niin mitä tekisit ekaksi? Puhuisit, pussaisit, jotain muuta -- mitä?
n->m
Jos siihen saakka koskaan päästään, että samojen vällyjen väliin
33
368
Vastaukset
- Hirviä jano
Elän hetkessä. Haaveilut sikseen.
- joo tota..
elät hetkessä, mut vietät aikaasi ikävä-palstalla? just.
- Tiedät kyllä
En ole ensimmäiseksi vonkaamassa, kaikki aikanaan.
- Secret
Suuteleminen olisi se tärkein :)
- valkeaa unelmaa )
Olen nainen vastaa silti.
Ilahtuneesti katsoisin häntä silmiin, hymyilisin.
Halaisin hellästi mutta määrätietoisesti, käsillä selkää laajasti hyväillen.
Sanoisin hänelle, että olen kaivannut häntä niin pitkään, saattaisin muutaman ilonkyyneleen silmistäni tahattomasti tiputtaa... Kovasta ikävästä.
Kuivaisit kyyneleeni ja kertoisit, että olet minuakin kaivannut.
Sitten suudeltaisi hellästi ensimmäistä kertaa, tunnustellen ensiksi ja intohimoisesti hetken kuluttua.
Kaataisit minut sängylle käsilläsi kosketellen minua joka paikkaan.
Avaisin paitasi napit ja pujottaisin käteni sinuun.
Ottaisimme vaatteet toisiltamme pois ja rakastelisime tunteella ja ihanasti toistemme kanssa pitkän kaavan mukaan. - meriosola
Sivusta kommentoin. Eikö puhumiset olla suoritettu enen kyseistä toimenpidettä, toiset tykkää kuiskutella peitonkin alla tai siis päällä, elle nukuta.
En lähde paljastelemaan tänne omia salaisuuksia, mutta jotain tekisin omassa tilenteessa, siitä ei ole epäilystäkään. Kunhan kommentoin. Voi höpistä iltasella jollekin kun ei muutakaan.- jutuskelua
Kyllä voisi puhua tunteesta ja rakkaudesta, kuiskutellen. Rakastelun aikana voisi kertoa miltä toinen tuntuu ja mitä haluaa....
- varma ku tauti
en ainakaa lässyttäs
- mitä sit
tekisit?
ja mitä vikaa lässyttämisessä? - eli suoraan
toimintaan? Lässytykset vasta toiminnan jälkeen?
- "natsaisko"
"irtoisko"
- tänne ja heti
Jos oisit hän niin eiköhän... ;-)
- eikö kuitenkaan
tänne ja heti kirjoitti:
Jos oisit hän niin eiköhän... ;-)
häiritsisi yhtään tuollainen ei niin kohtelias sanavalinta :D
- tänne ja heti
eikö kuitenkaan kirjoitti:
häiritsisi yhtään tuollainen ei niin kohtelias sanavalinta :D
No ei kun toi vaan sopii hänen kielenkäyttöön ;-)
- peiton alle
tänne ja heti kirjoitti:
No ei kun toi vaan sopii hänen kielenkäyttöön ;-)
Voi kulta kun olisit täällä peiton alla nyt kanssani. Pitäisin sinua niin hyvänä ja lämpöisenä jokaisella tavalla.
- Joku toivottaa
peiton alle kirjoitti:
Voi kulta kun olisit täällä peiton alla nyt kanssani. Pitäisin sinua niin hyvänä ja lämpöisenä jokaisella tavalla.
Huomenta ja mukavaa päivää.
- haluu haluu
peiton alle kirjoitti:
miten sä pitäisit mua hyvänä ja lämpösenä ? kerro heti pliis. haluttaa niin kamalasti
- sinulle vain :)
haluu haluu kirjoitti:
miten sä pitäisit mua hyvänä ja lämpösenä ? kerro heti pliis. haluttaa niin kamalasti
Suukottelisin huulesi rikki ja hipaisisin ja sipaisisin sinua ihan joka paikkaan. Kuiskuttelisin korvaasi ihania ja lempeitä sanoja korvaasi..
Olisimme kahden. Ihanaa. - haluu haluu
sinulle vain :) kirjoitti:
Suukottelisin huulesi rikki ja hipaisisin ja sipaisisin sinua ihan joka paikkaan. Kuiskuttelisin korvaasi ihania ja lempeitä sanoja korvaasi..
Olisimme kahden. Ihanaa.ei ihan noin kiitos, mul on alahuulessa lävistys joten ei käy toi juttu ja alempana on toinen lävistys mutta ne ku huomioit nii pannaan menemään.
- ):)
Olisimme kahden. Ihanaa.varovasti sit jos on vaikka klitoriksessakin lävistys ):)
- Vanha sanonta
Olisimme kahden. Ihanaa.Miten se menikään ... ostaa sika säkissä .. voi tulla yllätyksiä, kuten lävistelty nainen
jota pitää kultanaan ... miehet ne on valmiita panemaan ja naimaan vaikka sontasäkkiä. - haluu haluu
Olisimme kahden. Ihanaa.no minne sä katosit ku olit nii jo vauhdissa, hipaise ja sipaise nyt ku kerran lupasit.
- Vakka ja kansi
peiton alle kirjoitti:
Vakkari - kullittelija olikin kullittelemassa jo kukon laulun aikaan. Taisi vaan ottaa
ohraleipä pahemman kerran, tälläkin kertaa.
- no voi hitsi...
Riippuu varmaan siitä kumpi meistä heräis ekana. Jos se oon mie ite, niin luulen, että ensin katson hetken ja sitten kokeilen sormenpäällä varovasti onks se oikeesti, ennenkuin alan hiljalleen aloittaen niskasta sormenpäillä tunnustella ihon pintaa tai etusormella alahuulen ja leuan kaarta, sekä nenänvartta. Aika veikeä tunne miettiä, mitä oikeasti siinä tilanteessa tekis, mut tosiaan jos tuohon saakka ois menty niin noin siinä varmaan kävis....
...niin ja oon nainen kans, mut vastasin kun oli niin mielenkiintoinen kysymys ja fiksusti esitetty, ja vastasin tietysti tilanteesta minä ja se miun mielitietty "ehkä siinä vois käydä noin mut elä säikähdä" mies heräämässä samojen vällyjen välistä. - havahtuisin
ja polttaisin..tupakan
- puhumatta
Nussisin puhki!
- ei voi ymmärtää
mitä tarkotat..miten "puhki"..siis minkä puhki, patjanko vai pikku tikkusi ?
- Yök yök
Mua jotenkin inhottaa nää peppuseksi ym jutut mitä kukin peiton alla tekee tai tekis, ei kai niitä täällä tarvii kertoo eiks ne oo kahen ihmisen välisiä asioita eikä niin et niitä tarjoillaan.
- Secret
Ei minusta peppuseksi nyt niin paha ole :D
- mitä se on?
Tantraseksiä tietysti, aber aber
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125