Höh vaikka minä muuten olen kova höpöttään
ja helposti tutustuvainen ihminen niin sitten iskee ujous
kun pitää kertoa jollekin että on tähän ihastunut..
Ei ymmärrä ...Eihän se toinen ihminen saa selville mun tunteista
jollen uskalla kertoa.....En kehtaa ees viestillä sahköisessä
muodossa laittaa ehkäpä mua jännittää tuleva vastaus
ujous iski
17
966
Vastaukset
- ygsi
Mitä itse tekisit jos joku kertoisi sulle tunteistaan?
- tyttöliini
Helpompaa se olis jos se toinen tekis aloitteen
kertomisessa...kyllä sille sanoisin tunteeni .
Ttosin voisin aluksi olla hämilläni
hieman..itse vähän tuota aloitusta ujoilen-- - ujoppoju
Anteeksi, mutta en aio kertoa. Välillä ohimennen vilkuilen kuten ennenkin, huomenna taas nähdään.
- niin ja
toinen säikähtää heti kun näkee hämmennyksen että voi ei mitä meninkään tekemään.
- huohghjiop
ei se oo ujoutta oot vaa tunnevammane
- ÄÖ
aika pieni sanoisko olematon, ala-aste tasoa nimittely.
- onpa ujoutta
mut jos on tunnevammainen niin ei se tunteista
pitäisi mitään tietää?saatika tuntea olevansa
ihastunu tai rakastunu....
- ujoppoju
Voisit laittaa pienen vihjeen, josta varmasti voisi tunnistaa
- tyttöliini
hmmm pienen vihjeen
- ujoppoju
Ehkemme pääse tästä eteenpäin, katseesi oli tänään pitkä ja minun piti taas katsella muualle.
- ujoppoju
Pitkä katseesi tappaa minut, muutkin ovat sen jo huomanneet. Emmehän ole edes jutelleet kuin korkeintaan parin minuutin ajan. Taidan kuitenkin odottaa vielä huomisen, sen jälkeen et minua näe kuin vasta vapun jälkeen.
- tyttöliini
jokin tytöstä niin levottoman tekee tuota poikaa ei saa hän mielestään
katsoo silmiin vai kerran pienen hetken verran.... - mmmmm
tyttöliini kirjoitti:
katsoo silmiin vai kerran pienen hetken verran....jokin pojasta niin levottoman tekee, tuota tyttöä ei saa hän mielestään katsoipa silmiini vain pienen hetken verran.... oi wie schön ist...
- ujoppoju
tyttöliini kirjoitti:
katsoo silmiin vai kerran pienen hetken verran....En tiedä yhteystietojasi, mutta sinä tiedät miten minuun saa yhteyden. Odotan huomisen, sitten unohdan.
- unessa joo
no tottakai!
- dream love
unessa ja unen jälkeen......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060