Haluaisin vielä tietää sen että olitko se?
Olikohan
9
191
Vastaukset
- missä?
milloin?olinko kuka?
- kyllä
Olin vähän aikaa sitten.. pihalla..
- juu-u kyllä
Kyllä se minä olin :) ( en kyllä tiedä helvettiäkään mistä puhut)
- pelkäsitkö?
Joo-o kävin ovellasi,mutta et avannut,miksi et?
- teeeeeeeeeeeeeeeee
No olen mie ja olin ja olen kaikkea mitä sie haluvat. Senku vuan tulet. Kuhan tulet enneko miu hiukset harmaantuuvatta.
- teeeeeeeeeeeeeee
Etkö sie poika tiijä et kun ovikellon päällä on valakone auringon haalistama tyhjä lappu teipillä kiinni. Et siinä on lukenu et KOPUTA.
- ap
hmm tätä olen jo pähkäillyt hieman alle vuoden, jos vähänkin jollain syttyy tai vinksahtaa, niin saisinko vastauksen. Ei voinut edes naamaansa näyttää, jos todellakin hän :/
Vinkkejä tarvitaan.- ei ota mitää tolkkua
Voisitko itse antaa niitä vinkkejä vähän enemmän, et mistä on kyse niin voisit ehkä saada vastauksenkin?
- Shakesbeer
Oliko se vai eikö se ollut kas siinä pulma.
Veikkaan että ehkä se voisi olla mutta myös mahdollista että ei ollut..
Suurempi todennäköisyys sillä että se oli. Veikkaan. Mutta jos se ei sitten ollutkaan vaikka veikkaan että se oli niin sitten veikkasin väärin.
Two beer or not two beer.
Shakesbeer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989