Apple tekee nokiat

Jopin perintö!

iOS on kuin Symbian..

Palava porauslautta. ei skaalautuva, vaan kiinteän resoluutuon josta jo nyt on tullut applelle iso ongelma.

apple on niin sidottu resoluutioonsa, ettei hyvä tosikaan.
skaalautuvuuden lisääminen vaatisi julmetusti tehoa uusilta laitteilta, silti applen laiteet ei ole lähelläkään tehokkainta rautaa..

Suoraan sanoen apple on kusessa käyttöjärjestelmänsä kanssa!

11

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buahhahhahhahahaa

      Elop vapautuu kohta nokiasta, kai apple palkaa sen :)

    • Järkyttäväää! ..

      Yhteensopivuus alaspäin on jo hylätty! ipad3:ssa osa apseista näyttää kaameilta.

    • ai kun kauhee apple

      Viestien postausajat: 22:10, 22:16, 22:22 ---> sama trolli
      Viestit viestivät että viestittäjä on järkyttynyt.
      Tosin hidas kirjoittaja, koska muutaman sanan keksimiseen/viesti menee kauhean monta minuuttia. Tais suorittaa elämäntyötään tuossa sen kuin kerkisi hitaalta ajatuksenjuoksultaan. Onnea tulevaisuuteen.

      • Latenssi tai midi

        Ekassa kirjoituksessa on asiaa, muut on älämölöä tai latenssia.

        Kyllä on palstan keskustelut menneet alas.


      • Pakannuslateksi

        Ohan kirjoituksessa asiaakin!
        Se vain on niin, että iOS ei ole kehittynyt kuin kosmeetisesti.
        Se on Symbian tuntuinen painolasti!
        Sen tietyt ominaisuudet ja se tapa tehdä apseja....
        Iso ongelma kehittää uusia laitteita. sovellusten määrä on Applelle se kunnian aihe, jonka vuonna 1 tehtiin helpoksi kehittää. nyt sen aikainen tekniikka on vaikeuksissa.
        Se on autamattoman vanhanikainen ja tulevaisuuden laiteisiin asettaa rajoituksia.
        lisäksi rajoitus on hitaat suorittimet, joka Applen on pakko korjata tulevaisuudessa..
        Mutta se tekee jo heti sovellus valikoista jaotellun!
        Nopeille laitteille tehdyt ei pyörisi enään vanhoissa.


      • Kehtys kulkee
        Pakannuslateksi kirjoitti:

        Ohan kirjoituksessa asiaakin!
        Se vain on niin, että iOS ei ole kehittynyt kuin kosmeetisesti.
        Se on Symbian tuntuinen painolasti!
        Sen tietyt ominaisuudet ja se tapa tehdä apseja....
        Iso ongelma kehittää uusia laitteita. sovellusten määrä on Applelle se kunnian aihe, jonka vuonna 1 tehtiin helpoksi kehittää. nyt sen aikainen tekniikka on vaikeuksissa.
        Se on autamattoman vanhanikainen ja tulevaisuuden laiteisiin asettaa rajoituksia.
        lisäksi rajoitus on hitaat suorittimet, joka Applen on pakko korjata tulevaisuudessa..
        Mutta se tekee jo heti sovellus valikoista jaotellun!
        Nopeille laitteille tehdyt ei pyörisi enään vanhoissa.

        .*"Nopeille laitteille tehdyt ei pyörisi enään vanhoissa. "*.

        Ei kai ole mitään uutta, tällä tempulla saadaan aina porukan ostamaan uutta.
        Tätä temppua käyttää kaikki valmistajat ja eiköhän Applekin lankea siihen.

        Nimittäin pakko kehittyä eteenpäin, 5 käyttis ei jaksa pyöriä vanhoissa ja uudet ohjelmat tulee muutamassa kuukaudessa, sitten vielä puolen vuoden päästä räväytetään, ettei 5.34 päivityksen jälkeen 5 toimi vanhat scaalaamattomat ohjelmat!


      • Latenssi jaakko
        Kehtys kulkee kirjoitti:

        .*"Nopeille laitteille tehdyt ei pyörisi enään vanhoissa. "*.

        Ei kai ole mitään uutta, tällä tempulla saadaan aina porukan ostamaan uutta.
        Tätä temppua käyttää kaikki valmistajat ja eiköhän Applekin lankea siihen.

        Nimittäin pakko kehittyä eteenpäin, 5 käyttis ei jaksa pyöriä vanhoissa ja uudet ohjelmat tulee muutamassa kuukaudessa, sitten vielä puolen vuoden päästä räväytetään, ettei 5.34 päivityksen jälkeen 5 toimi vanhat scaalaamattomat ohjelmat!

        Applen koneissa toimii aina vanhat ohjelmat. Tulevaisuutta en tiedä.
        Kuulemma midi ei toimi...


      • MidiMekko
        Latenssi jaakko kirjoitti:

        Applen koneissa toimii aina vanhat ohjelmat. Tulevaisuutta en tiedä.
        Kuulemma midi ei toimi...

        Antaa puhelimen rutista ja katkoa puheluita, mutta maailman tärkein asia MIDI toimii ja kukkuu aina !


      • Hohoho
        MidiMekko kirjoitti:

        Antaa puhelimen rutista ja katkoa puheluita, mutta maailman tärkein asia MIDI toimii ja kukkuu aina !

        Antaa puhelimen lagata ja vilistä troijalaisia, kunhan on 6 ydinprosessori joka silti lagaa.


    • applen tuho

      IOS kaatuu sen vanhaan painolastiin, ihan kuin sympiankin..

    • huomaaja.

      niinpä......... Nokia hallitsi kiinan ja intian markkinoita, USA ei kiinnostanut.
      Nyt Apple tekee saman, kun Nokiaa ei enää Kiina ja Intia kiinnosta kun pitää päästä USA:n markkinoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe