Paljon kasaantunut.Vaikein pitkän parisuhteen päättyminen(minun toimestani).Olen ollut psyykkisesti niin pahassa kunnossa että tuntuu ettei täällä ole enää oikeutta elää.EI näin rumana,ei tälläisena ihmisenä. Kavereille ja tutuille en uskalla sanoa,koska jäävät sitten miettimään. täällä puran anonyyminä.
Parisuhde päättyi,samalla kaikki muukin.Jäljellä vain hirveä tuska ja opettelen elämään,mutta tiedän että ei tästä koskaan tule enää mitään.Olen tiennyt jo vuosia.Silti vain roikun täällä elämättömässä elämässäni.
Tänään pelkäsin että tulevat kadulla tappamaan,koska olen niin ruma.Ei rumilla ole ihmisarvoa ja vaikka ihmisessä on hyvää niin ei se johda mihinkään-
Tässä on pakko tehdä jotain.Olisin toivonut että joskus olisi valoisampaa,mutta ei. Lähteä pitäisi..ja kuitenkin joku sanoo sisällä "ei". En tiedä.
Itsemurha-ajatukset on nyt hallitsevina,ehkä lähden?
11
433
Vastaukset
- apupapulaku
Hakeudu mielenterveys klinikalle tai terveyskeskukseen puhumaan olostasi, sieltä ohjataan varmaan joihinkin kuntoutusryhmiin. Ryhmissä ei ketään mollata tai väheksytä, kelpaat sinne sellaisena kuin olet.
- luuuuceri
Mulla kanssa jatkuva tunne että olis parempi vaan lähtee menemään koko paskasta elämästä. Kaikki päättyy aina epäonnistumiseen. Mä en edes saa aikaiseksi parisuhdetta. Enkä mitään muutakaan mitä elämässä pitäs saada aikaseksi.
Kaikki on alkanut tuntumaan turhalta ja tyhjältä, tälläkään hetkellä en saa iloa mistään päin vastoin kaikki tuntuu ahdistavalta.
Menneisyys ja tulevaisuus molemmat näyttävät yhtä pimeiltä.
Mullakin on nyt melkein jatkuvasti tunne että haluan pois, lopullisesti. Mutta jossain takaraivossa on kuitenkin ajatus että yritä nyt vielä.
Ja olen kasvanut uskovaisessa perheessä, joten mulle on lapsesta saakka toitotettu helvetistä. Sinnehän itsemurhan tehnyt joutuu...
En sitten tiedä mitä tässä pitäs tehdä... olen yrittänyt hakea apua, mutta mitään hyötyö siitä ei ole ollut.
Ei tässä elämässä voi edes tehdä mitä haluaa, kaikkeen tarvitaan jotain mitä mulla ei ole. Joko rahaa tai taitoa. Olen surkea epäonnistunut ihminen kaikessa... - sinulle uusi tie
Kulle tuo ääni "EI" on Jumalan ääni. Etsi Häntä nyt kaikesta sydämestäsi niin sinunkin elämsät tullee vielä yski mesestystarinoistasi. Kun ihmisen mahdollisuudet loppuvat niin Jumalan vasta alkavat.
- khgfa
Painu... hihhuli... vittuun...
- julama
vai jumalan ääni, voi v....
- Kane-
Näytti joku sut ainakin huolivan/hyväksyvän, kerran ihan parisuhteessakin olit. Ehkäpä sä et olekaan niin ruma kuin kuvittelet.
- shouldn't be a prob
Kuten sanottu niin jos olet jo ainakin kerran ollut parisuhteessa niin sen suhteen ei pitäisi olla ongelmaa, varmasti siis ero sattuu mutta kun tuota ulkonäköäsi tuossa enimmäkseen päivittelet niin ei pitäisi olla ongelmaa. Palstalla on useita jotka eivät ole koskaan olleet parisuhteessa, siinä tilanteessa voi tuntea itsensä kelpaamattomaksi.
- oksalla yksin
Juu ja sitten täällä on niitäkin, jotka ei ole koskaan turvautuneet näihin
yhteiskunnan järjestämiin juttuihin asiaan liittyen, ei kertaakaan. Eikä eläneet
mnkäänlaisissa parisuhteissa tai muissakaan suhteissa. Revi siitä sitten
huumoria ja ole sosiaalinen ihmesuorittaja. - paranoian enteitä?
Paljonko itse kiinnität huomiota toisten ihmisten rumuuteen ja paljonko se sinulle merkitsee? Juuri sen verran sinun ulkonäkösi kiinnostaa muita - eli ei käytännössä yhtään.
Ajatuksesi ovat hyvin epäluuloisia, haiskahtavat paranoialta olematta kuitenkaan niin sairaita. Kerrassaan suuruudenhullua ajattelua siitä, että sinun ulkonäkösi merkitsisi muille ihmisille jotain. Se ei merkitse yhtään mitään.
Miten ihmeessä niin rumalla ihmisellä, jolla ei luulojesi mukaan ihmisarvoakaan, on voinut kuitenkin olla parisuhde? Olet kelvannut jollekin, ja sinä itse lopetit suhteen.
Mene lääkäriin, niin saat apua. Mitä pikemmin sitä saat, sitä parempi. - Epätietoisuutta
Täällä myös jo(yli vuoden saikulla)kun on ollut ja ON Vaikeaa.
Miks työvoimatoimisto saa tehdä ,Mitä tahansa tavalliselle työtä hakevalle ihmiselle???!!
EN Juo,En polta ja yritän pärjätä ihan omillani (sossusta raha-apu,Kelasta Asumistuki ),mutta muuten...
- Onko mitenkään mahdollista hakea "vieläkin "Sairaslomaa (työkyvyttömyys tai mitä se nyt sit olikaan nimellä)!??
SYDÄN HYPPÄÄ KURKKUUNI,kun JOUDUN KÄYMÄÄN TYÖKKÄRISSÄ.
Ne sen sai aikaan.....EIVÄT Päästäneet(TÖIHIN)"? Totta ja välillä ei uskois,mutta näin ne asiat on.TYÖKKÄRI PÄÄTTÄÄ....... - tahtoisijo
Niinpä...tulin tänne,hakemaan tukea toivottomaan oloon,tuntuu kans ettei tää mitään elämää ole eikä tuu oleenkaan...kerran olen yrittänyt lähteä...tässä olen kuitenkin enkä tahtoisi olla,on niin vaikea jaksaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800