Olen voinut pitkään huonosti. Minua on pompoteltu
sairaalan, terveyskeskuksen ja psyk polin välillä
kukaan ei kanna vastuuta lääkehoidosta. joita
syön aika paljon. kaikki lähti liikkeelle kun halusin
vaihtaa lääkäriä (psykiatria) joka ei ymmärtänyt ollenkaan.
No nyt olen taas yrittämässä aloittaa hoitoa psyk polilla.
Sairaalassa kun kuulevat diagnoosini epävakaa. heidän
käytös muuttuu syrjiviksi. onko tämä todella kaikki
mun vikaa
Tuloksena uupumus (masennus)
6
107
Vastaukset
- aloiiiittaja
Olin pitkään yli yli virkee. nyt olen alkanut väsymään.
En vaan jaksa tätä kun on muutenkin paha olo niin
sitten pompotellaan vielä. rajansa kaikella. ei mun tarvii
jaksaa jos voimat loppuu - diipadaapa*
Itse olen odottanut neljä kuukautta että pääsen mielenterveystoimistoon. Tässä viime aikoina joutunut ravaamana päivystyksissäkin. Kukaan ei välitä ja apua ei saa. Kuula kai kalloon kohta..
- apulähteeomastakupol
Millaista apua te kaipaatte?? Ei mielenterveystoimisto mikään 'lottovoitto' ole. Tosin siellä voi jutella mieltävaivaavista asioista, mutta paraneminen lähtee omasta päästä! Samoin välittäminen lähtee omasta itsestä. Jollet välitä itsestäsi, on vaikea välittää muista...
- diipadaapa*
huh huh. niin mitä ihmiset ees käy terapiassa, kun omasta päästä se kaikki lähtee!!? miten voit tehdä mitään kun aivot jumittaa. eikä saa aikaiseksi. tottakai se lähtee itsestä mutta aika naurettavaa väittää että mielenterveysongelmista selviäis ilman lääkäriä ainakaan. minkä takia diabeetikot tai reumapotilaat käy lääkärissä? itsestä se hoitaminen lähtee. NIIN!! painu vi****n syyllistämästä oikeasti sairaita ihmisiä. eikö se ole itsestä välittämistä että hakee apua kun sitä tarvii??
- apulähteeomastakupol
Niin siellä terapiassa käydään oman pään vuoksi. Ei sen terapeutin tms. Ei siellä vastauksia saa valmiina, vaan sä itse hahmotat omasta päästä ne vastaukset. Eikä lääkäri voi sua 'parantaa'. Määrää lääkkeitä ja kuuntelee, mutta ei sillä ole mitään 'taikakytkintä' jota hän painaa ja parannut! Siellä itsessäsi on sun ongelmat ja sieltä ne myös avautuu. Tosin jotkut niin sairaita, että sitä paranemista ei tapahdu koskaan.
Enkä mä syyllistä. Päinvastoin. Mutta pitää tajuta, että itsellensä täällä eletään ja ne omat ongelmat lähtee itsestä. Sieltä lähtee se paraneminenkin... - diipadaapa*
Ja ketä varten sä kuvittelet että ihmiset siellä käy? Jos on lääkitys niin tarvii lääkärinkontaktin. Ei niitä lääkkeitä voi itse säädellä ja muunnella. Riittäis että sais ees säännöllisen lääkärinkontaktin. Tk-lääkärit kun ei psyykelääkkeistä ja näistä sairauksista tiedä tarpeeksi. Tiedän tasan tarkkaan että itse pitää tehdä se terapiatyö mutta ajatuksien muuttamisen tarvitsee yleensä toisen ihmisen apua. Tai kai ne itsekin sais kirjoja lukemalla jotenkin muutettua, mutta parempi se on että on ammattilainen auttamassa.
Voin mä tietty itse vähennellä ja lisäillä näitä lääkkeitä niin kohta oon sairaalassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837