Eipä tuo haittane mitään. :)
Tietty on ystäviä, sehän on selvä. Tuo ihmisten ilmoilla oleskelu osoittautuu hankalaksi, koska kaupungit ovat kaukana toisistaan. Välimatkaa autolla n. 2h 30min, ettei ihan heti yhteyttä saa.
Hmm... ensimmäisen kerran näen hänet luultavimmin vasta heinäkuussa, kun heittävät keikan kotipaikkakunnallaan. Mutta juttelu... nyt en ainakaan ihan heti hoksaisi, mitä voisi sanoa. Ei mitään erityistä, mutta jotain mitä nyt voisi sanoa ns. "uudelle tuttavuudelle"...
Mutta vinkkisi on hyvä! :)
Muita keinoja?? :)Jepjep välimatkan takia se vaatii yritteliäisyyttä.
Muita keinoja ei tule mieleen tällä hetkellä.- Fallen Moon
mrfrasier kirjoitti:
Jepjep välimatkan takia se vaatii yritteliäisyyttä.
Muita keinoja ei tule mieleen tällä hetkellä.Näillä mennään ja siitä päivästä otan kyllä kaiken irti!! Siis silloin, kun näen hänet. ;)
Tai sitten menen paikkakunnalle joku muu päivä ;D siis kesällä :D
- hmm...
hmm... taitaa olla ihastuksesi robin??
- Fallen Moon
hmm: ei, hän ei ole Robin.
Miksi: kiinnostukseni kohde on miehen iässä ja minua 12 vuotta vanhempi. - Fallen Moon
Hankipa aivot potari, ei sua kaivata tänne.
- minäähh((:
terror.texa..... kannattas hankkii elämä ! :))
- sivistynyt nuori
koska kerran näet hänestä uniakin niin olet luultavasti ihastunut häneen(jos sanot toisin en väitä vastaan). Jos haluat kiinnittää hänen huomionsa niin voit mennä suoraan juttelee(helpointa varmaan mennä kun hän on yksin) tai jopa vain hymyillä lempeästi(sekin voi merkitä paljon). Voit myös vaikka seurata häntä ja sitten törmätä ja pahoitella ja jäädä juttelemaan vähäksi aikaa
- Fallen Moon
No, olen vähän miettinytkin asiaa ja kallistun hiukan puolellesi siitä, että taidan ehkä ollakin ihastunut. Juuri niiden unien takia, mutten vain voi sille lainkaan mitään... En ala jankkaa vastaan, joten se on kiikun-kaakun ihastunut vai kiinnostunut. :D
Juttelu on ehkä minulle hankalaa, koska olen hiukan arka ihmisten suhteen, mutta varmaan ensin katselen ja hymyilen. Kyllä sekin (toivon mukaan) jotain merkitsee. Hei, törmäyshän on loistoidea, koska olen muutenkin toivoton sähläri! :D
Kiitti kamalasti! :D - sivistynyt nuori
Fallen Moon kirjoitti:
No, olen vähän miettinytkin asiaa ja kallistun hiukan puolellesi siitä, että taidan ehkä ollakin ihastunut. Juuri niiden unien takia, mutten vain voi sille lainkaan mitään... En ala jankkaa vastaan, joten se on kiikun-kaakun ihastunut vai kiinnostunut. :D
Juttelu on ehkä minulle hankalaa, koska olen hiukan arka ihmisten suhteen, mutta varmaan ensin katselen ja hymyilen. Kyllä sekin (toivon mukaan) jotain merkitsee. Hei, törmäyshän on loistoidea, koska olen muutenkin toivoton sähläri! :D
Kiitti kamalasti! :Dauttaminen on iloni tiede elämäni.
Ja hei siihen ujouteen auttaa parhaiten mennä aluks juttelee vaan pikaisesti.
Ja jos haluat suhteilla piireihin niin hanki niitä kavereita, ei tarvii mikään paras kamu olla vaan vain joku joka hommaa sulle vip-lipun
- Fallen Moon
Autoit paljonkin :)
Totta, ujouteen auttaa vain yksi lääke: juttelu. Ei siitä muuten eroon pääse :D No, kukaan kavereistani ei ole "piireissä", mutta aion kyllä noudattaa neuvojasi. Meinaan juttelua.
Muuten asia jää vaivaa iäisyyden; miksen mennyt, olisko jokin asia toisin, miksi en edes kerran elämässäni riskeerannut? Enhän mä mitään menetä siinä; olen sillä paikkakunnalla vain päivän, näen ihastustani (jep, se se taitaa olla) vain päivän. Ei ole mitään syytä olla kokeilematta, josko pääsisinkin lähelle?? :D - Synthpop
Ikä on vain numeoroita, jos oikeesti synkkaa. ;)
- asdfghjklöä'
Robin Packalen?
- Fallen Moon
Ei ole Robin, eikä sillä ole väliä, kuka se on. Oikeasti millä olisi väliä, on juuri tuo ikäongelma... ja kaukaisuus...
Onko kenelläkään vinkkejä, millä saisin ajatukseni pois hänestä? Alan olla jo epätoivoinen. Tiedän, että kiinnostukseni (tai ihastus) on mahdotonta, mutta en saa sitä millään pois päästäni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750